loading...
شبح دانلود
AR760 بازدید : 131 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

Transformers Rise of The Dark Spark نسخه جدید از سری بازی های Transformers می باشد. داستان این بازی درباره ۲ ربات Cybertron و Megatron بوده و به دو گروه Autobots و Decepticons تقسیم می شود که می توانید به گروه دلخواه خود ملحق شوید. از ویژگی های این مثبت این نسخه، اضافه شدن ۴۰ شخصیت جدید می باشد. شما همچنین می توانید به صورت چند نفره بازی کنید. هم اکنون این بازی برای دو کنسول PS3 و XBOX360 آماده شده است.

Transformers Rise of the Dark Spark PS3 – DUPLEX

 

 

Transformers.Rise.of.the.Dark.Spark.xbops3.Cover.Small دانلود بازي Transformers Rise of the Dark Spark براي PS3

AR760 بازدید : 102 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)
  • در یک جزیره دور افتاده و سیلی از زامبی های خطرناک رو به رو هستید ، برای این که زنده بمانید چکار خواهید کرد؟ این سوالی است که در این بازی باید به آن پاسخ دهید ، اولین کاری که باید انجام دهید اکتشافات است ، با جمع آوری سلاح های مناسب و همچنین غذا برای خوردن حالا باید سعی کنید که زنده بمانید ، در بازی شما باید راه های خروج از جزیره را هم بشناسید که در نهایت بتوانید از این جزیره تاریک و ترسناک فرار کنید ، در بازی بیش از ۱۰۰ سلاح مختلف از جمله اسلحه های اتوماتیک ، دستی ، چاقو و کوکتل مولوتف و … وجود دارد که در کمتر بازی این میزان دیده شده است.

    How to Survive PS3-PSN+CFW 4.21 Fix

    How to Survive ps3 cover دانلود بازی How to Survive برای PS3

    AR760 بازدید : 120 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (1)
    Final Exam عنوان یک بازی جدید و کم حجم است که توسط proudly presents ساخت و طراحی شده و در نوامبر ۲۰۱۳ توسط کمپانی Focus Home Interactive منتشر شد. سبک بازی اکشن و پلتفرمر بوده و داستان بازی مربوط به چهار شخصیت دبیرستانی است. شهر از هیولا پر شده و شما خواستار نابودی آن ها هستید. یک ماجراجویی جدید را آغاز میکنید و مراحل را به اتمام میرسانید تا به مراحل بالاتری دست پیدا کنید. اکتشاف محل های جدید و پی بردن به مهارت های جدید از قسمت های دیگری از بازی است. بازی را میتوانید بصورت تنها یا دو نفره و آنلاین بازی کنید که بدون شک قسمت دو نفره آن میتواند در درگیری علاوه بر کمک بسیار جذاب باشد. یافتن سلاح های جدید، بهبود مهارت های خود، باز کردن حرکت خاص جدید و قدرت های ویرانگر و رسیدن به تقویت کننده (امپلی فایر) از ویژگی های این بازی برای جذب گیمر است. گرافیک بازی حالت انیمیشنی دارد ولی استفاده از رنگ های جذاب و صحنه سازی های زیبا میتواند نظر گیمر را بخودش جلب کنید.

    Final Exam PS3-PSN+CFW 4.21 FIX

    Final Exam ps3 cover small دانلود بازی Final Exam برای PS3

    AR760 بازدید : 91 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)
    بازی تم کارتونی خاص و هنرمندانه ای دارد و مبارزه با غول ها و موجودات عجیب و غریب حس خاصی را به شما می دهد که پیشنهاد می کنیم از دست ندهید. بازی Ben 10 بر اساس کارتونی به همین نام ساخته شده است. در بازی Ben 10 Omniverse 2 بازیکنان کنترل بن تنیسون (شخصیت اصلی بن تن) را در برابر دشمنان به عهده می گیرند و او را به سمت خانه اش هدایت می کنند. داستان اصلی فیلم از این قرار است که Ben پسر ده ساله بازیگوشی به فصل تعطیلات رسیده است. او تمام سال را برای این تعطیلات برنامه چیده بود که با پدر بزرگش خوش بگذراند. اما بعد از این که سوار ماشین پدر بزرگش می شود دختر عموی خود را نیز که هم سن اوست و برای تعطیلات با پدر بزرگ آمده است را می بیند. Ben که تمام نقشه هایش را برای تعطیلات نقش بر آب می دید شروع به بحث می کند. خلاصه Ben و بقیه وارد جنگل می شوند. اما Ben از بقیه جدا شده و به داخل جنگل می رود. ناگهان شهاب سنگی به سوی او می آید و به زمین بر خورد می کند. او با تعجب به سمت آن شهاب می رود ناگهان آن شهاب که بیشتر به یک توپ فلزی شبیه بود باز شده و ساعت مچی ای درون آن است. او با برداشتن این ساعت عجیب الخلقه دارای قدرت مافوقی می گردد که باعث می شود بنجامین تنیسون به هیولاهای مختلف قهرمانی تبدیل شود و بر علیه شرارت درسرتاسر کهکشان همراه با دخترعمو و پدربزرگش به مبارزه بپردازد. یکی از نقاط عطف بازی دستبند Ben است که به کمک آن می توان او را به سه موجود دیگر تبدیل کرد که یکی زورش بیشتر است یکی سرعتش و دیگری دارای قدرت پرش خارق العاده ای است.

    Ben 10 Omniverse 2 PS3-iMARS

    Ben10 Omniverse 2 ps3 cover دانلود بازی Ben 10 Omniverse 2 برای PS3

    AR760 بازدید : 64 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)
    عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.

    Call of Duty: Ghosts PS3-iMARS

    Call of Duty Ghosts ps3 cover small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PS3




    AR760 بازدید : 227 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

    در WWE 2K14 ما شاهد یک بخش جدید با حال و هوای نوستالوژی باشیم که Thirty Years of Wrestlemania نام دارد. این مد بدین گونه است که بازی‌های مشهور پی پر ویو Wrestemania گلچین شده است و قرار است بار دیگر در قالب ویدئوگیم نمایش داده شود که مطمئناً می‌تواند برای طرفداران قدیمی این سبک امیدوار کننده باشد. البته اگر شما از گذشته مسابقات کشتی کچ را دنبال کرده باشید، قطعاً بازی‌های بزرگی را نظیر Hulk Hogan vs. Andre the Giant در Wrestlemania III یا حتی The Rock vs. Hulk Hogan در Wrestlemania X8 را به خاطر خواهید آورد. این مد خوشبختانه پتانسیل بسیار بالایی دارد، زیرا علاوه بر این که باعث تداعی خاطرات شیرین گذشته می‌شود، ما شاهد راستر بسیار کاملی از این سری که بخش اعظمی از آن‌ها را لجندها تشکیل می‌دهند، خواهیم بود. گذشته از همه‌ی این‌ها، بار دیگر ما شاهد بازگشت بخش بسیار درگیر کننده‌ی GM Mode خواهیم بود. این بخش که در سال ۲۰۰۸ از آن استفاده شد با استقبال بسیار زیادی روبرو شد اما متأسفانه تیم سازنده نتوانست از آن به خوبی استفاده کنند و همین امر سبب کنار گذاشتن آن بخش به مدت ۵ سال شد. حالا با وجود ناشر جدید، این بخش هم برگردانده شد. شما می‌بایست با خلاقیت، دقت و هوش خود بتوانید استارهای معروف و مشهور زیادی را جذب کنید و با ساختن استوری‌لاین‌های مهیج، ریتینگ بالایی را برای شوء خود رقم بزنید. مطمئناً این بخش چالش‌های بسیار زیادی خواهد داشت که برای هر کدام از بازیکنان بسیار بالانس خواهد بود.

    WWE 2K14 PS3-STRiKE

    WWE 2K14 ps3 cover small دانلود بازی WWE 2K14 برای PS3

    AR760 بازدید : 102 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

    گیم پلی بازی زیاد تغییر خاصی به خود ندیده است؛ سیستم مبارزات عینا مانند نسخه های قبل بوده ولی بهبود راضی کننده ای در بخش هایی مانند درجه سختی به وجود آمده و یک درجه سختی خاص که بدون Save و تنها یک جان در اختیار بازیکن قرار می‌دهد نوید سخت تر شدن بازی را می‌دهد. همچنین به عقیده بسیاری در Boss Fight های نسخه های قبلی Arkham عملا هیچ گونه چالشی وجود نداشت؛ برای حل این مسئله این بار قرار است با سخت ترین BF هایی در سری رو به رو شویم که بتوانند یک تجربه به یاد ماندنی و راضی کننده را به ارمغان آورند. از پیشرفت های بخش Combat همان طور که خود سازندگان نیز اعلام کرده بودند فقط و فقط می‌توان به اضافه شدن چند دشمن جدید و تعدادی حرکات و فنون تازه اشاره نمود و بخش های دیگر این قسمت دست نخورده باقی مانده اند. قسمت های جدید و ریزی نیز به گیم پلی بازی اضافه شده که بارزترین آن ها وسیله جدید به نام Remote Claw است که به Grapple در بازی Just Cause 2 نیز شباهت های بسیاری دارد. برج های شهر Gotham این سری از تکنولوژی استفاده می‌کنند که باعث نویز افتادن بر روی ردیاب های بتمن می‌شود و کار وی را برای انتخاب نقاط مهم روی نقشه دشوار می‌سازد. برای مقابله با این امواج باید به هک کردن سیستم امنیتی هر برج پرداخت؛ لازم به ذکر است که هر ساختمان با ساختمان دیگر فرق داشته و هر کدام نیازمند حل یک معمای جداگانه است.

    Batman Arkham Origins PS3-DUPLEX

    Batman Arkham Origins ps3 cover small دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PS3

    AR760 بازدید : 86 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

    بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

    Assassin's Creed IV: Black Flag PS3-RiOT

    Assassins Creed IV ps3 cover small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PS3

    AR760 بازدید : 80 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

    از روزی که شاهد رونمایی Battlefield 4 بوده‌ام نه تنها بر خلاف نسخه‌های قبلی از بازی دل زده شدم بلکه روز به روز به آن ایمان پیدا کردم.شوتری که چندین سال است انتظارش را می‌کشیم “در ظاهر” به خوبی در حال آنالیز شدن توسط تیم شوتر ساز الکترونیک آرتز یعنی DICE است.ما شوتر می‌خواهیم که استاندارد باشد.یک استاندارد با نام CoD داریم که هر شرکت ورشکسته‌ای هم شوترهای بی در و پیکر الگو گرفته از این فرنچایز را می‌سازد ولی در اصل استاندارد اصلی چیز دیگریست که لفظ آن به اشتباه در دهان سازندگان افتاده است.شوتری که ما از سازندگان می‌خواهیم باید علاوه بر بخش تک‌نفره، در بخش چندنفره نیز حرف اول را بزند.باید داستان قوی داشته باشد، کنترل شخصیت اصلی در بازی چه در PC و چه در کنسول عالی باشد، گرافیک در سطح قابل قبولی کار شده باشد یعنی نه انتظار بافت‌های عظیمی مثل Crysis 3 را داریم نه بافت‌هایی در حد بازی‌ها مستقل و دانلودی.میدان نبرد ۴ در ظاهر همه‌ی این استانداردها را رعایت کرده است ولی چیزی که از گذشته‌ی EA برداشت می‌شود نشان داده است که این شرکت همواره در خراب کردن خاطرات بازی‌کن‌ها با عناوین قدیمی یک فرنچایز تبحر خاصی دارد ولی برای قضاوت کمی زود است، بند پوتینت را سفت کن…

    Battlefield 4 PS3-iMARS

    Battlefield 4 ps3 cover small دانلود بازی Battlefield 4 برای PS3

    AR760 بازدید : 203 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

    همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود.  بازگشت مو های سفید دانته(البته فقط در حالت Devil Trigger) به طور مختصر آتش خشم طرفداران را فرو نشاند، اما نینجا تئوری می دانست برای تثبیت جایگاه بازی اش میان طرفداران به چیزهای بیشتری نیاز دارد. بعد از نمایشگاه E3 تقریبا تمام تریلر ها به نوعی خبر از وجود روح سری DMC در این بازی را می دادند. ماموریت های مخفی، بازگشت حرکات قدیمی دانته و … خبر از تلاش نینجا تئوری برای نزدیک کردن این بازی به سری DMC می داد. این تلاش همچنان ادامه دارد، به طوریکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی در همایش Captivate شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش تر و تریلر های  DMCگونه تر از طرف نینجا تئوری بوده ایم.این دمو از بازی Devil May Cry شامل دو ماموریت می باشد که شما می توانید توسط دانته آن را انجام دهید.DMC در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۳ برای هر ۳ پلتفرم منتشر خواهد شد.

    |برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی DUPLEX بازی|

    |قابل اجرای بر روی کنسول های دارای هک CFW 4.21/4.30|

     

    DmC PS3 Cover دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PS3

     

    AR760 بازدید : 93 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

    بازی یک شوتر اول شخص است. اما نه یک شوتر نظامی. این بازی گیم پلی خود را بر کشتار مطلق و تیر اندازی محض مبتنی ساخته است. این سبک که در گذشته طرفداران بسیاری داشته، این روز ها دچار تحولات زیادی شده. این تحولات هم مدیون ورود نیرو های فرابشری به بازی های ویدئویی است. اسطوره های این سبک که در سال های اخیر عرضه شده اند مانند Serious Sam BFG و Duke Nukem 3D به دلیل عدم وجود یک ویژگی و نوآوری خاص در اکشن بازی، آن طور که در سال های گذشته تحسین می شدند، مورد تمجید واقع نشدند. متاسفانه Painkiller: H & D نیز در همین زمره جای گرفته است. تنها باید یک اسلحه گرم را بدست بگیرید و دریایی از موجودات شیطانی را خشک کنید. تنوع اسلحه با تکیه بر اطلاعات منتشر شده از سطح بالایی برخوردار نیست. البته مدت زمان کم گیم پلی بازی را می توان توجیه این قضیه دانست. از اسلحه های بازی می توان به Stakethrower، Shotgun و یک اسلحه الکتریکی اشاره کرد که به خواست سازندگان، این سه تفنگ، اسلحه های محوری و اصلی بازی هستند.

    Painkiller Hell and Damnation PS3-ANTiDOTE

     

    painkiller hell and damnation ps3 cover دانلود بازی Painkiller: Hell and Damnation برای PS3

    درباره ما
    Profile Pic
    اگه بازی در خواستی دارید میتونید تو بخش نظ رات بیان کنید تا ما اون بازی رو در اسرع وقت برای شما عزیزان قرار دهیم...باتشکر...مدیریت سایت
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره این وب چیه؟راستشو بگید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 279
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 491
  • بازدید ماه : 464
  • بازدید سال : 11,893
  • بازدید کلی : 68,778
  • کدهای اختصاصی
    نایت نما-ابزار گوکل پلاس
    ml> کد پیغام خوش آمدگویی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    دیکشنری

    کد تقویم

    جدول لیگ برتر

    چت روم

    پیج رنک