loading...
شبح دانلود

AR760 بازدید : 112 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

زندگی در معبد خرگوش ها بوسیله ی یک بیگانه به بازی گرفته می شود. شیطان شروری به مدرسه ی شما حمله کرده و تمامی دانش آموزان شما را می دزدد. تنها کار شما برنامه ریزی برای رهایی بخشی دانش آموزانتان می باشد. شیاطین شما را زنده گذاشته اند… افسوس آن را خواهند خورد! از سرعت و توانایی های جنگی خود برای نجات تمامی دانش آموزانتان استفاده کنید! از سقفی به سقف دیگر بپرید، به آرامی در طول دیوارها حرکت نمایید، با زیرکی از میان دشمنان خود حرکت کنید و آن ها را تکه تکه کنید! بازی Kung Fu Rabbit که چندی پیش برای گوشی های موبایل عرضه شده بود، حال نسخه ی کامپیوتر آن عرضه شده است و از سری بازی های کم حجم به حساب می آید.

Kung Fu Rabbit PC RIP-ALiAS

 

Kung Fu Rabbit pc game cover دانلود بازی کم حجم Kung Fu Rabbit برای PC

AR760 بازدید : 63 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

Jewel Legends 2: Atlantis یکی از بازی های جدید منتشر شده در ژانر بازی های Match3 می باشد . در این بازی ها می بایست اشکال را به صورت سه تایی در کنار هم بیاورید تا امتیاز کسب نمایید . داستان بازی در مورد کشف شهر گمشده آتلانتیس می باشد که از نمادها و اشکال این شهر جادویی برای بازی استفاده شده است . آتلانتیس را دوباره به شکوه سابق خود برگردانید ! در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 

Jewel Legends 2 دانلود بازی سرگرم کننده Jewel Legends 2: Atlantis

AR760 بازدید : 79 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

Element4l عنوان یک بازی جدید و فکری می باشد که همانند این بازی ها را بسیار کم دیده ایم .شما در این بازی کنترل ۴ عنصر مختلف را برعهده دارید که در پی شکل دادن به زندگی خود هستند . Element4l یک چالش است ، زمان اندکی لازم است تا شما با سبک نوآورانه ی بازی آشنا شوید ، مانند این است که بخواهید برای اولین بار دوچرخه سواری را یاد بگیرید ! تنها دشمنان شما در این بازی طبیعت و خورشید هستند . حرکت Elementها با حرکت های نینجایی ، کنترل آسان بازی با استفاده از ۴ دکمه ، موسیقی متن استثنایی از Mind Tree ، داشتن ۱۶ مرحله در ۴ مکان مختلف و … از ویژگی های این بازی جدید می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 

Element4l دانلود بازی فکری Element4l برای PC

AR760 بازدید : 74 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

The Night of the Rabbit عنوان یک بازی فکری و ماجراجویانه (ادونچر) می باشد . داستان بازی در مورد جری جوان است که خرگوشی سفید و مرموز را در شهر شگفت انگیز Mousewood دنبال می کند . دنیایی عجیب که در آن سایر مخلوقات نیز می توانند صحبت کنند و سرشار از رمز و رازهای جالب است . این شهر رویای Jerry را برای تبدیل شدن به یک شعبده بازی ممکن می سازد ، هرچند می بایست مراقب دشمنان و نیروهای شیطانی جنگل سیاه نیز بود . این ماجراجویی پر از خنده و گریه ، شادی و ترس خواهد بود و پسرک تنها در پی کشف دنیایی جدید است . داستان بازی به صورت چندلایه می باشد به صورتی که در ابتدا با سبک طنز شروع می شود و به سرعت تبدیل به یک داستان دراماتیک و فکری می شود که در حدود ۲۰ ساعت گیم پلی را رقم خواهد زد . گرافیک ۲ بعدی و کارتونی بازی یکی از نقاط قوت این بازی است که توسط Matthias Kempke طراحی شده اند . در ادامه می توانید تریلر ، تصاویر و همچنین لینک های دانلود این بازی را مشاهده نمایید .

 

The Night of the Rabbit-FLT | 5.4 GB

 

The Night of the Rabbit دانلود بازی The Night of the Rabbit برای PC

AR760 بازدید : 68 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

Guardian Alliance – شیطان و ارتشش به دنبال غلبه بر دنیا هستند و شما در نقش جنگجویان توانا می بایست در برابر آن ها ایستادگی کنید و دنیا را نجات دهید . در کل وظیفه ی شما ساخت جنگجو ، تجهیز کردن آنها و مقابله با انواع هیولاها است که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 

Guardian Alliance بازی مدیریتی و کم حجم Guardian Alliance

AR760 بازدید : 68 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

Dark Dimensions: City of Ash سری جدیدی از سری بازی های فکری (Hidden Object) ابعاد تاریکی می باشد . در این نسخه شما می بایست راز آتشفشان های شهر Phoenix Hill را کشف کنید . این شهر معدنی از سال ۱۹۵۰ دارای آتشفشان های فعالی می باشد که مردم منطقه آن ها را ارواح خاکستر می دانند . شما با پیدا و حل کردن معماهای بازی ، می بایست راز این ارواح را کشف کنید . این نسخه Collectors Edition می باشد که در ادامه می توانید تصاویری از آن را مشاهده نمایید .

 

Dark Dimensions City of Ash بازی فکری شهر خاکستر Dark Dimensions: City of Ash

AR760 بازدید : 121 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

ر این نسل دیگر ترس معنی ندارد. درست است که اکثر سازندگان ادعا می کنند که IPهایشان ریشه در ترس دارند، اما این دروغی بیش نیست. Resident Evil 6 که Capcom ادعای ترسناک بودن و پایبند بودن به سبک Survival Horror آن را می کرد، بعد از عرضه دوباره با همان بازی اکشنی روبرو شدیم که بیش از پیش از ریشه اش دور شد. اما در این بین، شاید بازی های انگشت شماری وجود داشتند که همچنان ریشه در خاک ترس دارند و Dead Space هم از این قاعده مستثنی نیست. درست است که نسخه سوم تا حدودی نسبت به قسمت های قبل به سبک اکشن روی آورده، اما هنوز ترس جزو ترکیبات اصلی آن است.زمانی که Dead Space در سال ۲۰۰۸ توسط EA ساخته و عرضه شد، با عنوانی روبرو شدیم که مطابق با فرمول ترس بنیانگذاری شده بود. محیطی با اتمسفر تاریک، دیوارهایی رنگین از خون و جسدهای بی جان نصفه و نیمه همگی جزو این فرمول محسوب می شدند. اما مهم ترین قسمت این فرمول همان فضای مرده و بی جاذبه بود. قهرمان این فضا، مهندسی به نام آیزک کلارک (Isaac Clarke) بود که به دلیل قطع ارتباط رادیویی سفینه USG Ishimura با گروهی وارد این فضا شد. او در ادامه با موجوداتی عجیب به نام Necromorph روبرو می شود و بیشتر اعضا توسط آن ها کشته شده و تبدیل به یک Necromorph می شوند. اصلی ترین عامل موفقیت Dead Space همین ترس و گیم پلی عالی و بی نقصش است.

 

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی DUPLEX بازی|

|قابل اجرای بر روی کنسول های دارای هک CFW 4.30|

 

Dead Space 3 PS3 Cover دانلود بازی Dead Space 3 برای PS3

AR760 بازدید : 77 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Crysis 3 با گرافیکی دیدنی و فراتر از این نسل بازگشته است ، به گونه ای که خیلی از منتقدین گرافیک این بازی را سرآغاز نسل بعد بازی ها می دانند . نسخه سوم سال ها بعد از وقایع نسخه دوم اتفاق می افتد و حالا شهر نیویورک پس از تخریب، شبیه به جنگل شده و درخت ها و آب تمام آن را پوشانده اند. تبدیل شدن نیویورک به جنگل این امکان را به سازندگان بازی داده است تا با خلق صحنه های زیبا و گرافیکی ، محیط های دیدنی بسازند . داستان بازی بعد از جنگ علیه Ceph که یک انجمن مخرب از Cell Corporation است، اتفاق می افتد. آن ها قصد دارند به یک انرژی نیرومند دست پیدا کنند. بازی از مجسمه آزادی در نیویورک شروع می شود و مایکل سایکس (Michael Sykes) ملقب به Psycho که شخصیت اصلی Crysis: Warhead است هم در بازی حضور دارد.در حقیقت بازی ۲۰ سال بعد از Crysis 2 اتفاق می افتد و شهر تغییرات زیادی داشته است. محله چینی ها پر از درخت هایی است که از تاکسی های زرد نیویورک بیرون زده اند. پروانه های زیبا دور و بر آهن های زنگ زده می چرخند و سبزه تمام خیابان ها را گرفته است. Crytek محیط بازی را زیباترین جنگل بارانی می داند که تا به حال دیده اید و این موضوع تأثیر بسیار زیادی هم بر گیم پلی بازی دارد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی DUPLEX بازی|

|قابل اجرای بر روی کنسول های دارای هک CFW 4.30|

 

crysis3 ps3cover small دانلود بازی Crysis 3 
برای PS3

AR760 بازدید : 73 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

بی شک یکی از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۳ در سبک مبارزه به بازار عرضه می شود Injustice : Gods Among Us ساخته استودیو Netherrealm است، در این بازی دیگر بازیکنان مورتال کمبات به چشم نمی خورند بلکه ؛ قهرمانان خیالی داستان ها و فیلم ها نقش آفرینمی می کنند. دیگر در این بازی، بازیکنان مورتال کمبات امثال ؛ Raiden , Liu Kang , Scorpion و دیگر بازیکنان در این بازی حضور ندارند. بازیکنانی که در این قسمت حضور دارند، بتمن و سوپرمن و قهرمان های خیالی داستان ها و فیلم ها هستند. شخصیت ها و محیط بازی کاملا سه بعدی است ولی مبارزه و نبردها در راستا دو بعدی است، اما این دلیل بر آن نیست که گرافیک بازی پایین است بلکه ؛ گرافیک بازی بسیار زیبا و طبیعی رونمایی شده است. ادبون خالق و مالک سری های مورتال کمبات و این سری سعی کرده است که تکنیک ها و تکنولوژی های مورتال کمبات را در بی عدالت خدایان ما جای بدهد و محبوبیت زیادی را به کاربران ببخشید. هکتور سانچز، تهیه کننده بازی های مورتال کمبات و این بازی نیز حرف ها و صحبت های ادبون را تایید کرد و این را اضافه کرد ” که این بازی نیز همانند ؛ دو بازی قبلی استودیو ما یعنی مورتال کمبات ۲۰۱۱ و DC Universe دارای داستان ها و خط داستانی جالب و زیبا و خاطره انگیز است “

Injustice: Gods Among Us PS3-RAPTURE

 

injustice gods among us ps3 cover small 
دانلود بازی Injustice: Gods Among Us برای PS3

AR760 بازدید : 97 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)
برای گرافیک زیبا و سبک سوم شخص ماجراییش برای PlayStation 3 معروف و محبوب شد.Uncharted 2: Among Thieves نیز با اضافه کردن مالتی پلیر و بهبود بازی قبلی، یکی از بهترین بازیهای سال ۲۰۰۹ شد.Naughty Dog، سازنده بازی از آن بازی به بعد، دو سال برای نسخه سوم وقت گذاشته تا داستانی بزرگتر عرضه کن و اشکالات بازی قبلی را نیز بهبود بخشد.یکی از انتقادهایی که به Uncharted 2 گرفته میشد این بود که بازی بسیار شبیه به بازی اول ساخته شده بود و بعضی آن را نمی پسندیدند. داستان Uncharted 3 آشناست.در این بازی نیز همان بازیگران با حضور قهرمان داستان، Nathan Drake، و استادش، Victor Sullivan یا Sully حضور دارند و داستان هم درباره پیدا کردن شهر گمشده است، قبل از اینکه آدم بدهای داستان به آن دست پیدا کنند.اما همانند بازیهای قبلی تکراری نیست.بزرگتری نقطه قوت Uncharted 3 غیر قابل پیش بینی بودن آن است. از شروع بازی و دعوا در بار که سیستم جدید مبارزه را معرفی میکند تا گفت و گوی میان Katherine Marlowe و درِیک که اساس داستان این سری را تغییر میدهد، ادامه داستان را نمیتوان حدس زد.Naughty Dog از فرمول داستانی خیانت در دو بازی قبلی فاصله گرفته و روی روابط ناتان و سالیوان تمرکز کرده است.بازی شما را به نقاط آشنای Uncharted که از آن انتظار دارید میبرد، و یکباره جهت داستان را تغییر میدهد. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

|نسخه فشرده بازی با حجم ۲۹ گیگابایت ، بدون مشکل چپتر ۹ و ۱۱ و قابلیت اجرای Journal|

|قابل اجرای بر روی کنسول های دارای هک Kmeaw CFW 3.55|

 

uncharted 3 cover small دانلود بازی Uncharted
 3 برای PS3

تعداد صفحات : 28

درباره ما
Profile Pic
اگه بازی در خواستی دارید میتونید تو بخش نظ رات بیان کنید تا ما اون بازی رو در اسرع وقت برای شما عزیزان قرار دهیم...باتشکر...مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره این وب چیه؟راستشو بگید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 279
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 547
  • بازدید ماه : 520
  • بازدید سال : 11,949
  • بازدید کلی : 68,834
  • کدهای اختصاصی
    نایت نما-ابزار گوکل پلاس
    ml> کد پیغام خوش آمدگویی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    دیکشنری

    کد تقویم

    جدول لیگ برتر

    چت روم

    پیج رنک