loading...
شبح دانلود
AR760 بازدید : 115 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

دانش آموزانی که انگلیسی را به عنوان زبان دوم خود فرا می گیرند که به اصطلاح به آن ها ESL Students گفته می شود ، وقتی که به سطح بالایی از زبان انگلیسی می رسند ، دیگر نیازی به گرامرهای سنگین ، لیست درازی از کلمات و .. ندارند. آن ها فقط نیاز به راه و روشی دارند تا بتوانند انگلیسی خود را به طور طبیعی به کار ببرند. مجموعه آموزشی Fluent English یک دوره آموزشی ایده آل برای اثر بخشی به کاربرد زبان انگلیسی برای شما می باشد. این مجموعه بر روی موارد ضروری همچون اصطلاحات کاربردی روزانه ، افعال چند بخشی ، کلمات کاربردی و گرامرهای مورد استفاده در گفتگوی روزانه تمرکز دارد. همچنین توسط سی دی صوتی آموزشی که در این مجموعه وجود دارد شما می توانید مهارت های شنوایی خود را نیز افزایش دهید. این مجموعه ۵ سی دی صوتی و یک کتاب ۲۲۴ صفحه ای دارد که همه ی این نیازهای شما را برطرف می نماید. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را به صورت رایگان از وبسایت شبح دانلود دریافت نمایید.

Fluent English Cover کاربرد صحیح زبان انگلیسی با Fluent English: Perfect Natural Speech

AR760 بازدید : 112 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

Wondershare QuizCreator نام ابزاری قدرتمند برای ساخت و طراحی آزمون های تحت وب و آنلاین می باشد که به کمک آن کاربران می توانند اقدام به طراحی امتحانات به صورت آنلاین نمایند. در این نرم افزار کاربران نیاز به یادگیری و پیاده سازی هیچگونه برنامه نویسی نداشته و تمامی امور را با ابزارهای موجود در نرم افزار طراحی می کنند. قابلیت استفاده از انواع مدل های مختلف سوالات و تست ها در آزمون های طراحی شده از ویژگی های این نرم افزار می باشد. طراحی سوالات با پاسخ های چند گزینه ای به صورت ChekBox از دیگر مزیت های این نرم افزار می باشد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت هایی همچون ویرایش سوالات ، قابلیت استفاده از تصاویر در طراحی سوالات ، قابلیت ایجاد نمایش تصادفی سوالات و خارج نمودن از حالت ترتیبی به منظور جلوگیری از تقلب و … اشاره نمود.

Wondershare QuizCreator طراحی آزمون های آنلاین توسط Wondershare QuizCreator 4.2.1.1

دانلود + ادامه مطلب
AR760 بازدید : 124 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

BB FlashBack Pro نرم افزاری قدرتمند جهت ساخت فیلم های آموزش و ارائه های تصویری جهت نمایش در کنفراس ها و… می باشد. امروزه آموزش ها و ارائه ها در کنفراس ها تماما به صورت تصویری و بصری می باشد. در زمینه آموزش ، مسلما ارائه تصویر و صوت میتواند درصد بسیار بالایی در گیرا بودن مطلب داشته باشد. ساختن فیلم های آموزشی مربوط به ویندوز نیازمند نرم افزاری جهت ضبط تصویر محیط ویندوز و نرم افزارها و یا بازی ها می باشد. همچنین بعد از ضبط تصویر نیاز به ایجاد صوت یا اضافه کردن نوشته یا برجسته کردن و به اصطلاح highlight کردن می باشد که تمامی این نیازها با نرم افزار BB FlashBack Pro قابل حل است. این نرم افزار قدرتمند میتواند با ضبط تصویر از محیط ویندوز به همراه صدا و با امکانات لازم جهت ویرایش و اضافه کردن نکات به فیلم گرفته شده ، نرم افزار کامل برای ساخت فیلم ها و ارائه های تصویری باشد. نکات کلیدی این نرم افزار را در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید.

BB FlashBack Pro ساخت آسان فیلم های آموزشی BB FlashBack Pro 4.0.0.2375

AR760 بازدید : 108 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

Wondershare QuizCreator نرم افزاری عالی برای ساخت کوییز و تست های به صورت نرم افزار می باشد. این نرم افزار عالی میتواند به کاربر با استفاده از ابزار مالتی مدیا مانند عکس و ویدیو و فلش کوییزهای زیبا بسازید. برای ساخت کوییز انواع مختلف سوال قابل تنظیم است، مانند سوال های ۴ گزینه ای،سوالات تشریحی،سوالات صحیح غلط و ۱۸ نوع دیگر از سوالات که در نرم افزار تعبیه شده است. با وجود امکان قرار دادن عکس،ویدیو،صدا و متن میتوانید ضمن زیباسازی فضای کوییز از سوالات ویدیو و تصویری نیز استفاده نمایید. همچنین این نرم افزار با داشتن قابلیت نوشتن سمبل های ریاضی و فیزیک و شیمی برای ساخت کوییزهای مربوط به این دروس نیز مناسب می باشد. یکی از امکانات فوق العاده نرم افزار وجود نوعی سیستم هوشمند است به این صورت که میتواند تعیین کرد که اگر تست شونده ای جواب سوال را درست یا غلط داد ، یا گزینه ای خاص را انتخاب کرد ، سوال یا سوالات بعدی برای متفاوت باشد. قابلیت محدود کردن زمان و تعداد پاسخ های غلط نیز وجود دارد. با توجه به مهم بودن ظاهر کوییز ، نرم افزار دارای قالب های از پیش طراحی شده است که کاربران میتوانند ضمن انتخاب آنها به شخصی سازی آنها نیز بپردازند. در انتها نیز برای مشخص شدن نتیجه کوییز انجام شده میتواند مشخص کرد که پاسخ در قالب فایل متنی منتشر شود و یا اینکه پاسخ امتحان به ایمیلی خاص ارسال شود. برای استفاده از کوییز ساخته شده نیز میتوانید آن را در قالب فایل فلش ذخیره نمایید یا به صورت فایل exe استفاده نمایید.

Wondershare QuizCreator طراحی کوییزهای نرم افزاری Wondershare QuizCreator 4.5.1.0

AR760 بازدید : 107 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

Lectora Inspire Authoring Software نام برترین نرم افزار در زمینه ی ساخت ویدیوهای e-learning می باشد. این مجموعه نرم افزار شامل ابزارهایی از شرکت های معروف Snagit، Flypaper، Camtasia و ReviewLink می باشد. ظاهری تازه، احساسی جدید، آسان تر از همیشه! با استفاده از منوی Easy-to-Use نرم افزار، شروع به ایجاد ویدیو و اسناد آموزشی خود کنید و محتوای خود را به بی نظیرترین شکل ممکن ارائه دهید. یکی از تمپ های آماده در نرم افزار را استفاده کنید و یا خود یکی خلق نمایید – امکانات این نرم افزار بی نهایت است!

Lectora Learning برترین نرم افزار ایجاد ویدیوهای آموزشی Lectora Inspire Authoring Software 11.8835

درباره ما
Profile Pic
اگه بازی در خواستی دارید میتونید تو بخش نظ رات بیان کنید تا ما اون بازی رو در اسرع وقت برای شما عزیزان قرار دهیم...باتشکر...مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره این وب چیه؟راستشو بگید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 279
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 561
  • بازدید ماه : 534
  • بازدید سال : 11,963
  • بازدید کلی : 68,848
  • کدهای اختصاصی
    نایت نما-ابزار گوکل پلاس
    ml> کد پیغام خوش آمدگویی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    دیکشنری

    کد تقویم

    جدول لیگ برتر

    چت روم

    پیج رنک