loading...
شبح دانلود
AR760 بازدید : 245 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)
 

به روزهایی بازگردید که بتمنی وجود نداشته و کنترل شخصیت جوانی با نام بروس وین را در حالی که وی مشغول به عملیات هنرهای رزمی خود می باشد به دست بگیرید. از فضاهای جذاب بازی که شامل جنگل بامبو و معبدی بر فراز کوه می باشد لذت ببرید. این پکیج شامل پوسته هایی از بروی وین و ویجیلانت، چهار نقشه ی مرحله ای و یک سری کامل ماجرایی را شامل می شود. شما می توانید این DLC بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت شبح دانلود دریافت نمایید.

AR760 بازدید : 176 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (1)
سبک بازی ماجارجویی بوده و Esteban, Zia و Tao شخصیت های اصلی این بازی هستند. در این بازی شما یا یک بازی پازل زرق و برق دار هم روبه رو هستید , در واقع این بازی بر اساس انیمه کارتون Mysterious Cities of Gold درست شده است و شما باید به شهرهای مرموزی که طلا در آنها مخفی شده است باشید. هرگوشه کنار شهر ها از جمله دیوار چین و بناهای زیرزمینی رفته و با در دست داشتن نقشه ها طلاها را پیدا کنید. همچنین مردان خصمانه Zarès در بازی وجود دارند که باید از دست آن ها فرار کنید همچنین با تله ها و پازل های مختلفی در مسیر بازی برخورد میکنید که میتوانید از دوستان خود کمک بگیرید. گرافیک بازی بصورت کارتونی بوده و بازی آکنده از رمز و راز است.

The Mysterious Cities of Gold Secret Paths PC-SKIDROW

The Mysterious Cities of Gold pc cover small دانلود بازی The Mysterious Cities of Gold Secret Paths برای PC

AR760 بازدید : 163 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)
سبک این بازی اکشن, نقش آفرینی و استراتژی بوده و بازی از گیم پلی کاملا متفاوت و جالبی پیروی میکند. این بازی به صورت ۱-۴ نفره گروهی Co-Op قابل اجرا میباشد. شما به عنوان بردگانی هستید که در مدرسه گلادیاتورها آموزش های رزمی را فرا میگیرد, در نهایت شما برای آزادی خود باید موجودات بزرگ و عجیب و غریبی را نابود کنید و به پیروزی برسید. چهار کلاس شخصیت منحصر به فرد با پلی استایل بالا و بسیار متمایز در بازی وجود دارند که باید از آن ها در برابر هیولاها استفاده کنید. حالت بقا آرنا "Survival Arena Mode" یکی از حالت های جذاب این بازی است که شما در آرنا قرار میگیرد و باید دشمنان را نابود کنید, این حالت از بخش داستانی بازی کاملا متمایز است, البته سازنده بازی قول حالت های بیشتر را در آینده به گیمر داده است.

FORCED PC-iNLAWS

Forced pc cover small دانلود بازی FORCED برای PC

AR760 بازدید : 240 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

Assassin's Creed IV: Black Flag PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Assassins Creed IV pc cover small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

AR760 بازدید : 215 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)
استودیو Monolith سازنده بازی F.E.A.R پس عرضه موفقیت امیز این بازی دست به خلق بازی زیبای دیگری به نام Condemned زد.این بازی با توجه به گرافیک بسیار بالا و برخورداری از از موتور گرافیکی قوی به عنوان یکی ازبهترین بازیها در زمینه کنسول و کامیپوتر در نمایشگاه های بین المللی برگزیده شده است. Ethan Thomas مامور FBI به منظور قتل های زنجیره ای و یافتن قاتل اصلی می برد تا سرانجام وی را تحویل عدالت دهد. صحنه ها طبیعی و صداگذاری بسیار نزدیک به محیط بازی است تا بازیکن را مستقیما به فضای جنایت منتقل سازد. وی قادر است حتی از اشیا اطراف خود به منظور حمله به دشمنش که بشدت باهوش است استفاده نماید. آنان تنها با دست خالی به سمت شما حمله ور می شوند و پس از پیدا نمودن سلاح نیرومند حمله ور گشته٬ بعد از مدتی در میان سایه ها پنهان می گردند تا در اولین فرصت شما را سرنگون سازند.این بازی در کل از ۱۰ مرحله تشکیل شده که هر مرحله بر هیجان بازی می افزاید و دیگر آنکه بازی دارای پایانی شوکه است که ارزش تمام کردن بازی را چند برابر می کند . این بازی را با گرافیک عالی وداستانی زیبا ازدست ندهید.

Condemned Criminal Origins PC-RELOADED

Condemned criminal minds pc cover small دانلود بازی Condemned Criminal Origins برای PC

AR760 بازدید : 79 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
بازی PAC-MAN And The Ghostly Adventures یک بازی کلاسیک از شرکت نامکو است که در سال ۱۹۸۰ برای کنسول آتاری منتشر شد این بازی با سبک خاص خودش یکی از بهترین بازی های این کنسول بود که توانست موفقیت هایی بسیاری بدست آورد. اگر از گیمر های قدیمی باشید حتماً این بازی را انجام داده اید و حالا شرکت با سابقه نامکو که بیش از ۵۰ سال از تاسیس آن می گذرد بازی Pac-Man and the Ghostly Adventures را به کنسول ها بازگرداند و برای pc منتشر کرده است ولی اینبار به صورت ۳ بعدی و در سبک اکشن ادونچرز، این بازی براساس سریال تلویزیونی با همین نام ساخته شده است.

PAC-MAN and the Ghostly Adventures PC-RELOADED

Pac man and the Ghostly Adventures pc cover small دانلود بازی PAC MAN and the Ghostly Adventures برای PC

AR760 بازدید : 87 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

گذرگاه زمان را برپا کنید و سیمز خود را به جذاب‌ترین مقصدی که تا کنون وجود داشته ارسال نمایید! دنیایی کاملا جدید که در صدها سال آینده وجود خواهد داشت! وقتی که سیمزهای شما آن‌جا هستند، می‌توانند مهارت تکنولوژی برتر خود را در جهت دستیابی به اکثریت تکنولوژی‌های آینده به‌دست آورند. در زمانی‌که سیمزهای شما در حال گشت‌و‌گذار با جت‌های خود هستند، با مونوریل‌ها و بالابرهای تیوبی سفر می‌کنند، یا مدل موها و لباس‌های جذاب آینده را امتحان می‌کنند، دنیایی جدید روبروی شماست که باید بررسی و کشف شود!

The Sims 3 – Into the Future PC-FLT

توجه مهم: برای اجرای این افزونه، نیاز به نصب نسخه اصلی بازی دارید!

The Sims Into the Future pc cover small دانلود بازی The Sims 3   Into the Future برای PC

AR760 بازدید : 87 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

Creative Assembly با Shogun 2: Total War بازگشته تا دوباره شما را به قلب ژاپن فئودال ببرد و با یک استراتژی همزمان فوق العاده تاکتیکی به صندلی پیچتان کند.!!! گزافیک هنری بازی فوقالعاده به نظر می رسد، در بعد فنی هم که Creative Assembly استاد بلامنازع است. گیم پلی هم کافی است مانند ده سال قبل لذت بخش باشد تا همه چیز برای یک تجربه ی لذت بخش آماده شود.بر اساس گفته سازندگان این نسخه از سری بازی های Total War یک انقلاب در مقایسه با نسخه های گذشته به حساب می آید. در سال ۲۰۰۰ زمانی که Shogun: Total War عرضه شد، نمایش تازه ای از سبک استراتژی همزمان (Real-Time Strategy) را به همه نشان داد و استانداردهای جدیدی را برای این سبک خلق کرد. هم اکنون همان تیم سازنده پس از گذشت ده سال، قصد دارند تا با عرضه Shogun 2 دوباره چیزهای جدیدی را عرضه کنند. با این تفاوت که این بار Creative Assembly بخش چندنفره را مورد هدف قرار داده و قصد دارد در این قسمت تحول عظیمی ایجاد کند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده شده ۲٫۵ گیگابایتی بازی|

 

shogun2 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای شوگان 2   Total War Shogun 2

AR760 بازدید : 173 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

داستان بازی نیم قرن بعد از اتفاقات داستان نسخه ی قبل رخ میدهد و محدوده ی دستان همان جنگل های Albion میباشد . با گذشت نیم قرن از داستان نسخه ی قبل , شهر ها پیشرفته تر شده اند و یک جورایی این دوران را میتوان دوران صنعت نامید . داستان این شماره از این قرار است که شما بعنوان یک شاهزاده که به انتخاب شما میتواند خانم یا آقا باشد (در ابتدای بازی قابل انتخاب است) در قصری بزرگ زندگی میکنید و زندگی خوبی نیز دارید و بردار شما فرمانروایی Albion را در دست دارد و شما با او مشکلات فراونی دارید و در یک کلام میتوان گفت سیاست های اورا قبول ندارید . داستان بازی از جایی شروع میشود که این مخالفت بالا میگیرد و شما برای مبارزه با سیاست هایش از قصر به همراه دو نفر (خدمتکارتان و مربی رزمیتان) فرار میکنید و به دنبال متحد کردن گروه های نظامی منطقه ی Albion میروید . داستان بازی دارای هیجانات و پتانسیل بالایی برای خلق یک آثار سینمایی است . که این موضوع همان ابتدا خود را نشان میدهد .

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

FableIII cover small دانلود بازی Fable III

AR760 بازدید : 91 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

استودیوی TT در این بازی سعی کرده که شخصیت ها بیش از پیش کارآمد باشند. به همین دلیل قدرت های جالب و بسیار متفاوت دزدان دریایی را به آن ها داده است. یکی دیگر از قسمت هایی که برای اولین بار در این سری از بازی قرار گرفته، این است که تیم شما در بازی می توانند به هشت نفر افزایش پیدا کنند. استفاده از دکمه Y یا مثلث به شما این اجازه را می دهد که اعضای تیم خود را مدیریت کنید. آن ها همیشه در صفحه کنار شما حضور ندارند، به همین دلیل می توانید آن ها را به جایی هدایت کنید که نیاز بیشتری احساس می شود. این بازی همانند نسخه های گذشته روی تمام پلتفرم ها حتی ۳DS هم عرضه شده است. این بازی روی کنسول های دستی کاملا تک نفره خواهد بود، اما دقیقا مانند نسخه های دیگر طراحی شده اند. البته چند قسمت جدید هم برای این نسخه ها در نظر گرفته شده اند. به طور مثال مراحل بازی در کنسول های دستی کوتاه تر طراحی شده اند و روند گیم پلی هم آسانتر شده است. همچنین حالتی به نام Street Pass Mode هم در نسخه کنسول های دستی قرار دارد که به بازیکنان اجازه می دهد مبارزه های مختلفی که قبلا پشت سر گذاشته اند را با شخصیت های جدید دوباره بازی کنند. بازی روی کنسول ۳DS به صورت ۳D طراحی شده است.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

lego pirates cover small دانلود بازی LEGO Pirates of the Caribbean

AR760 بازدید : 64 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Dont Starve یک بازی کم حجم ماجرایی و استراتژیک جدید توسط کمپانی Klei Entertainment برای کامپیوتر ساخته شده است. بازی Dont Starve یک بازی Survival در دنیایی که علم و جادو با هم آمیخته شده اند می باشد. شما در نقش Wilson به عنوان یک دانشمند هستید که توسط دیو به دام افتاده و به این دنیای عجیب وارد شده اید. شما باید با استفاده از محیط و موجودات اطراف خود راه فراری برای خودتون بسازین و به خانه برگردید.در بازی Dont Starve شما به جهانی پر از موجودات عجیب و غریب ، خطرات و شگفتی های غریب و ناشناخته گام نهاده اید. شما باید با استفاده از وسایل اطراف خود راز و رمز بقای خود در این جهان رو بدست بیاورید.

Dont Starve-FLT | 220 MB

 

Dont Starve دانلود بازی Dont Starve برای PC

AR760 بازدید : 59 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Viking Saga عنوان یک بازی جدید Time Management می باشد که داستان بازی در قرن ۱۰ م و در زمان پادشاهی Arnar رخ می دهد . وارد ماجراجویی Ingolf جوان شوید تا به او کمک کنید تا کوتوله را پیدا کنید . این کوتوله با دادن حلقه ای گرانبها به پادشاه ، باعث نفرین شدن او شد . حال می بایست به Ingolf کمک کنید تا کوتوله را پیدا کند . در ادامه می توانید تصاویری از این بازی را به همراه لینک دانلود مشاهده نمایید .

 

Viking Saga دانلود بازی مدیریتی حماسه وایکینگ ها Viking Saga

AR760 بازدید : 61 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)
  • دسته بندی: بازی فکری, بازی ماجرایی, بازی کامپیوتر
  • Poker Night یک بازی پوکر است که بازی باز را در محل های متفاوت و در رقابت با دیگران قرار میدهد و شما باید بازیتان را به رخ حریف بکشید و رقبا را یک به یک از میدان بدر کنید و داستان بازی را به اتمام برسانید. بازی دارای حالت های مختلف پوکر میباشد و اگر حرفه ای هستید میتوانید با رقیبان قدر خود در مکانهای مختلف یک رقابت سنگین برگزار کنید.هم اکنون نسخه دوم این بازی با گرافیکی بالا و عالی در اختیار شماست.

     

    Poker Night 2 دانلود بازی Poker Night 2 برای PC

    AR760 بازدید : 68 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

    Fun & Bullets یک بازی فکری در سبک بازی های Puzzle می باشد . در این بازی شما به عنوان یک گاوچران غربی بازی خواهید کرد ، هدف شما در این بازی انجام یک سری اقدامات پویا با هدایت یک توپ می باشد . بازی ساده و در عین حال اعتیاد آور و چالش برانگیز است ، میدان بازی یک زمین مربع شکل را نشان می دهد که در آن موانعی همچون بزها و گوسفندها ، نرده ها و سایر موجودات قرار دارند . این اقدامات را می بایست زمانی انجام دهید که تمامی سرخپوست ها خواب باشند .

     

    Fun & Bullets بازی کم حجم و فکری Fun & Bullets

    AR760 بازدید : 112 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

    زندگی در معبد خرگوش ها بوسیله ی یک بیگانه به بازی گرفته می شود. شیطان شروری به مدرسه ی شما حمله کرده و تمامی دانش آموزان شما را می دزدد. تنها کار شما برنامه ریزی برای رهایی بخشی دانش آموزانتان می باشد. شیاطین شما را زنده گذاشته اند… افسوس آن را خواهند خورد! از سرعت و توانایی های جنگی خود برای نجات تمامی دانش آموزانتان استفاده کنید! از سقفی به سقف دیگر بپرید، به آرامی در طول دیوارها حرکت نمایید، با زیرکی از میان دشمنان خود حرکت کنید و آن ها را تکه تکه کنید! بازی Kung Fu Rabbit که چندی پیش برای گوشی های موبایل عرضه شده بود، حال نسخه ی کامپیوتر آن عرضه شده است و از سری بازی های کم حجم به حساب می آید.

    Kung Fu Rabbit PC RIP-ALiAS

     

    Kung Fu Rabbit pc game cover دانلود بازی کم حجم Kung Fu Rabbit برای PC

    AR760 بازدید : 63 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

    Jewel Legends 2: Atlantis یکی از بازی های جدید منتشر شده در ژانر بازی های Match3 می باشد . در این بازی ها می بایست اشکال را به صورت سه تایی در کنار هم بیاورید تا امتیاز کسب نمایید . داستان بازی در مورد کشف شهر گمشده آتلانتیس می باشد که از نمادها و اشکال این شهر جادویی برای بازی استفاده شده است . آتلانتیس را دوباره به شکوه سابق خود برگردانید ! در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

     

    Jewel Legends 2 دانلود بازی سرگرم کننده Jewel Legends 2: Atlantis

    AR760 بازدید : 79 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

    Element4l عنوان یک بازی جدید و فکری می باشد که همانند این بازی ها را بسیار کم دیده ایم .شما در این بازی کنترل ۴ عنصر مختلف را برعهده دارید که در پی شکل دادن به زندگی خود هستند . Element4l یک چالش است ، زمان اندکی لازم است تا شما با سبک نوآورانه ی بازی آشنا شوید ، مانند این است که بخواهید برای اولین بار دوچرخه سواری را یاد بگیرید ! تنها دشمنان شما در این بازی طبیعت و خورشید هستند . حرکت Elementها با حرکت های نینجایی ، کنترل آسان بازی با استفاده از ۴ دکمه ، موسیقی متن استثنایی از Mind Tree ، داشتن ۱۶ مرحله در ۴ مکان مختلف و … از ویژگی های این بازی جدید می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

     

    Element4l دانلود بازی فکری Element4l برای PC

    AR760 بازدید : 67 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

    Guardian Alliance – شیطان و ارتشش به دنبال غلبه بر دنیا هستند و شما در نقش جنگجویان توانا می بایست در برابر آن ها ایستادگی کنید و دنیا را نجات دهید . در کل وظیفه ی شما ساخت جنگجو ، تجهیز کردن آنها و مقابله با انواع هیولاها است که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

     

    Guardian Alliance بازی مدیریتی و کم حجم Guardian Alliance

    AR760 بازدید : 68 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

    Dark Dimensions: City of Ash سری جدیدی از سری بازی های فکری (Hidden Object) ابعاد تاریکی می باشد . در این نسخه شما می بایست راز آتشفشان های شهر Phoenix Hill را کشف کنید . این شهر معدنی از سال ۱۹۵۰ دارای آتشفشان های فعالی می باشد که مردم منطقه آن ها را ارواح خاکستر می دانند . شما با پیدا و حل کردن معماهای بازی ، می بایست راز این ارواح را کشف کنید . این نسخه Collectors Edition می باشد که در ادامه می توانید تصاویری از آن را مشاهده نمایید .

     

    Dark Dimensions City of Ash بازی فکری شهر خاکستر Dark Dimensions: City of Ash

    درباره ما
    Profile Pic
    اگه بازی در خواستی دارید میتونید تو بخش نظ رات بیان کنید تا ما اون بازی رو در اسرع وقت برای شما عزیزان قرار دهیم...باتشکر...مدیریت سایت
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره این وب چیه؟راستشو بگید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 279
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 500
  • بازدید ماه : 473
  • بازدید سال : 11,902
  • بازدید کلی : 68,787
  • کدهای اختصاصی
    نایت نما-ابزار گوکل پلاس
    ml> کد پیغام خوش آمدگویی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    دیکشنری

    کد تقویم

    جدول لیگ برتر

    چت روم

    پیج رنک