loading...
شبح دانلود
AR760 بازدید : 180 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)
رقابت بازگشته است . بازی کامپیوتر Ashes Cricket 2013 کرکیکت ۲۰۱۳ یکی از سری بازی های شبیه ساز ورزشی است که توسط Trickstar Games طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی مشهور ۵۰۵ Games آن را برای پلتفرم های Pc , Xbox360 و PS3 به بازار عرضه کرده است . بار دیگر رقابت های بین المللی و سختی آغاز خواهد شد و هیجان رقابت را تجربه خواهیم کرد . کریکت در بیش از صد کشور بازی می‌شود . این رشته ورزشی پرطرفدارترین ورزش کشورهای هند ، پاکستان ، بنگلادش و سریلانکا است و در انگلیس ، ولز ، استرالی ا، کنیا ، زیمباوه ، نپال ،نیوزیلند ، آفریقای جنوبی و جزایر انگلیسی زبان دریای کارائیب که با عنوان هند غربی در مسابقات بین‌المللی حاضر می‌شوند , به شمار می آید . برای ساخت بازی از موتور جدیدی استفاده شده است که گیم پلی کاملا واقعی را برای بازیکن تداعی می کند و تغییر شرایط زمین و کنترل عناصر بازی نیز باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی گردیده است . ۲۰ لیگ معتبر , مسابقات قهرمانی جهان , جام های بین المللی , مسابقات حذفی و سایر مسابقات که فقط بخشی از ویژگی های این نسخه از بازی به شمار می آیند .

Ashes Cricket 2013 PC-RELOADED

Ashes Cricket 2013 pc cover small دانلود بازی Ashes Cricket 2013 برای PC

AR760 بازدید : 164 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)
داستان بازی مربوط به زمانی میشود که به علت جنگ های هسته ای زندگی از بین رفته و زمین ها و اراضی به بی جان و بی ثمر شده اند ولی در این شرایط حشرات جهش یافته ای که در پناهگاه های ساخته شده برای بمباران ها رشد یافته اند در سطح جهان پدیدار شده اند.این بازی Point & click شما را به دنیای عجیب و غریب آخر الزمان میبرد و شما باید به شخصیت های بازی در کاوش روی سطح زمین و مکان های مخفی زیرزمینی را پیدا کنید.بازی از فضای سه بعدی و کامیک همراه با شخصیت پردازی های خوب استفاده کرده است.

Journey of a Roach PC-RELOADED

Journey of a Roach pc cover دانلود بازی Journey of a Roach برای PC

AR760 بازدید : 66 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

IHF Handball Challenge 12 یکی از بهترین بازی های کامپیوتری که به تازگی منتشر شده است.این بازی توسط کمپانی Dtp entertainment حمایت یافته و ناشر آن شرکت Neutron Games می باشد..این بازی هیجان انگیز و زیباست که با توجه به گرافیک مناسبش می تواند حداقل به صورت مجازی هم که شده کاربران ورزش جذاب هندبال را تجربه کنند. این بازی جذاب که دارای مسابقات ، کاپ ها ، تمرینات ، آموزش ها و قسمت های دیگر است محیط یک ورزشگاه سرپوشیده را در قالب یک بازی به تصویر می کشد که کاربر باید با پاسکاری های سریع و مداوم و البته دقت ، سرعت و قدرتی که چاشنی ضربات نهایی می کند برنده مسابقات مختلف شود.همچنین دارای چندین لایسنس معتبر از لیگ های مختلف اروپایی بوده و مجموعا ۹۰ تیم معتبر جهان را هم پشتیبانی می کند که برای دوستداران این ورزش مفرح می تواند فوق العاده هیجان انگیز باشد.امید است با دریافت این بازی فوق العاده جذاب از سایت بزرگ دانلودها لذت کافی را برده باشید.


|به همراه دانلود در یک پارت ۱ گیگابایتی با لینک مستقیم|

 

Handball 2012 لذت بازی هندبال در  IHF Handball Challenge 12

AR760 بازدید : 68 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.

 

Need for Speed Most Wanted-SKIDROW | 5.6 GB

نسخه ۲٫۳ گیگابایتی BlackBox به پست افزوده شد

 

AR760 بازدید : 60 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

Fast and Furious: Showdown – بازی مسابقه ای برگرفته از نسخه ششم فیلمی با همین عنوان است که هم اکنون نسخه ی PC آن نیز منتشر شده است و پلیرها می توانند نقش کاراکتری خود را بین راننده، تفنگدار، رزم آرا و شیطان صفت انتخاب کنند! وعده وعیدهای بسیار زیادی سازندگان تحویل بازیبازها داده اند. از جمله اینکه بازی دارای بهترین و قدرتمندترین ماشین های موجود در دنیاست و در بهترین لوکشین های دنیا مسابقات صورت می گیرد. این بازی از حالت های تک نفره ، ۲ نفره تیمی (Coop) و حالت چالشی (Challenge) بهره می برد. این بازی در حالی انتشار یافته است که تاریخ انتشار رسمی آن ۵روز دیگر یعنی ۲۲ می بوده و فیم این بازی که Fast & Furious 6 باشد در تاریخ ۶ ژوئن عرضه خواهد شد. برای دانلود بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Fast and Furious Showdown-RELOADED | 1.8 GB

 

Fast and Furious Showdown دانلود بازی Fast And Furious: Showdown برای PC

AR760 بازدید : 87 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)
با نسخه دوم از سری بازی های Police Force در خدمت شما هستیم.از آنجا که نسخه پیشین این بازی با اقبال بازی باز ها روبه رو شد سازندگان این شبیه ساز پلیسی جذاب را بر آن داشت تا با رفع نواقص پیشین و تکیه بر نقاط قوت آن شماره ی دوم این بازی را با افزودن ویژگی های جدید و متنوع راهی بازار کنند.همچنانکه از نام بازی پیداست در این بازی در نقش پلیس به حفظ امنیت جامعه و برقراری قوانین و مقررات خواهید پرداخت.از جمله ماموریت های شما در این بازی حضور در تصادفات رانندگی و مقابله با هنجار شکنی هایی نظیر آدم ربایی و غیره خواهد بود.در این راستا شما با به همراه داشتن انواع اسلحه گرم و سرد ، دستبند ، بیسیم و… به انجام وظایف خود خواهید پرداخت.در این نسخه همچنین یک دفتر ویژه به عنوان محل کار ثابت برای شما در نظر گرفته شده و همچنین در تجزیه تحلیل پرونده هایی که به عهده می گیرید می توانید از پزشکی قانونی هم بهره ببرید.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی جذاب و مهیج را مشاهده کنید.
 

Police Cover دانلود بازی Police Force 2 برای PC
درباره ما
Profile Pic
اگه بازی در خواستی دارید میتونید تو بخش نظ رات بیان کنید تا ما اون بازی رو در اسرع وقت برای شما عزیزان قرار دهیم...باتشکر...مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره این وب چیه؟راستشو بگید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 279
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 568
  • بازدید ماه : 541
  • بازدید سال : 11,970
  • بازدید کلی : 68,855
  • کدهای اختصاصی
    نایت نما-ابزار گوکل پلاس
    ml> کد پیغام خوش آمدگویی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    دیکشنری

    کد تقویم

    جدول لیگ برتر

    چت روم

    پیج رنک