loading...
شبح دانلود
AR760 بازدید : 113 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند.

استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

Adobe Falsh Player پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز Adobe Flash Player 11.9.900.152 Final

AR760 بازدید : 84 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

Blumentals Easy CSS Menu نرم افزاری بسیار عالی برای ساخت منوهای آبشاری زیبا با استفاده از CSS و بدون نیاز به جاوا اسکریپت می باشد. با این نرم افزار کاربران تازه کار و حرفه ای بدون نیاز به حتی نوشتن یک خط کد میتوانند منوهای معتبر و Valid بسازند که به سادگی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و همچنین با html5 نیز سازگاری خواهد داشت. منوهای ساخته شده با تمامی مرورگرها سازگاری داشته و به سرعت بارگزاری و لود خواهند شد. کاربر توانایی انتخاب رنگ و اندازه منو او اندازه و قرار دادن آیکون درون منوها را خواهد داشت. منو ساخته شده از نظر کدنویسی ولید بوده و از نظر گوگل نیز استاندارد خواهد بود. بنابراین کاربران به سادگی توسط این نرم افزار میتوانند نسبت به ساخت منوهای آبشاری برای وبسایت یا وبلاگ خود اقدام کنند و کافی است بعد از ساخت منو آن را در فایل استایل قرار داده و در محل های مورد نظر استفاده نمایند.

Blumentals Easy CSS Menu ساخت منوهای سی اس اس Blumentals Easy CSS Menu 3.3

AR760 بازدید : 114 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

Mozilla Thunderbird نرم افزاری بسیار عالی برای مرور ، مشاهده ، ارسال و دریافت پست های الکترونیک از طریق سرویس های مختلف ایمیل نظیر IMAP, SMTP و سرویس Gmail می باشد. به وسیله این نرم افزار میتوانید همزمان از چندین سرویس جیمیل و سرویس های IMAP, SMTP (سرویس های مخصوصی که معمولا وبمسترها استفاده می کنند) استفاده کنید. به دلیل مجموعه شدن اکانت ها و وجود پنلی یکتا برای مدیریت آنها دیگر نیازی به تحمل دردسرهای رایج استفاده همزمان از چندین ایمیل نخواهید داشت و به راحتی میتوانید چندین ایمیل را مدیریت کنید. این نرم افزار با توجه به پشتیبانی از SSL/TLS امنیت بسیار بالایی خواهد داشت و به همین دلیل نگران وارد نمودن پسوردها و یا رسوخ اطلاعات ایمیل هایتان نباشید. همچنین این نرم افزار همانند مرورگرهای جدید از قابلیت Tabbed Email استفاده میکند تا ضمن اینکه همزمان چندین اکانت را بررسی میکنید ، همزمان چندین ایمیل را مطالعه ، ارسال یا مرور کنید. آرشیو نمودن ایمیل ها و همچنین قرار دادن address book ها باعث می شود به راحتی ایمیل ها را دسته بندی و مدیریت کنید ، قابلیتی که شاید برای استفاده از آن در سرویس های IMAP, SMTP بایستی دردسرهای زیادی را متحمل شوید. همچنین با وجود امکان قابلیت پیوست اطلاعات ، از نظر ارسال داده ها نیز مشکلی نخواهید داشت. قابلیت چت نیز در نسخه های جدید Thunderbird اضافه شده است که چت فیس بوک ، جیمیل ، توییتر و xmpp پشتیبانی می شوند. قابلیت جستجو نرم افزار بسیار عالی خواهد بود و میتواند به جستجوی متن درون ایمیل ها بپردازد و این یعنی راحتی بسیار در پیدا نمودن ایمیل هایی که عنوان آنها را فراموش کرده اید. این نرم افزار رایگان بوده و مخصوص شماست!

Mozilla Thunderbird مدیریت ساده و حرفه ای ایمیل ها Mozilla Thunderbird v24.0

AR760 بازدید : 70 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

Google Earth نرم افزار محبوب شرکت گوگل که توسط آن کاربران میتوانند به تصاویر ماهواره ای کره زمین دسترسی داشته باشند. این نرم افزار محبوب تمامی نقاط دنیا به جز مناطق ممنوعه شرکت گوگل را برایتان نمایش خواهد داد و میتوانید به گشت و گذار در دنیا بپردازید. تصاویر تهیه شده توسط این نرم افزار با ماهواره های دنیا همه روزه در حال بروزرسانی هستند و میتوانید تصاویر شهرها و خیابان ها را ملاحظه بفرمایید. این نرم افزار به ۲ صورت satellite و maps یعنی تصاویر ماهواره ای و تصاویر نقشه ای ، به کاربر امکان نمایش کره زمین را میدهد. تصاویر ماهواره ای مانند تصویر از بالا به نمایش منطقه دلخواه می پردازد و تصاویر نقشه ای نیز بیشتر برای جانمایی و یافتن راه ها مناسب می باشد. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. در نسخه های جدید این نرم افزار یعنی گوگل ارث ، قابلیت نمایش سه بعدی ساختمان ها وخیابان ها نیز فراهم آمده است که این مورد میتواند در زیبایی و لذت هرچه بیشتر و همچنین کسب اطلاعات مفیدتر به کاربران کمک نماید.

google earth مشاهده کره زمین Google Earth Pro 7.1.2.2019 Final

 
AR760 بازدید : 62 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

BWMeter نرم افزار قدرتمند جهت اندازه گیری ، مانیتور و کنترل پهنای باند مصرفی اینترنت می باشد که میتواند نسبت به اندازه گیری ، نمایش و کنترل تمامی ترافیک های ورودی و خروجی شبکه کاربر اقدام کند. برخلاف دیگر نرم افزارهای مشابه این نرم افزار میتواند دیتا پاکت ها (اطلاعات از کجا آمده اند به کجا می رود ، از کدام پورت و پروتکل استفاده شده است) را آنالیز نماید. BWMeter همچنین میتواند به عنوان یک نرم افزار محدود کننده نیز استفاده شود. این نرم افزار میتواند برای انواع اتصالات (دانلود و آپلود و…) محدودیت قرار دهد و سرعت و مصرف را محدود کند و همچنین میتواند استفاده نرم افزار خاصی را محدود کند و همچنین میتواند سایت ها مختلف را محدود کرد و یا جالب تر اینکه دستور داد تا استفاده یک سایت خاص را به شما نشان دهد. این نرم افزار تمامی مصرف های صورت گرفته توسط کامپیوترهای متصل به شبکه را نمایش خواهد داد. در کنار این قابلیت ها ، کار اصلی نرم افزار نمایش و بررسی ترافیک مصرفی در طی یک دوره زمانی مشخص است و به این ترتیب کاربر میتواند با مشاهده نمودارها و داده های آماری نرم افزار به میزان مصرف خود پی ببرد. بازه زمانی میتواند روزانه ، هفتگی ، ماهانه و سالانه باشد. این نرم افزار از LAN, WAN, VPN, ADSL, xDSL, Modem, Dial-Up پشتیبانی میکند و از انواع ویندوزها به ویژه ویندوزهای ۶۴ بیتی نیز پشتیبانی به عمل می آورد.

bwmeter کنترل و نمایش میزان مصرف پهنای باند BWMeter 6.6.1

AR760 بازدید : 74 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

HTML5 Slideshow Maker نرم افزاری آسان برای ساخت اسلایدشو عکس با استفاده از تکنولوژی HTML5 می باشد. HTML5 به عنوان جدیدترین تکنولوژی دنیای وب در کنار CSS3 امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار میدهد. کاربرانی که کدنویس نیستند برای استفاده از این تکنولوژی ها ناتوان هستند ولی با استفاده از نرم افزار HTML5 Slideshow Maker کاربران میتوانند به راحتی نسبت به ساخت اسلایدشوهای زیبای با استفاده از زبان HTML5 اقدام نمایند. توسط این نرم افزار نیازی نیست که حتی یک خط کد نوشته شود یا اینکه نیازی به توانایی فنی باشد و تمامی مراحل ساخت اسلایدشو به صورت ویزاردی و بصری صورت میگیرد. برای ساخت اسلایدشو فقط ۳ مرحله در مقابل شما قرار دارد. نرم افزار دارای ۳ مرحله است که مرحله اول انتخاب عکس است. مرحله دوم انتخاب تم و ظاهر اسلایدشو می باشد و مرحله آخر تنها شامل بخش انتشار و خروجی گرفتن می باشد. به همین سادگی اسلایدشو ساخته شده است و کاربر میتواند از آن درون وبسایت و وبلاگ استفاده نماید.

HTML5 Slideshow Maker ساخت اسلایدشو html5 با نرم افزار HTML5 Slideshow Maker 1.9.0

درباره ما
Profile Pic
اگه بازی در خواستی دارید میتونید تو بخش نظ رات بیان کنید تا ما اون بازی رو در اسرع وقت برای شما عزیزان قرار دهیم...باتشکر...مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره این وب چیه؟راستشو بگید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 279
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 537
  • بازدید ماه : 510
  • بازدید سال : 11,939
  • بازدید کلی : 68,824
  • کدهای اختصاصی
    نایت نما-ابزار گوکل پلاس
    ml> کد پیغام خوش آمدگویی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    دیکشنری

    کد تقویم

    جدول لیگ برتر

    چت روم

    پیج رنک