loading...
شبح دانلود
AR760 بازدید : 91 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)
بازی تم کارتونی خاص و هنرمندانه ای دارد و مبارزه با غول ها و موجودات عجیب و غریب حس خاصی را به شما می دهد که پیشنهاد می کنیم از دست ندهید. بازی Ben 10 بر اساس کارتونی به همین نام ساخته شده است. در بازی Ben 10 Omniverse 2 بازیکنان کنترل بن تنیسون (شخصیت اصلی بن تن) را در برابر دشمنان به عهده می گیرند و او را به سمت خانه اش هدایت می کنند. داستان اصلی فیلم از این قرار است که Ben پسر ده ساله بازیگوشی به فصل تعطیلات رسیده است. او تمام سال را برای این تعطیلات برنامه چیده بود که با پدر بزرگش خوش بگذراند. اما بعد از این که سوار ماشین پدر بزرگش می شود دختر عموی خود را نیز که هم سن اوست و برای تعطیلات با پدر بزرگ آمده است را می بیند. Ben که تمام نقشه هایش را برای تعطیلات نقش بر آب می دید شروع به بحث می کند. خلاصه Ben و بقیه وارد جنگل می شوند. اما Ben از بقیه جدا شده و به داخل جنگل می رود. ناگهان شهاب سنگی به سوی او می آید و به زمین بر خورد می کند. او با تعجب به سمت آن شهاب می رود ناگهان آن شهاب که بیشتر به یک توپ فلزی شبیه بود باز شده و ساعت مچی ای درون آن است. او با برداشتن این ساعت عجیب الخلقه دارای قدرت مافوقی می گردد که باعث می شود بنجامین تنیسون به هیولاهای مختلف قهرمانی تبدیل شود و بر علیه شرارت درسرتاسر کهکشان همراه با دخترعمو و پدربزرگش به مبارزه بپردازد. یکی از نقاط عطف بازی دستبند Ben است که به کمک آن می توان او را به سه موجود دیگر تبدیل کرد که یکی زورش بیشتر است یکی سرعتش و دیگری دارای قدرت پرش خارق العاده ای است.

Ben 10 Omniverse 2 PS3-iMARS

Ben10 Omniverse 2 ps3 cover دانلود بازی Ben 10 Omniverse 2 برای PS3

AR760 بازدید : 215 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)
استودیو Monolith سازنده بازی F.E.A.R پس عرضه موفقیت امیز این بازی دست به خلق بازی زیبای دیگری به نام Condemned زد.این بازی با توجه به گرافیک بسیار بالا و برخورداری از از موتور گرافیکی قوی به عنوان یکی ازبهترین بازیها در زمینه کنسول و کامیپوتر در نمایشگاه های بین المللی برگزیده شده است. Ethan Thomas مامور FBI به منظور قتل های زنجیره ای و یافتن قاتل اصلی می برد تا سرانجام وی را تحویل عدالت دهد. صحنه ها طبیعی و صداگذاری بسیار نزدیک به محیط بازی است تا بازیکن را مستقیما به فضای جنایت منتقل سازد. وی قادر است حتی از اشیا اطراف خود به منظور حمله به دشمنش که بشدت باهوش است استفاده نماید. آنان تنها با دست خالی به سمت شما حمله ور می شوند و پس از پیدا نمودن سلاح نیرومند حمله ور گشته٬ بعد از مدتی در میان سایه ها پنهان می گردند تا در اولین فرصت شما را سرنگون سازند.این بازی در کل از ۱۰ مرحله تشکیل شده که هر مرحله بر هیجان بازی می افزاید و دیگر آنکه بازی دارای پایانی شوکه است که ارزش تمام کردن بازی را چند برابر می کند . این بازی را با گرافیک عالی وداستانی زیبا ازدست ندهید.

Condemned Criminal Origins PC-RELOADED

Condemned criminal minds pc cover small دانلود بازی Condemned Criminal Origins برای PC

AR760 بازدید : 164 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)
داستان بازی مربوط به زمانی میشود که به علت جنگ های هسته ای زندگی از بین رفته و زمین ها و اراضی به بی جان و بی ثمر شده اند ولی در این شرایط حشرات جهش یافته ای که در پناهگاه های ساخته شده برای بمباران ها رشد یافته اند در سطح جهان پدیدار شده اند.این بازی Point & click شما را به دنیای عجیب و غریب آخر الزمان میبرد و شما باید به شخصیت های بازی در کاوش روی سطح زمین و مکان های مخفی زیرزمینی را پیدا کنید.بازی از فضای سه بعدی و کامیک همراه با شخصیت پردازی های خوب استفاده کرده است.

Journey of a Roach PC-RELOADED

Journey of a Roach pc cover دانلود بازی Journey of a Roach برای PC

AR760 بازدید : 84 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)
Final Exam عنوان یک بازی جدید و کم حجم است که توسط proudly presents ساخت و طراحی شده و در نوامبر ۲۰۱۳ توسط کمپانی Focus Home Interactive منتشر شد. سبک بازی اکشن و پلتفرمر بوده و داستان بازی مربوط به چهار شخصیت دبیرستانی است. شهر از هیولا پر شده و شما خواستار نابودی آن ها هستید. یک ماجراجویی جدید را آغاز میکنید و مراحل را به اتمام میرسانید تا به مراحل بالاتری دست پیدا کنید. اکتشاف محل های جدید و پی بردن به مهارت های جدید از قسمت های دیگری از بازی است. بازی را میتوانید بصورت تنها یا دو نفره و آنلاین بازی کنید که بدون شک قسمت دو نفره آن میتواند در درگیری علاوه بر کمک بسیار جذاب باشد. یافتن سلاح های جدید، بهبود مهارت های خود، باز کردن حرکت خاص جدید و قدرت های ویرانگر و رسیدن به تقویت کننده (امپلی فایر) از ویژگی های این بازی برای جذب گیمر است. گرافیک بازی حالت انیمیشنی دارد ولی استفاده از رنگ های جذاب و صحنه سازی های زیبا میتواند نظر گیمر را بخودش جلب کنید.

Final Exam PC-SKIDROW

Final Exam pc cover small دانلود بازی Final Exam برای PC

AR760 بازدید : 103 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)
عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.

Call of Duty: Ghosts PC-RELOADED

Call of Duty Ghosts pc cover small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC

AR760 بازدید : 78 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

SPAMfighter Standard نرم افزاری رایگان محصول شرکت SPAMfighter می باشد که این شرکت با همکاری مایکروسافت نسبت به تولید نرم افزار ضد اسپم پرداخته است. به وسیله این نرم افزار میتوانید از دریافت ایمیل های اسپم درون نرم افزارهای Outlook, Outlook Express, Windows Mail, Windows Live Mail و Thunderbird جلوگیری کنید. این نرم افزار در هنگام دریافت ایمیل ها به چک کردن آنها می پردازد و به این ترتیب از رسیدن ایمیل های اسپم جلوگیری می نماید. با نصب شدن نرم افزار تمامی اکانت های ایمیل نرم افزارهای نامبرده شده مورد پشتیبانی قرار میگیرد و در آن واحد نرم افزار از تمامی اکانت ها پشتیبانی می نماید. همچنین لازم به ذکر است نرم افزار از حملات فیشینگ از طریق ایمیل ها و به سرقت رفتن اطلاعات از طریق ایمیل ها جلوگیری می نماید. همچنین نرم افزار دارای لیست سیاه بوده تا کاربر بتواند آدرس های ایمیل و دامین و آی پی های خاص را بلاک نماید.

spamfighter جلوگیری از دریافت ایمیل های اسپم SPAMfighter Standard 7.6.78

AR760 بازدید : 70 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

AdwCleaner نرم افزاری عالی و رایگان برای از بین بردن نرم افزارهای تبلیغاتی مزاحم و ناخواسته،تولبارهای ناخواسته،هایجکرها و adds-onهای ناخواسته نصب شده روی مرورگرها می باشد. در نگاه اول شاید حذف اینگونه ابزارها ساده به نظر رسیده و نیازی به نصب نرم افزار ثانوی جهت حذف آنها نباشد. ولی اگر ابزارهای مختلف مزاحم واقعاً جهت دزدی و یا تبلیغات و اسپم تولید شده باشند حذف آنها دردسرهای زیادی خواهد داشت. بنابراین نرم افزار AdwCleaner نرم افزار ساده و کارامد است که میتواند به راحتی نسبت به شناسایی ابزارهای جاسوسی و تبلیغات مزاحم و آنها را با چند کلیک ساده و بدون نیاز به ایجاد تنظیمات در مرورگرها و ویندوز حذف و پاکسازی نماید. نرم افزار دارای حجمی معادل ۱ مگابایت بوده و همچنین بدون نیاز به نصب است و از این جهت بسیار سبک و آسان طراحی شده است.

AdwCleaner مبارزه با ابزارهای تبلیغاتی AdwCleaner 3.010

AR760 بازدید : 95 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

Sandboxie نرم افزاری بسیار عالی برای کسانی است که میخواهد لایه امنیتی جدیدی را ایجاد کنند. آنتی ویروس ها و تمامی نرم افزارهای امنیتی میتوانند نفوذ پذیر باشند و اگر میخواهید لایه امنیتی جدیدی داشته باشید ، با شبح دانلود باشید. Sandboxie نرم افزاری است که به طور لغوی باید آن را جعبه شنی نامگذاری کرد. این تکنولوژی چندی است رواج پیدا کرده است و در برخی از نرم افزارها نیز در مواقع اجرای فایل های حساس اجرا می شود. اما نرم افزار Sandboxie یک نرم افزار اختصاصی در این زمینه است و میتواند نرم افزارهای مرورگر وب را در خود اجرا کند. Sandboxie با ایجاد فضای مجازی محافظت شده برروی هارد دیسک ، فضای مورد نیاز اجرای نرم افزارهای مرورگر وب را به آن محل انتقال خواهد داد ، به طوری که تمامی داده های رد و بدل شده نرم افزار ثانویه در آنجا ایجاد و استفاده خواهد شد و آن اطلاعات به دیگر مناطق هارد دیسک رسوخ نمیکنند و بنابراین قابلیت دسترسی به دیگر فایل ها را نخواهند داشت. این نقظه عطفی در امنیت خواهد بود. زیرا اگر نرم افزاری مانند مرورگرها ، هنگام وب گردی فایل مخربی را وارد ویندوز کند ، آن فایل در همان جعبه شنی باقی خواهد ماند و امکان دسترسی به دیگر قسمت ها را نخواهد داشت. پس از این نرم افزار میتوانید در هنگام اجرای نرم افزارهای مختلف مرورگر وب استفاده کنید. بنابراین کوکی ها و تاریخچه های اینترنت تماما در جعبه شنی خواهند بود و امکان نفوذ آنها و سپس جاسوسی به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد. البته امنیت هیچوقت ۱۰۰% نخواهد بود.

Sandboxie لایه امنیتی جدید در وب گردی Sandboxie 4.06 Final

AR760 بازدید : 84 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

SecretFolder نرم افزاری مناسب و کاربردی برای قفل کردن و پسورد گذاشتن روی فولدرها می باشد. این نرم افزار رایگان به سادگی هرچه تمام تر میتواند روی تعداد بی نهایت فولدر پسورد گذاشته و از دسترسی غیرمجاز به پوشه ها جلوگیری نماید. پشتیبانی از فایل سیستم های NTFS, FAT32, exFAT و FAT که کاربر توانایی پسورد گذاشتن روی انواع هارد دیسک را داشته باشد. یکی دیگر از نکات قابل ذکر عدم وجود محدودیت حجمی برای فولدرها می باشد که مهم نیست فولدر مورد نظر کاربر برای محافظت چقدر حجم داشته باشد. نرم افزار با پسورد از خود محافظت خواهد کرد که کاربران غیرمجاز توانایی مدیریت و از بین بردن پسورد را نداشته باشد. جلوگیری از حذف شدن نرم افزار توسط افراد غیرمجاز و همچنین عدم قابلیت از بین بردن پوشه ها و محدودیت ها از طریق CMD از قابلیت های نرم افزار محسوب می شود.

SecretFolder قفل گذاشتن روی فولدرها SecretFolder v2.5.0.0 Final

AR760 بازدید : 102 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
HomeGuard Activity Monitor نرم افزاری بسیار عالی برای والدین و کسانی است که میخواهند دسترسی به کامپیوترشان را به طور کامل تحت نظر داشته باشند. این نرم افزار کامپیوتر را به طور کامل در دنیای آنلاین و آفلاین تحت نظر خواهد داشت. توسط این نرم افزار تمامی سایت های پورنوگرافیک و غیراخلاقی بلاک خواهند شد و نوعی فیلتر خانگی توسط نرم افزار صورت خواهد گرفت. تمامی سایت های مشاهده شده توسط کاربر با جزئیات کامل نظیر زمان سپری شدن وقت در آن وبسایت ضبط و ذخیره خواهند شد. بلاک شدن وبسایت ها از طریق بلاک کردن کلمات کلیدی و حتی تشخیص هوشمند محتوا توسط نرم افزار و همچنین از طریق بلاک کردن مستقیم آدرس سایت امکان پذیر می باشد. تهیه اسکرین شات به صورت پیش فرض توسط نرم افزار هر ۱۰ دقیقه یکبار صورت میگیرد ولی کاربر میتواند تعیین کند که حتی هر ۲ ثانیه اسکرین شات تهیه شود. ضبط تمامی کلمات وارد شده کاربر و همچنین ضبط و ذخیره تمامی کلمات رد و بدل شده در چت با پشتیبانی از مسنجرهای Yahoo and MSN/Windows Live messengers و ایمیل های pop3/smtp با قابلیت اینکه در زمان رد و بدل شده کلمات غیرمجاز و لیست سیاه قابلیت چت بلاک شود. قابلیت کنترل اینترنت از طریق محدود کردن زمانی به این صورت که مشخص شود در چه روزهایی اینترنت قابل دسترسی باشد و همچنین محدود شدن زمان استفاده از اینترنت قابل کنترل است. قفل کردن و محدود کردن درگاه های usb نیز در کنار بررسی پرینتر از جمله قابلیت های دیگر محسوب می شود. محدود کردن و کنترل استفاده از بازی ها و نرم افزارهای خاص و تعیین شده از طرف کاربر امکانات نرم افزار ار تشکیل می مدهد. در پایان ارائه گزارشات کامل از فعالیت های کاربر در نرم افزار تعبیه شده است.

homeguard activity monitor کنترل کامل کاربر در اینترنت HomeGuard Activity Monitor 1.7.4

دانلود + ادامه مطلب

تعداد صفحات : 28

درباره ما
Profile Pic
اگه بازی در خواستی دارید میتونید تو بخش نظ رات بیان کنید تا ما اون بازی رو در اسرع وقت برای شما عزیزان قرار دهیم...باتشکر...مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره این وب چیه؟راستشو بگید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 279
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 151
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 468
  • بازدید ماه : 441
  • بازدید سال : 11,870
  • بازدید کلی : 68,755
  • کدهای اختصاصی
    نایت نما-ابزار گوکل پلاس
    ml> کد پیغام خوش آمدگویی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    دیکشنری

    کد تقویم

    جدول لیگ برتر

    چت روم

    پیج رنک