loading...
شبح دانلود
AR760 بازدید : 245 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)
 

به روزهایی بازگردید که بتمنی وجود نداشته و کنترل شخصیت جوانی با نام بروس وین را در حالی که وی مشغول به عملیات هنرهای رزمی خود می باشد به دست بگیرید. از فضاهای جذاب بازی که شامل جنگل بامبو و معبدی بر فراز کوه می باشد لذت ببرید. این پکیج شامل پوسته هایی از بروی وین و ویجیلانت، چهار نقشه ی مرحله ای و یک سری کامل ماجرایی را شامل می شود. شما می توانید این DLC بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت شبح دانلود دریافت نمایید.

AR760 بازدید : 176 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (1)
سبک بازی ماجارجویی بوده و Esteban, Zia و Tao شخصیت های اصلی این بازی هستند. در این بازی شما یا یک بازی پازل زرق و برق دار هم روبه رو هستید , در واقع این بازی بر اساس انیمه کارتون Mysterious Cities of Gold درست شده است و شما باید به شهرهای مرموزی که طلا در آنها مخفی شده است باشید. هرگوشه کنار شهر ها از جمله دیوار چین و بناهای زیرزمینی رفته و با در دست داشتن نقشه ها طلاها را پیدا کنید. همچنین مردان خصمانه Zarès در بازی وجود دارند که باید از دست آن ها فرار کنید همچنین با تله ها و پازل های مختلفی در مسیر بازی برخورد میکنید که میتوانید از دوستان خود کمک بگیرید. گرافیک بازی بصورت کارتونی بوده و بازی آکنده از رمز و راز است.

The Mysterious Cities of Gold Secret Paths PC-SKIDROW

The Mysterious Cities of Gold pc cover small دانلود بازی The Mysterious Cities of Gold Secret Paths برای PC

AR760 بازدید : 171 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)
Dead Sky عنوان یک بازی جدید و کم حجم در سبک اکشن, شوتر است که در ۲۲ نوامبر ۲۰۱۳ ریلیز شده است. این بازی توسط Shorebound Studios ساخت و طراحی شده و سازنده سعی کرده با گیم پلی چالش برانگیز نظر گیمر را بخودش جلب کند. در Dead Sky شما با انواع شیوع بیماری مرموز, موجودات ارواح و … روبرو خواهید شد که برای زنده ماندن و دوری از بیماری باید با آن ها مبارزه کنید. بازی بصورت تیراندازی (شوتر) بوده ولی بازی چندین عنصر برج دفاعی استراتژیک را در خود جای داده است. گیم پلی متشکل از یک ترکیب رضایت بخش بین دفاع از اهداف و زنده ماندن در قلمرو آلوده با استفاده از انواع سلاح های قدرتمند ، سازه، ارتقاء و قدرت یو پی اس را در اختیار شما است. در بازی همکاری آنلاین، شما و ۳ تن از دوستان تیم به مبارزه از طریق چندین محیط و چالش های منحصر به فرد, با بهره گیری از کار گروهی استراتژی و رفلکس های سریع از ویژگی های این بازی است. اوباش و باس ها بصورت تصادفی تولید میشوند و همچنین شما باید آیتم های موجود را جمع آوری کنید و به راه خود ادامه دهید. بازی Dead Sky یک بازی کم حجم است که در نوبه خود با مقایسه با حجم کمش بسیار عالی طراحی شده است.

Dead Sky PC-HI2U

Dead Sky pc cover دانلود بازی Dead Sky برای PC

AR760 بازدید : 180 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)
رقابت بازگشته است . بازی کامپیوتر Ashes Cricket 2013 کرکیکت ۲۰۱۳ یکی از سری بازی های شبیه ساز ورزشی است که توسط Trickstar Games طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی مشهور ۵۰۵ Games آن را برای پلتفرم های Pc , Xbox360 و PS3 به بازار عرضه کرده است . بار دیگر رقابت های بین المللی و سختی آغاز خواهد شد و هیجان رقابت را تجربه خواهیم کرد . کریکت در بیش از صد کشور بازی می‌شود . این رشته ورزشی پرطرفدارترین ورزش کشورهای هند ، پاکستان ، بنگلادش و سریلانکا است و در انگلیس ، ولز ، استرالی ا، کنیا ، زیمباوه ، نپال ،نیوزیلند ، آفریقای جنوبی و جزایر انگلیسی زبان دریای کارائیب که با عنوان هند غربی در مسابقات بین‌المللی حاضر می‌شوند , به شمار می آید . برای ساخت بازی از موتور جدیدی استفاده شده است که گیم پلی کاملا واقعی را برای بازیکن تداعی می کند و تغییر شرایط زمین و کنترل عناصر بازی نیز باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی گردیده است . ۲۰ لیگ معتبر , مسابقات قهرمانی جهان , جام های بین المللی , مسابقات حذفی و سایر مسابقات که فقط بخشی از ویژگی های این نسخه از بازی به شمار می آیند .

Ashes Cricket 2013 PC-RELOADED

Ashes Cricket 2013 pc cover small دانلود بازی Ashes Cricket 2013 برای PC

AR760 بازدید : 163 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)
سبک این بازی اکشن, نقش آفرینی و استراتژی بوده و بازی از گیم پلی کاملا متفاوت و جالبی پیروی میکند. این بازی به صورت ۱-۴ نفره گروهی Co-Op قابل اجرا میباشد. شما به عنوان بردگانی هستید که در مدرسه گلادیاتورها آموزش های رزمی را فرا میگیرد, در نهایت شما برای آزادی خود باید موجودات بزرگ و عجیب و غریبی را نابود کنید و به پیروزی برسید. چهار کلاس شخصیت منحصر به فرد با پلی استایل بالا و بسیار متمایز در بازی وجود دارند که باید از آن ها در برابر هیولاها استفاده کنید. حالت بقا آرنا "Survival Arena Mode" یکی از حالت های جذاب این بازی است که شما در آرنا قرار میگیرد و باید دشمنان را نابود کنید, این حالت از بخش داستانی بازی کاملا متمایز است, البته سازنده بازی قول حالت های بیشتر را در آینده به گیمر داده است.

FORCED PC-iNLAWS

Forced pc cover small دانلود بازی FORCED برای PC

AR760 بازدید : 159 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)
سری جدید متنوع از پوستر ها و والپیپر های جذاب و جدید از شبح دانلود  برای شما جمع آوری شده است، این مجموعه زیبا و دیدنی دارای ۸۶ پوستر که همه با کیفیت بالا و فرمت JPG هستند می باشد. سایز این پوستر ها در اندازه ۱۹۲۰×۱۲۰۰ است. این پوستر ها و عکس های زیبا را می توانید به عنوان پس زمینه دسکتاپتان استفاده کنید و لذت ببرید

Computer Desktop Wallpapers 02  مجموعه 86 والپیپر دیدنی برای دسکتاپ Computer Desktop Wallpapers 02

AR760 بازدید : 240 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

Assassin's Creed IV: Black Flag PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Assassins Creed IV pc cover small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

AR760 بازدید : 192 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)
هر ساله برای بازی محبوب Pro Evolution Soccer پچ هایی توسط گروه PESEdit عرضه می شوند. امسال هم مانند روند هر سال این گروه، پچ نسخه ۱٫۳ بازی عرضه شده است. همواره پچ های گروه PESEdit با هدف بهبود روند بازی و افزودن جدیدترین آپدیت ها و افزونه ها به بازی ارائه می شوند. برای مشاهده ی تغییرات صورت گرفته در این نسخه و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

pes14 pc cover دانلود پچ بازی PES 2014 با نام PESEdit 2014 Patch v1.3

AR760 بازدید : 215 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)
استودیو Monolith سازنده بازی F.E.A.R پس عرضه موفقیت امیز این بازی دست به خلق بازی زیبای دیگری به نام Condemned زد.این بازی با توجه به گرافیک بسیار بالا و برخورداری از از موتور گرافیکی قوی به عنوان یکی ازبهترین بازیها در زمینه کنسول و کامیپوتر در نمایشگاه های بین المللی برگزیده شده است. Ethan Thomas مامور FBI به منظور قتل های زنجیره ای و یافتن قاتل اصلی می برد تا سرانجام وی را تحویل عدالت دهد. صحنه ها طبیعی و صداگذاری بسیار نزدیک به محیط بازی است تا بازیکن را مستقیما به فضای جنایت منتقل سازد. وی قادر است حتی از اشیا اطراف خود به منظور حمله به دشمنش که بشدت باهوش است استفاده نماید. آنان تنها با دست خالی به سمت شما حمله ور می شوند و پس از پیدا نمودن سلاح نیرومند حمله ور گشته٬ بعد از مدتی در میان سایه ها پنهان می گردند تا در اولین فرصت شما را سرنگون سازند.این بازی در کل از ۱۰ مرحله تشکیل شده که هر مرحله بر هیجان بازی می افزاید و دیگر آنکه بازی دارای پایانی شوکه است که ارزش تمام کردن بازی را چند برابر می کند . این بازی را با گرافیک عالی وداستانی زیبا ازدست ندهید.

Condemned Criminal Origins PC-RELOADED

Condemned criminal minds pc cover small دانلود بازی Condemned Criminal Origins برای PC

AR760 بازدید : 164 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)
داستان بازی مربوط به زمانی میشود که به علت جنگ های هسته ای زندگی از بین رفته و زمین ها و اراضی به بی جان و بی ثمر شده اند ولی در این شرایط حشرات جهش یافته ای که در پناهگاه های ساخته شده برای بمباران ها رشد یافته اند در سطح جهان پدیدار شده اند.این بازی Point & click شما را به دنیای عجیب و غریب آخر الزمان میبرد و شما باید به شخصیت های بازی در کاوش روی سطح زمین و مکان های مخفی زیرزمینی را پیدا کنید.بازی از فضای سه بعدی و کامیک همراه با شخصیت پردازی های خوب استفاده کرده است.

Journey of a Roach PC-RELOADED

Journey of a Roach pc cover دانلود بازی Journey of a Roach برای PC

AR760 بازدید : 84 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)
Final Exam عنوان یک بازی جدید و کم حجم است که توسط proudly presents ساخت و طراحی شده و در نوامبر ۲۰۱۳ توسط کمپانی Focus Home Interactive منتشر شد. سبک بازی اکشن و پلتفرمر بوده و داستان بازی مربوط به چهار شخصیت دبیرستانی است. شهر از هیولا پر شده و شما خواستار نابودی آن ها هستید. یک ماجراجویی جدید را آغاز میکنید و مراحل را به اتمام میرسانید تا به مراحل بالاتری دست پیدا کنید. اکتشاف محل های جدید و پی بردن به مهارت های جدید از قسمت های دیگری از بازی است. بازی را میتوانید بصورت تنها یا دو نفره و آنلاین بازی کنید که بدون شک قسمت دو نفره آن میتواند در درگیری علاوه بر کمک بسیار جذاب باشد. یافتن سلاح های جدید، بهبود مهارت های خود، باز کردن حرکت خاص جدید و قدرت های ویرانگر و رسیدن به تقویت کننده (امپلی فایر) از ویژگی های این بازی برای جذب گیمر است. گرافیک بازی حالت انیمیشنی دارد ولی استفاده از رنگ های جذاب و صحنه سازی های زیبا میتواند نظر گیمر را بخودش جلب کنید.

Final Exam PC-SKIDROW

Final Exam pc cover small دانلود بازی Final Exam برای PC

AR760 بازدید : 103 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)
عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.

Call of Duty: Ghosts PC-RELOADED

Call of Duty Ghosts pc cover small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC

AR760 بازدید : 79 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
بازی PAC-MAN And The Ghostly Adventures یک بازی کلاسیک از شرکت نامکو است که در سال ۱۹۸۰ برای کنسول آتاری منتشر شد این بازی با سبک خاص خودش یکی از بهترین بازی های این کنسول بود که توانست موفقیت هایی بسیاری بدست آورد. اگر از گیمر های قدیمی باشید حتماً این بازی را انجام داده اید و حالا شرکت با سابقه نامکو که بیش از ۵۰ سال از تاسیس آن می گذرد بازی Pac-Man and the Ghostly Adventures را به کنسول ها بازگرداند و برای pc منتشر کرده است ولی اینبار به صورت ۳ بعدی و در سبک اکشن ادونچرز، این بازی براساس سریال تلویزیونی با همین نام ساخته شده است.

PAC-MAN and the Ghostly Adventures PC-RELOADED

Pac man and the Ghostly Adventures pc cover small دانلود بازی PAC MAN and the Ghostly Adventures برای PC

AR760 بازدید : 63 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)
Sniper Elite: Nazi Zombie Army 2 دومین سری از بازی‌های مجموعه Nazi Zombie Army است که در هالوین منتشر خواهد شد. بازی دارای بخش Co-op چهار نفره به همراه قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید در بخش تکنفره است. با بیشتر فرو رفتن اروپا در جنگ جهانی دوم مردگان شیطان صفت اروپا را زیر حملات خود گرفته‌اند. شما برای نجات بشریت کار خود را از پاکسازی Berlin شروع خواهید کرد. با ورود به شرح شیطانی باید خود را آماده مبارزه با زامبی‌ها و مردگان بکنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی همچون: زنده مانده در بخش کمپین به صورت ۴ نفره آنلاین، مکان‌های متنوع و جدید شامل مکان‌های دوزخی جهنمی، و مبارزه با دشمنان جدید شامل Fire Demon و Summoner اشاره نمود. قدرت های جدیدی که در نسخه ی جدید بازی اضافه شده اند را می توان بازگشت حالت X-ray kill cam و slow motion کردن مردگان، و سلاح‌های جدید، مواد منفجره قدرتمند و تله‌های جدید برای بقا در میان دسته عظیمی از مردگان نام برد.

Sniper Elit Nazi Zombie Army 2 PC-FLT

Sniper Elite Nazi Zombie Army pc cover دانلود بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 برای PC

AR760 بازدید : 79 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

در یک جزیره دور افتاده و سیلی از زامبی های خطرناک رو به رو هستید ، برای این که زنده بمانید چکار خواهید کرد؟ این سوالی است که در این بازی باید به آن پاسخ دهید ، اولین کاری که باید انجام دهید اکتشافات است ، با جمع آوری سلاح های مناسب و همچنین غذا برای خوردن حالا باید سعی کنید که زنده بمانید ، در بازی شما باید راه های خروج از جزیره را هم بشناسید که در نهایت بتوانید از این جزیره تاریک و ترسناک فرار کنید ، در بازی بیش از ۱۰۰ سلاح مختلف از جمله اسلحه های اتوماتیک ، دستی ، چاقو و کوکتل مولوتف و … وجود دارد که در کمتر بازی این میزان دیده شده است.

How to Survive PC-SKIDROW

How to Survive pc cover دانلود بازی How to Survive برای PC

AR760 بازدید : 72 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

نسخه جدید بازی Angry Birds Star Wars II عرضه شد. در ورژن جدید بازی زیبای Angry Birds Star Wars II پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما در این نسخه جدید ۳۰ شخصیت جدید به شخصیت های نسخه قبلی اضافه شده که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر هستند. جایزه های جدید اضافه شدند تا از نسخه شماره ۱ جذاب ترشده است و گیم پلی بازی نیز بهبود یافته و از نظر گرافیک تغییرات قابل توجهی مشاهده می شود و همچنین فیلم های نمایشی با کیفیتی در بازی وجود دارد که میتوانید با مشاهده این ویدیو ها لذت ببرید. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی روی ویندوز ۸ نیز اجرا خواهد شد ، برای اجرای این بازی حتما لازم است که کارت گرافیک خود را به روزرسانی نمایید.

Angry Birds Star Wars 2 v1.0 نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars 2 v1.0

AR760 بازدید : 75 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (1)

از روزی که شاهد رونمایی Battlefield 4 بوده‌ام نه تنها بر خلاف نسخه‌های قبلی از بازی دل زده شدم بلکه روز به روز به آن ایمان پیدا کردم.شوتری که چندین سال است انتظارش را می‌کشیم “در ظاهر” به خوبی در حال آنالیز شدن توسط تیم شوتر ساز الکترونیک آرتز یعنی DICE است.ما شوتر می‌خواهیم که استاندارد باشد.یک استاندارد با نام CoD داریم که هر شرکت ورشکسته‌ای هم شوترهای بی در و پیکر الگو گرفته از این فرنچایز را می‌سازد ولی در اصل استاندارد اصلی چیز دیگریست که لفظ آن به اشتباه در دهان سازندگان افتاده است.شوتری که ما از سازندگان می‌خواهیم باید علاوه بر بخش تک‌نفره، در بخش چندنفره نیز حرف اول را بزند.باید داستان قوی داشته باشد، کنترل شخصیت اصلی در بازی چه در PC و چه در کنسول عالی باشد، گرافیک در سطح قابل قبولی کار شده باشد یعنی نه انتظار بافت‌های عظیمی مثل Crysis 3 را داریم نه بافت‌هایی در حد بازی‌ها مستقل و دانلودی.میدان نبرد ۴ در ظاهر همه‌ی این استانداردها را رعایت کرده است ولی چیزی که از گذشته‌ی EA برداشت می‌شود نشان داده است که این شرکت همواره در خراب کردن خاطرات بازی‌کن‌ها با عناوین قدیمی یک فرنچایز تبحر خاصی دارد ولی برای قضاوت کمی زود است، بند پوتینت را سفت کن…

Battlefield 4 PC-RELOADED

Battlefield 4 pc cover small دانلود بازی Battlefield 4 برای PC

 

AR760 بازدید : 87 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

گذرگاه زمان را برپا کنید و سیمز خود را به جذاب‌ترین مقصدی که تا کنون وجود داشته ارسال نمایید! دنیایی کاملا جدید که در صدها سال آینده وجود خواهد داشت! وقتی که سیمزهای شما آن‌جا هستند، می‌توانند مهارت تکنولوژی برتر خود را در جهت دستیابی به اکثریت تکنولوژی‌های آینده به‌دست آورند. در زمانی‌که سیمزهای شما در حال گشت‌و‌گذار با جت‌های خود هستند، با مونوریل‌ها و بالابرهای تیوبی سفر می‌کنند، یا مدل موها و لباس‌های جذاب آینده را امتحان می‌کنند، دنیایی جدید روبروی شماست که باید بررسی و کشف شود!

The Sims 3 – Into the Future PC-FLT

توجه مهم: برای اجرای این افزونه، نیاز به نصب نسخه اصلی بازی دارید!

The Sims Into the Future pc cover small دانلود بازی The Sims 3   Into the Future برای PC

AR760 بازدید : 85 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

گیم پلی بازی زیاد تغییر خاصی به خود ندیده است؛ سیستم مبارزات عینا مانند نسخه های قبل بوده ولی بهبود راضی کننده ای در بخش هایی مانند درجه سختی به وجود آمده و یک درجه سختی خاص که بدون Save و تنها یک جان در اختیار بازیکن قرار می‌دهد نوید سخت تر شدن بازی را می‌دهد. همچنین به عقیده بسیاری در Boss Fight های نسخه های قبلی Arkham عملا هیچ گونه چالشی وجود نداشت؛ برای حل این مسئله این بار قرار است با سخت ترین BF هایی در سری رو به رو شویم که بتوانند یک تجربه به یاد ماندنی و راضی کننده را به ارمغان آورند. از پیشرفت های بخش Combat همان طور که خود سازندگان نیز اعلام کرده بودند فقط و فقط می‌توان به اضافه شدن چند دشمن جدید و تعدادی حرکات و فنون تازه اشاره نمود و بخش های دیگر این قسمت دست نخورده باقی مانده اند. قسمت های جدید و ریزی نیز به گیم پلی بازی اضافه شده که بارزترین آن ها وسیله جدید به نام Remote Claw است که به Grapple در بازی Just Cause 2 نیز شباهت های بسیاری دارد. برج های شهر Gotham این سری از تکنولوژی استفاده می‌کنند که باعث نویز افتادن بر روی ردیاب های بتمن می‌شود و کار وی را برای انتخاب نقاط مهم روی نقشه دشوار می‌سازد. برای مقابله با این امواج باید به هک کردن سیستم امنیتی هر برج پرداخت؛ لازم به ذکر است که هر ساختمان با ساختمان دیگر فرق داشته و هر کدام نیازمند حل یک معمای جداگانه است.

Batman Arkham Origins PC-RELOADED

Batman Arkham Origins pc cover small دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC

AR760 بازدید : 87 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

Creative Assembly با Shogun 2: Total War بازگشته تا دوباره شما را به قلب ژاپن فئودال ببرد و با یک استراتژی همزمان فوق العاده تاکتیکی به صندلی پیچتان کند.!!! گزافیک هنری بازی فوقالعاده به نظر می رسد، در بعد فنی هم که Creative Assembly استاد بلامنازع است. گیم پلی هم کافی است مانند ده سال قبل لذت بخش باشد تا همه چیز برای یک تجربه ی لذت بخش آماده شود.بر اساس گفته سازندگان این نسخه از سری بازی های Total War یک انقلاب در مقایسه با نسخه های گذشته به حساب می آید. در سال ۲۰۰۰ زمانی که Shogun: Total War عرضه شد، نمایش تازه ای از سبک استراتژی همزمان (Real-Time Strategy) را به همه نشان داد و استانداردهای جدیدی را برای این سبک خلق کرد. هم اکنون همان تیم سازنده پس از گذشت ده سال، قصد دارند تا با عرضه Shogun 2 دوباره چیزهای جدیدی را عرضه کنند. با این تفاوت که این بار Creative Assembly بخش چندنفره را مورد هدف قرار داده و قصد دارد در این قسمت تحول عظیمی ایجاد کند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده شده ۲٫۵ گیگابایتی بازی|

 

shogun2 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای شوگان 2   Total War Shogun 2

AR760 بازدید : 112 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

ماجرا از جدایی سازی مجدد روسیه آغاز می شود که در نهایت به یک جنگ بزرگ منتهی شده و در این میان آمریکا هم مورد هجوم تروریست ها قرار گرفته است. شاید فکر کنید که باز هم با یک عنوان تیراندازی نظامی روبرو هستیم که در کتاب های تام کلنسی (Tom Clancy) زیاد به چشم خورده اند. داستانی که منتهی به اسلحه به دست گرفتن یک وطن پرست برای نجات سرزمین مادری می شود. در یکی از نمایش ها، پس از اینکه تیراندازی به پایان رسید، مردی مرموز که تا به امروز او را با نام تائه (Tae) می شناختیم پا به میدان می گذارد. THQ به تازگی نام کامل او را تائه کیم (Tae Kim) اعلام کرده است. وی کسی است که سابقه زیادی در ارتش داشته و یکی از ماموران اجرایی در CIA بوده که قرار است در طول ساخت بازی به داستان و پیش زمینه های آن کمک کند. او قرار است به ما توضیح دهد که چرا کره شمالی در این بازی به آمریکا حمله کرده است.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|نسخه نهایی و کاملا سالم و آپدیت شده ی SKIDROW بازی|

 

homefront cover small دانلود بازی فوق العاده زیبای Homefront

AR760 بازدید : 173 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

داستان بازی نیم قرن بعد از اتفاقات داستان نسخه ی قبل رخ میدهد و محدوده ی دستان همان جنگل های Albion میباشد . با گذشت نیم قرن از داستان نسخه ی قبل , شهر ها پیشرفته تر شده اند و یک جورایی این دوران را میتوان دوران صنعت نامید . داستان این شماره از این قرار است که شما بعنوان یک شاهزاده که به انتخاب شما میتواند خانم یا آقا باشد (در ابتدای بازی قابل انتخاب است) در قصری بزرگ زندگی میکنید و زندگی خوبی نیز دارید و بردار شما فرمانروایی Albion را در دست دارد و شما با او مشکلات فراونی دارید و در یک کلام میتوان گفت سیاست های اورا قبول ندارید . داستان بازی از جایی شروع میشود که این مخالفت بالا میگیرد و شما برای مبارزه با سیاست هایش از قصر به همراه دو نفر (خدمتکارتان و مربی رزمیتان) فرار میکنید و به دنبال متحد کردن گروه های نظامی منطقه ی Albion میروید . داستان بازی دارای هیجانات و پتانسیل بالایی برای خلق یک آثار سینمایی است . که این موضوع همان ابتدا خود را نشان میدهد .

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

FableIII cover small دانلود بازی Fable III

AR760 بازدید : 91 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

استودیوی TT در این بازی سعی کرده که شخصیت ها بیش از پیش کارآمد باشند. به همین دلیل قدرت های جالب و بسیار متفاوت دزدان دریایی را به آن ها داده است. یکی دیگر از قسمت هایی که برای اولین بار در این سری از بازی قرار گرفته، این است که تیم شما در بازی می توانند به هشت نفر افزایش پیدا کنند. استفاده از دکمه Y یا مثلث به شما این اجازه را می دهد که اعضای تیم خود را مدیریت کنید. آن ها همیشه در صفحه کنار شما حضور ندارند، به همین دلیل می توانید آن ها را به جایی هدایت کنید که نیاز بیشتری احساس می شود. این بازی همانند نسخه های گذشته روی تمام پلتفرم ها حتی ۳DS هم عرضه شده است. این بازی روی کنسول های دستی کاملا تک نفره خواهد بود، اما دقیقا مانند نسخه های دیگر طراحی شده اند. البته چند قسمت جدید هم برای این نسخه ها در نظر گرفته شده اند. به طور مثال مراحل بازی در کنسول های دستی کوتاه تر طراحی شده اند و روند گیم پلی هم آسانتر شده است. همچنین حالتی به نام Street Pass Mode هم در نسخه کنسول های دستی قرار دارد که به بازیکنان اجازه می دهد مبارزه های مختلفی که قبلا پشت سر گذاشته اند را با شخصیت های جدید دوباره بازی کنند. بازی روی کنسول ۳DS به صورت ۳D طراحی شده است.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

lego pirates cover small دانلود بازی LEGO Pirates of the Caribbean

AR760 بازدید : 183 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

شاید بازی های زیادی در سبک FPS انجام داده باشید اما در بین این بازی ها یک عنوان وجود دارد که بسیار جذاب تر از بقیه بازی های این سبک است.نام این بازی brink است و در دو نمایشگاه قبلی بازی ها معرفی شده است.در واقع این بازی یکی از پر طرفدارترین سبک ها را بین بقیه بازی ها دارد.همچنین در کل این بازی به خاطر عواملی بسیار طرفدار پیدا کرده است.یکی از آن عوامل داستان آن میباشد.دومین عامل به خاطر تریلر های منتشر شده آن میباشد.همچنین چند وقت پیش چندمین تریلر از بخش گیم پلی این بازی منتشر شده است.سومین عامل بخش گرافیکی و گیم پلی آن است.همانطور که میبینید همه نکات و بخش های این بازی جذاب هستند.یکی دیگر از عوامل جذاب داستانی بازی مربوط به زمان اتفاقات آن است که مربوط به سال ۲۰۳۵ میشود.تیزر های اولیه بازی نشان میداد که از لحاظ داستانی و شخصیت ها بازی بسیار کامل است.همچنین وجود برخی از تکنلوژی ها باعث کامل تر شدن بازی شده اند.داستان بازی درباره یک شهر جنگ زده به نام the ark و زندگی اشخاصی که در آن شهر زندگی می کنند می باشد.کمی داستان این عنوان پیچیده است اما در کل بسیار جذاب خواهد بود.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|آپدیت شماره ۳ بازی Update 3 SKIDROW به پست افزوده شد|

 

Brink Cover دانلود بازی Brink

AR760 بازدید : 82 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

Hydrophobia: Prophecy نام بازی بی نظیری در سبک اکشن-ماجرایی می باشد که بر روی یک شهر غرق در آب اتفاق می افتد ، جایی که ترروریست ها کنترل همه چیز را در دست گرفته اند و Kate آمده تا تمامی ستم های دوران کودکی اش که بر او شده را جبران کند و در این راه از تمامی مهارت ها و تجربیات خود استفاده می کند. بازی در سال ۲۰۵۱ اتفاق می افتد ، زمانی که زمین مملوء از انسان شده و دیگر گنجایش ندارد. زمین های حاصلخیز بر اثر بالا آمدن سطح آب دریاها و اقیانوس ها از بین رفته اند و صحرا ها در سرتاسر زمین گسترش پیدا کرده است. در حال حاضر ، آب جدی ترین خطر برای بشریت است و با فوران آن در هر جای زمین ، مشکلی جدی بوجود می آید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|آپدیت SKIDROW Update 1 به پست افزوده شد|

 

Hydrophobia Cover دانلود بازی Hydrophobia Prophecy

AR760 بازدید : 99 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

با تجربه ای بیش از ۱۰سال در عرضه مجموعه های مختلف بازی محبوب و جذاب Arma ، هم اکنون نسخه جدید آن با نام Arma II : Reinforcements عرضه شده است ! این نسخه از بازی شما را به قلب واقعی ترین شبیه ساز جنگ های نظامی همراه با برترین تکنولوژی برتر در جزئیات بازی همراه می کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی ، استفاده از جرئیاتی می باشد که در دنیای واقعی ، در همان نقطه از کره زمین وجود دارند. به عنوان مثال تمامی کوه ها و راه هایی که در بازی دیده می شود ، در نقشه جهانی نیز به همان صورت و با همان ابعاد می باشند. در این بازی شما می توانید همراه با دوست خود به طور ۲نفره تمامی بازی را انجام دهید و بازی را به اتمام برسانید و یا در بخش مولتی پلیر آن با بیش از ۵۰ نفر دیگر به مبارزه بپردازید. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

armaII cover small دانلود بازی Arma II : Reinforcements

AR760 بازدید : 1345 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (1)

امروز ، آپدیت شماره دوم بازی جدید و بسیار محبوب Assassin's Creed : Brotherhood عرضه شد. در این آپدیت تغییراتی در بخش Single Player و Multiplayer ایجاد شده است که می توان به مواردی همچون برطرف کردن مشکل ذخیره سازی بازی و تغییرات تنظیمات بازی در هنگامی که نام کاربری ویندوز شما با نامی غیر از اسامی انگلیسی باشد ، برطرف سازی مشکل اضافه کردن اسامی دوستانی که در اسم خود نقطه (.) دارند ، تغییر پورت برای انجام بازی در بخش مولتی پلیر از ۱۰۰۰ به ۷۹۱۷ به دلیل اینکه برخی از شرکتها ، پورت بازی را بسته بودند. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را از سایت آنلی گیم به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

brotherhood cover آپدیت دوم بازی Assassins Creed Brotherhood Update v1.02

AR760 بازدید : 96 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

بازی IL-2 Sturmovik : Cliffs of Dover ، دومین نسخه از سری بازی های کمپانی Maddox Games می باشد که درمورد جنگ جهانی دوم می باشد. ولی تفاوتی که با تمامی بازی های مربوط به جنگ حهانی دوم در این بازی دیده می شود ، این بازی مربوط به جنگ های هوایی می باشد و شما با هلیکوپترهای جنگنده به بازی می پردازید. این بازی در سال ۱۹۴۰ در زمان جنگ های هوایی در آسمان های بریتانیا بین دو کشور بریتانیا و آلمان اتفاق می افتد که نیروهای ایتالیایی نیز در آن حضور دارند. در این بازی شما تجربه پرواز کردن در زمان جنگ جهانی دوم را با ویژگی های بسیار دیدنی و حیرت انگیز تجربه خواهید نمود. بیش از ۲۵ هوانورد متفاوت در این بازی وجود دارد که توسط کشورهای ایتالیا ، بریتانیا و آلمان استفاده می شدند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|آپدیت ورژن ۱ بازی برای رفع مشکل در اجرا شدن ، به پست افزوده شد|

 

Cliffs cover small دانلود بازی IL 2 Sturmovic Cliffs of Dover

 

AR760 بازدید : 97 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

Crysis 2 نسخه دوم و به نوعی سومین ویرایش بازی استثنائی و بی نظیر بازی اکشن اول شخص شلیک کننده ” کرایسیس” با گرافیک فوق العاده و باورنکردنی ساخته استودیوی Crytek می باشد که تاریخ انتشار نسخه رسمی آن ۲۲ مارس ۲۰۱۱ توسط کمپانی EA Games اعلام شده است. وقایع بازی سه سال بعد از پایان اتفاقات نسخه‌ی اول و در سال ۲۰۲۳ رخ می‌دهد، بخش عمده‌ی جهان، از جمله شهرهای مهم توکیو، لندن و ریودوژانیرو توسط بیگانگان فضایی تقریباً ویران و متروکه شده و سایه شوم مرگ بر زمین افکنده شده است. نیویورک نیز به محاصره‌ی بیگانگان درآمده و در این شرایط بایستی با آنها مقابله کرد. Crysis 2 برای اولین بار در سری خود دارای سیستم کاورگیری می‌باشد، سیستم کاور این بازی همانند Killzone 2 خواهد بود، یعنی نمای دوربین به هنگام کاور برخلاف عناوینی مثل Rainbow Six: Vegas تغییر نخواهد کرد و به همان شکل اول شخص خواهد بود.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|آپدیت v1.9 به همراه DirectX 11 Ultra و HighRes Textures به پست افزوده شد|

 

Crysis2 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 2   Crysis 2

AR760 بازدید : 115 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)
AR760 بازدید : 66 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

IHF Handball Challenge 12 یکی از بهترین بازی های کامپیوتری که به تازگی منتشر شده است.این بازی توسط کمپانی Dtp entertainment حمایت یافته و ناشر آن شرکت Neutron Games می باشد..این بازی هیجان انگیز و زیباست که با توجه به گرافیک مناسبش می تواند حداقل به صورت مجازی هم که شده کاربران ورزش جذاب هندبال را تجربه کنند. این بازی جذاب که دارای مسابقات ، کاپ ها ، تمرینات ، آموزش ها و قسمت های دیگر است محیط یک ورزشگاه سرپوشیده را در قالب یک بازی به تصویر می کشد که کاربر باید با پاسکاری های سریع و مداوم و البته دقت ، سرعت و قدرتی که چاشنی ضربات نهایی می کند برنده مسابقات مختلف شود.همچنین دارای چندین لایسنس معتبر از لیگ های مختلف اروپایی بوده و مجموعا ۹۰ تیم معتبر جهان را هم پشتیبانی می کند که برای دوستداران این ورزش مفرح می تواند فوق العاده هیجان انگیز باشد.امید است با دریافت این بازی فوق العاده جذاب از سایت بزرگ دانلودها لذت کافی را برده باشید.


|به همراه دانلود در یک پارت ۱ گیگابایتی با لینک مستقیم|

 

Handball 2012 لذت بازی هندبال در  IHF Handball Challenge 12

AR760 بازدید : 118 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

اگر نسخه ی قبلی این بازی که عنوان Oblivion را به خود اختصاص داده بازی کرده باشید، خواهید دانست که سری Elder Scrolls جزو برترین RPG های تاریخ هستند. نسخه ی قبلی این بازی، هنوز هم در بین گیمر ها طرفداران زیادی دارد که هنوز نیز این بازی را انجام میدهند. این بار برخلاف گذشته به محض وارد شدن به گفتگو با افراد , دوربین روی صورت اونها زوم نمیشه و حالتی طبیعی تر داره. مثلآ ممکنه یک شخصیت در حالی که قدم میزنه و کارهای خودش رو انجام میده با شما صحبت کنه و هر از گاهی هم نگاهی به شما بندازه و به صحبتش ادامه بده. صورت ها بسیار بهتر از قبل طراحی شدن و دیگه حالت مصنوعی ندارند. جنگیدن و نبرد در Skyrim دینامیک تر و تاکتیکی تر شده. هر دست برای یک کار هست. مثلآ با یک دست جادو زده و با دست دیگه از سلاح های خود استفاده می کنین. طراحان بازی زمان زیادی رو صرف طراحی اسلحه ها و احساس متفاوت هرکدوم در زمان در دست گرفتن کردن و حس نبردها رو هم بهتر و طبیعی تر از قبل طراحی کردن. دشمنان مختلفی از زامبی ها , ترول ها , اسکلت ها , غول های عظیم الجثه و ارواح یخی گرفته تا عنکبوت های عظیم , اژدهایان , گرگ ها , اسب ها , ماموت ها و ببرهای دندان شمشیری و … رو در بازی شاهد خواهیم بود. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|نسخه نهایی Razor1911 بازی به همراه آپدیت شماره ۱|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳٫۵ گیگابایت|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

|آپدیت شماره ۳ بازی Update 3 RELOADED به پست افزوده شد|

 

skyrim cover pc small دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای PC

AR760 بازدید : 83 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

این بار سایت آنلی گیم یکی از محبوب ترین و جذاب ترین بازی را در اختیار کاربران عزیز قرار داده است. این بازی توسط کمپانی Namco منتشر شده است که این نسخه ۵ می باشد این کمپانی نسخه های جدید هم منتشر کرده است که به حق الهی به زودی در سایت قرار خواهیم داد. دراین نسخه نسبت به نسخه های قبلی شاهد برخی تغییرات و ابتکارات جدید هستیم و به طور مثال بیش از ۲۰ مبارز به صورت آزاد وجود دارد و شما می توانید یکی از مبارزان را برای شرکت در مسابقات انتخاب کنید، و علاوه بر آن بیش از ۱۰ بازیکن مخفی در بازی وجود دارد که از قدرت بیشتری نسبت به بقیه برخوردارند ولی برای امکان انتخاب این مبارزان باید در تورنمنت ها مقام کسب کنید. یکی دیگر از ویژگی های جدید این نسخه افزوده شدن تکنیک و تاکتیک های جدید رزمی است که این بار به سرعت و قدرت حرکات مبارزان بیشتر پرداخته شده است و در مقابل باید گیمر سرعت عمل نشان داده و با استفاده سریع و به موقع از صفحه کلید یا دسته بازی فنون جدیدی را به نمایش بگذارد، همچنین مبارزان از تجهیزات جنگی متفاوتی برای شکست رقیبان خود استفاده می کنند.امید است با دریافت این بازی زیبا و جذاب لذت کافی را برده باشید.

 

|دانلود Tekken 5 به همراه آخرین آپدیت|

 

Tekken 5 بازي فوق العاده محبوب و جذاب  Tekken 5

AR760 بازدید : 100 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

نمایش زندگی در رویای آمریکایی از دید خلاف کاران امّا این بار نه خلاف کارانی که از گونه خلاف کاران IPـه Rockstar باشند بلکه خلاف کارانی با زندگی پادشاه گونه با داشتن قلمرویی تصنعی برای خود. Saints Row چندین سال است که تمامی تمرکز خود را صرف رقابت با GTA کرده است، به همین علّت همیشه عناوینی متوسط، پیش پا افتاده و از یاد رفتنی از این سری شاهد بوده ایم. امّا این بار، صرف نظر از اینکه صحبت های سازندگان را به مانند همیشه "هایپ" تلقّی کنیم، این سری قرار است با یک جهش بزرگ مواجه شود. داستان بازی دنباله ایست بر پایان نسخه پیشین. پس از شکست دادن گروه گانگسترهای Stilwater و کوتاه کردن دست گروه Ultor Corporation و از بین بردن نفوذ آنها، بازیباز و دار و دسته اش به سراغ دستبرد زدن به بانکی می روند، با این نقشه که پول ها را مستقیم از بانک با جت های پر سرعت خارج کنند؛ امّا اوضاع طبق نقشه و بر وفق مراد بازیباز پیش نرفته و زنگ خطر بانک به صدا در می آید، بازیباز و هم تیمی هایش دستگیر شده و سالها در زندان سپری می کنند. در زندان، این گروه شکست خورده پی می برند بانکی که برای دستبرد به آن خود را به زحمت انداخته اند، متعلّق به یکی از بزرگترین شبکه های تبه کاری بین المللی با نام Syndicate است، تحت هدایت Pillipe Loren. پس از خوراندن رشوه به پلیس، Saintها از زندان بیرون آمده، اما چیزی نمی گذرد که رئیس این گروه، Johnney Gat توسّط کارکنان Syndicate ربوده می شود. آنها از Johnney خواستار امضاء کردن قراردادی تجاری هستند، آن هم در شرایط نا برابر و تحت فشار برای وی در جت اختصاصی Pillipe Loren. طی این ملاقات، Loren از Johnney درخواست واگذاری دو منطقه از ۳ منطقه تحت کنترل وی را می کند، او نپذیرفته و درگیری به شلیک های پیاپی از سوی دو طرف ختم می شود و طی رخدادی Johnney از جت به پایین پرتاب می شود. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|نسخه نهایی SKIDROW بازی ، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

saints row the third pc cover small دانلود بازی Saints Row: The Third برای PC

AR760 بازدید : 67 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

تیغ های مخفی را بیرون بکش و بدون هیچ رحمی دشمنان را نابود کن…! شاید جمله ای بهتر از این برای عنوان Assassin's Creed به ذهن نیاید عنوانی که با ساخت آن یک شیوه مبارزاتی جدید را برای هواداران خود به وجود آورد و یوبی سافت سعی کرد تا با ساخت نسخه هایی از این بازی کمی مخاطبان را با نام Assassin آشنا کند. در واقع اساسین بر گرفته از نام حشاشین می باشد که یک اسم عربی است و در فارسی آنان را با نام حشاشیون می شناسیم، این گروه در سال ۱۰۹۲ تا ۱۲۹۶ میلادی موجودیت داشته اند و از سر دسته آن ها می توان به حسن صباح اشاره کرد که به وسیله او توانستند خیلی از سرزمین های فارس را در زمان اسماعیلیان تحت سلطه خود قرار دهند. در واقع Assassinها قاتلانی فاقد عاطفه و بی رحم هستند که به هیچ کسی رحم نخواهند کرد ولی در نسخه دوم این سری بازی ها، یوبی سافت این سناریوی بی رحمی را تغییر داد و کمی عواطف را با بازی خود مخلوط کرد که در نگاه اول مورد انتقاد هواداران قرار گرفت ولی این کار یک ایده نو و جالب به حساب می آمد. الطایر اولین شخصیت اصلی ساخته دست استدیو Ubisoft Montreal برای سری Assassin’s Creed می باشد، وی یک جوان عرب بود که سعی داشت با اطاعت کردن از دستورات فرمانده خود جلوی جنگ بین عرب ها و مسیحیان (جنگ های صلیبی) را بگیرد و می بایست در این راه ۹ نفر از سران این دو جبهه را از بین می برد ولی پس از مدتی فهمید که رئیس خود نیز اصلی ترین فردیست که نمی گذارد این جنگ پایان یابد. همه این جنگ ها بر سر Apple of Eden (سیب بهشتی) می باشد، وسیله ای که به کمک آن می توان قدرتی ماورائی بدست آورد. از این رو شخصی به نام Desmond Miles در زمان حال بازیچه دست سودجویان می شود زیرا آن ها نیز از وجود این وسیله با خبر هستند و قصد دارند به وسیله دستگاهی به نام Animus و استفاده از دزموند، مکان فعلی سیب بهشتی را بیایند. حال چرا Desmond Miles ؟ جواب این است که او یکی از نوادگان الطایر می باشد و از این رو می تواند در این راه طعمه خوبی برای سودجویان باشد. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳٫۲ گیگابایت|

|آپدیت Update v1.01 eu بازی به پست افزوده شد|

 

revelations pc cover small دانلود بازی Assassin’s Creed: Revelations برای PC

AR760 بازدید : 69 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

در سال ۲۰۳۲ بعد از جنگ جهانی سوم بشر برای نجات دادن خود از هلوکاست هسته ای برای فرار از آلودگی به پناهگاهها و معادن و جاهای امن و همیچنین شهر های مرموزی در زیر زمین پناه میبرد. شما نقش یکی از دانشمندان پزشکی را دارید که مسئول نظارت بر فراریان و ثبات روانی آنها هستید در این بین نوعی از افراد بوسیله مرگ خاص و مرموزی نجات پیدا میکنند و تبدیل به موجوداتی عجیب و جهش یافته میشوند و پناهگاه امن خود را تبدیل به زندان شومی میکنند و وظیفه شما مبارزه با این موجودات و کشف حقیقت است . این بازی ساخته شده توسط کمپانی Intoxicate Studios و عرضه شده توسط کمپانی Nicolas Games می باشد. این بازی از موتور گرافیکی Unreal-3 Engine استفاده می کند و برای سه پلتفرم PS3 , PC و XBOX360 آماده شده است. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و بالینک مستقیم برای اولین بار از آنلی گیم  دریافت نمایید.

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

afterfall insanity pc cover دانلود بازی Afterfall InSanity برای PC

AR760 بازدید : 68 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

یکی از برترین عناوین E3 امسال Batman: Arkham City بود و ما واقعاً تغییرات بزرگی را در دنباله این بازی نسبت به قبل مشاهده کردیم. اخیراً نمایشی از بازی پخش شده که ما شخصیت هایی مثل Catwoman ،Two Face و Joker را در آن مشاهده می کنیم. در ابتدا بازی، چند خلافکار را نشان می دهد که قصد باز کردن یک گاوصندوق را دارند. این خلافکارها لباس هایی عجیبی به تن دارند، طوریکه نصف لباس آن ها سالم و نصف دیگر آن به نظر سوخته است و ماسکی که به صورت هم دارند، همینطور است. یکی از آن ها می پرسد: "پس کی رئیس میاد؟" دیگری جواب می دهد: "به زودی" اما این رئیس چه کسی است؟ مسلماً با مشاهده این لباس ها معلوم است که آن ها افراد هاروی دنت (Harvey Dent) و یا همان Two Face هستند که نصف بدن و صورتش سوخته و نیمه دیگر آن سالم است. آن ها نگران این هستند که ممکن است هر لحظه Batman به آن ها حمله کند که ناگهان صدای شکسته شدن شیشه ای می آید و ما سایه صورت Batman را مشاهده می کنیم. اما در همان لحظه، صدای یک زن شنیده می شود و ما Catwoman را مشاهده می کنیم و از همین جا گیم پلی شروع می شود و شما باید در نقش Catwoman حساب خلافکارها را برسید. واقعاً نمی توان مبارزات Arkham City را از طریق نوشته شرح داد، چون وقتی با چشم هم آن را نگاه می کنید، باورش سخت است.

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷ گیگابایت|

|به همراه DLC v2 ، موسیقی متن بازی و دفترچه راهنمای بازی|

|آپدیت ورژن ۱٫۱ بازی Update 1.1-FiGHTCLUB به پست افزوده شد|

 

batman arkham city pc cover دانلود بازی Batman Arkham City برای PC

AR760 بازدید : 61 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

Shank 2 یک بازی دوبعدی و اکشن می باشد که به تازگی از سوی شرکت Electronic Arts منتشر شده است . این بازی در پی داستان نسخه ی یک آن می باشد که در این نسخه شاهد اضافه شدن سلاح ها و تکنیک های جدیدی هستیم . بازی دارای داستان پیچیده و سختی نیست و باید به دنبال گرفتن انتقام باشید . شخصیت اصلی بازی مردی قوی هیک و با هیبت به نام ( SHANK ) است که درپی ربوده شدن زنش توسط ادم بد ماجرا ( The Butcher ) قصد دارد با کشتن عاملان این کار و هر کس که جلوی او بایستد انتقام خونین خود را بگیرد . در ادامه می توانید تصاویری از این بازی سرگرم کننده و جالب را مشاهده نمایید .

 

| نسخه ی نهایی و معتبر RELOADED |

 

Shank 2 Cover دانلود بازي Shank 2 براي PC

AR760 بازدید : 79 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

امروز آپدیت شماره ۲ بازی فوق العاده زیبا و محبوب Assassin's Creed: Revelations عرضه شد ! در این آپدیت تغییراتی در بازی صورت گرفته است که به اختصار عبارتند از: افزوده شدن نقشه های بازی در پکیجی به نام Map Pack که دارای ۳ مکان جدید با نام های Siena, Firenze و San Donato می باشد. همچنین ۶ نقشه جدید برای بخش مالتی پلیر بازی افزوده شده است ، برطرف سازی باگ بازی در هنگام مقابله با مقبره پنهانی در زندان V'lad ، برطرف سازی باگ در هنگام صدا کردن Fedayeen و صحبت کردن با آن که از بازی خارج می شد ، برطرف نمودن باگ بازی هنگام کاهش فرکانس Den Defence و بسیاری از مشکلات دیگری که در بازی وجود داشته چه در بخش Story Mode و چه در بخش Multiplayer که به طور کامل برطرف گردیده اند. برای دانلود آپدیت و آموزش کامل نصب آپدیت به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

assassins creed revelations update 1.02 skidrow دانلود آپدیت دوم بازی Assassins Creed: Revelations v1.02 Update

AR760 بازدید : 81 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

The Walking Dead Episode 1 فصل اول از ۵ قسمت بازی The Walking Dead می باشد . این بازی براساس سریالی با همین نام ساخته شده است . در این سریال ، براثر پخش شدن ویروسی خاصی در بین عموم ، تمام مردم به زامبی تبدیل شده اند و فقط عده ای خاص جان سالم به در برده اند . شما در این بازی در نقش Lee Everett بازی خواهید کرد ، یک جنایتکار محکوم شده که با تبدیل شدن دنیا به ویرانه ، شانسی دوباره به او داده شده است . او در پی یافتن سایر بازماندگان و نجات جان خود و دخترکی یتیم به نام Clementine است . در این بازی ، تجربه وحشت و آخرالزمان را در میان زامبی های متعدد را تجربه خواهید کرد . برای بقا در جهان ارواح می بایست به مبارزه ، تلاش ، تصمیم گیری ، اکتشاف و حل مشکل بپردازید .

 

The Walking Dead دانلود بازي The Walking Dead Episode 1 براي PC

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
اگه بازی در خواستی دارید میتونید تو بخش نظ رات بیان کنید تا ما اون بازی رو در اسرع وقت برای شما عزیزان قرار دهیم...باتشکر...مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره این وب چیه؟راستشو بگید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 279
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 496
  • بازدید ماه : 469
  • بازدید سال : 11,898
  • بازدید کلی : 68,783
  • کدهای اختصاصی
    نایت نما-ابزار گوکل پلاس
    ml> کد پیغام خوش آمدگویی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    دیکشنری

    کد تقویم

    جدول لیگ برتر

    چت روم

    پیج رنک