loading...
شبح دانلود
AR760 بازدید : 117 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

Client for Google Translate Pro نرم افزاری قدرتمند و بسیار کم حجم جهت ترجمه لغت ، متون و صفحات وب به زبان فارسی می باشد. اکثر کسانی که در ایران زندگی می کنند و فقط به زبان مادری خود یعنی زبان فارسی مسلط هستند و با سایر زبان ها مانند انگلیسی آشنایی کمی دارند در هنگام برخورد با کلمه یا متنی به غیر زبان اصلی کشور دچار مشکل می شوند و سعی می کنند از نرم افزار های دیکشنری و سایر برنامه هایی که در این زمینه کاربرد دارند مانند بابیلون استفاده کنند. این دیکشنری با داشتن حجم بسیار کم و محیط ساده از هر لحاظ مناسب کسانی می باشد که اطلاع چندانی از زبان های مختلف ندارند و روزانه مدت زمان بسیار زیادی را صرف مشاهده وب سایت های خارجی می کنند که با کمک این نرم افزار تمامی آن ها را می توانند به زبان فارسی مشاهده کنند.

Client for Google Translate ترجمه حرفه ای متن ها با Client for Google Translate Pro 5.2.604 (قابل حمل)

AR760 بازدید : 62 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

Ace Translator یک نرم افزار دیکشنری متن فوق العاده کاربردی می باشد که با داشتن یک موتور ترجمه اینترنتی بسیار قدرتمند به شما این امکان را میدهد تا به راحتی به ترجمه مطالب موجود در اینترنت، نامه ها، گفتگوها، ایمیل ها و … بپردازید. از نکات مهم این نرم افزار می توان به پشتیبانی این نرم افزار از ۶۴ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین پارسی نیز اشاره کرد. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت تبدیل متن به صوت را نیز دارا می باشد که از این لحاظ آنرا یک نرم افزار آموزش زبان نیز می توان شناخت.

Ace Translator مترجم قدرتمند متن به نام Ace Translator 9.0.1.602

AR760 بازدید : 65 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

WordWeb نام نرم افزار دیکشنری بسیار سریع، جالب و مفیدی برای سیستم عامل ویندوز است که به خوبی قادر به نمایش تمامی معناهای یک لغت از میان دیتابیس بسیار قدرتمند خود با یک کلیک ساده بر روی کلمه مورد نظر در هر محیط و صفحه ایست و تلفظ آن با صدایی رساست! نرم افزار به گونه ای منحصر به فرد پس از یافتن و نمایش معانی کلمه مذکور و همچنین تمامی هم معنی ها ( Synonyms ) و کلمات مربوطه، آنها را به صورت لینک مانند قرار داده تا با کلیک بر روی هر یک و یا کلیک بر روی انواع انشعابات آنها با دریای بی کردان معانی جدید و مشابه و کاربردهای گوناگون لغات و اصطلاحات بیشتر آشنا شویم .این نرم افزار قدرتمند از سوی شرکت سازنده در قالب دو نسخه رایگان و حرفه ای ارائه شده است که نسخه حرفه ای قابلیت های متعدد جانبی بیشتری علاوه بر ترجمه لغات و کلمات در قیاس با نسخه رایگان دارد .

WordWeb Pro دیکشنری قدرتمند و سریع WordWeb 6.7

AR760 بازدید : 92 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

Coderstars I Translate نام نرم افزاری است که به راحتی توانایی ترجمه ی متن های طولانی و لغات را از هر زبانی که هستند ، به ۵۳ زبان خارجی دیگر را دارد. با داشتن این نرم افزار فرهنگ لغت دیگر نیازی ندارید که به سایت های ترجمه ی آنلاین مراجعه نمایید زیرا به طور مستقیم از کامپیوتر خود می توانید متون مورد نظر خود را ترجمه کنید.

Coderstars I Translate ترجمه سریع و آسان متن توسط Coderstars I Translate 1.0

AR760 بازدید : 74 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

نرم افزار فوق العاده معروف Babylon که در زمینه ترجمه کلمات و متون ید طولایی دارد را همه می شناسیم. پشتیبانی بیش از ۷۵ زبان زنده دنیا و تبدیل و ترجمه آن به زبان های دیگر باعث می شود همه نیازهای کاربران در مورد ترجمه زبان ها بر طرف شود . برای ترجمه متن های کامل و بازگشایی سایت ها ۳۱ زبان مورد پشتیبانی هستند . این نسخه که همانند نسل های قبلی بیش از ۱۷ زبان زنده دنیا را به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند قادر است تا علاوه بر تلفظ کلمات به زبان های مختلف متون را هم ترجمه کند. ترجمه متن یکی از مواردی است که کاربران به آن توجه بسیار ویژه ای دارند، هرچند ترجمه متن با Babylon تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی فراهم می شود اما بازهم عملکرد نرم افزار تحسین برانگیز است.قابلیت بسیار مهم و کلیدی که در این نسخه اضافه شده است، امکان ترجمه وب سایت ها به صورت آنلاین است، بدین صورت که کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت آدرس وب سایت مورد نظر را داده و منتظر بمانند تا با توجه به زبانی که انتخاب کرده اند ، صفحه وب سایت مورد نظر را ترجمه شده تحویل بگیرند. قابلیت جالب دیگر هم امکان تبدیل واحد های مختلف به یکدیگر هستند که می تواند استفاده زیادی برای کاربران داشته باشد.

Babylon نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوب Babylon v10.0.1 r18

درباره ما
Profile Pic
اگه بازی در خواستی دارید میتونید تو بخش نظ رات بیان کنید تا ما اون بازی رو در اسرع وقت برای شما عزیزان قرار دهیم...باتشکر...مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره این وب چیه؟راستشو بگید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 279
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 531
  • بازدید ماه : 504
  • بازدید سال : 11,933
  • بازدید کلی : 68,818
  • کدهای اختصاصی
    نایت نما-ابزار گوکل پلاس
    ml> کد پیغام خوش آمدگویی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    دیکشنری

    کد تقویم

    جدول لیگ برتر

    چت روم

    پیج رنک