loading...
شبح دانلود
AR760 بازدید : 57 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

Majorware PDF to PowerPoint Converter نرم افزاری حرفه ای و کاربردی برای ویندوز می باشد که توسط آن می توانید به سادگی فایل های پی دی اف خود را به اسلاید های پاورپوینت تبدیل نمایید. نرم افزار Majorware PDF to PowerPoint Converter را در ادامه از وب سایت شبح دانلود دریافت کنید.

Majorware PDF to PowerPoint Converter تبدیل PDF به پاورپوینت Majorware PDF to PowerPoint Converter 4.0

AR760 بازدید : 122 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

Okdo Pdf to All Converter Pro به راحتی می تواند فایل های PDF شما را به سایر فرمت های رایج تبدیل کند . فرمت های doc, docx, docm, xls, xlsx, xlsm, rtf, ppt, pptx, pptm, txt, htm, pdf, jpeg, jpg, bmp, gif, tif, png, emf, wmf, ico, jp2, j2k, pcx, rle, tga, swf برای بخش خروجی در دسترس می باشند . کار با این نرم افزار بسیار آسان است به طوری که تنها کافیست فایل های مورد نظر خود را اضافه کنید و با زدن دکمه تبدیل ، در عرض چند ثانیه فایل تبدیل شده‌ی شما آماده است . این برنامه مستقل می باشد و برای تبدیل ، نیازی به نرم افزار ادوبی آکروبات نخواهید داشت . شما می توانید کل پوشه برای تبدیل اضافه کنید و به صورت دسته ای فایل های پی دی اف خود را تبدیل کنید .

Okdo PDF2All تبديل فايل هاي PDF توسط Okdo Pdf to All Converter Pro v4.6

AR760 بازدید : 93 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

Able2Extract نرم افزاریست که برای خواندن اطلاعات فایل های PDF طراحی شده است تا در این مورد به شما کمک کند این نرم افزار فایل های پی دی اف شما را به Microsoft Word یا Excel تبدیل می کند و تمام فرمت بندی و جداول را در نظر می گیرد رابط کاربری نرم افزار بسیار شیک طراحی شده است و به راحتی فایل ها را تبدیل می کند تنها کافیست قسمت مورد نظر را انتخاب کنید و دکمه convert را کلیک کنید تنها مشکل این نرم افزار در نمودار ها و گراف هاست و اشیای دیگر را به راحتی و با سرعت تبدیل می کند.

Able2Extract Professional تبدیل حرفه ای اسناد به یکدیگر با Able2Extract Professional 7.0.8.22

AR760 بازدید : 69 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

WinMetro نرم افزاری جدید برای تجربه محیط کاربری و اینرفیس ویندوز ۸ می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید در ویندوزهای XP / Vista / 7 محیط کاربری ویندوز ۸ را بدون تغییرات اساسی ویندوز اصلیتان تجربه کنید. ویندوز ۸ دیروز یعنی ۴ آبان ماه ۱۳۹۱ معرفی و رسما وارد بازار شد. ظاهر کاربری این ویندوز "مترو" نام دارد و بیشتر برای صفحات لمسی طراحی شده است ولی کاربرانی که هنوز از موس و کیبرد استفاده میکنند ، نیز میتوانند از آن استفاده کنند. نرم افزار WinMetro این امکان را میدهد که بدون تغییرات اساسی روی ویندوز ، ظاهر جدید مترو را تجربه کنید. این نرم افزار بسیار ساده و اجرا می شود و با غیرفعال کردن آن بدون نیاز به ریستارت شدن و تغییر تنظیمات ویندوز و ضربه زدن به ویندوز اصلی ، غیرفعال خواهد شد. این نرم افزار صرفا جهت تجربه رابط کاربری ویندوز ۸ می باشد و هنوز در نسخه بتا یعنی آزمایشی به سر می برد و احتمالا در صورت ارائه نسخه های بعدی آن کامل تر خواهد بود.

winmetro تجربه محیط کاربری ویندوز 8 با WinMetro 1.0 Beta

AR760 بازدید : 85 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

Abex Document Converter Pro نرم افزار تمام عیار در زمینه تبدیل فرمت انواع فایل های اسنادی مانند pdf , word , excel , powerpoint , access , html , text و فرمت های عکس به یکدیگر می باشد. این نرم افزار بدون نیاز به نصب بودن نرم افزارهای هر فرمت به راحتی تمام فرمت هایی که ذکر خواهیم کرد را به یکدیگر تبدیل خواهد نمود. فرمت هایی نظیر PDF, DOC, DOCX, DOCM, XLS, XLSX, XLSM, PPT, PPTX, PPTM, PPS, PPSX, PPSM, HTML, HTM, Text و فرمت های عکس نظیر JPG, JPEG, BMP, PNG, PSD, TIFF, GIF, EMF, WMF, JP2, J2K, PCX و… تماماً به یکدیگر تبدیل خواهند شد. در زمینه فایل های مربوط به نرم افزار Mircosoft office نرم افزار از ورژن های ۹۷ تا ۲۰۱۳ این نرم افزار به راحتی پشتیبانی می نماید و مشکلی در زمینه ناسازگاری این نرم افزار با نسخه های قدیمی آفیس وجود ندارد. تبدیل فایل های متنی و سند به فرمت عکس با حفظ کیفیت و بدون از بین رفتن لایه های گرافیکی از قابلیت های مهم نرم افزار به شمار می رود. در تبدیل فرمت توانایی انتخاب صفحات اسناد وجود دارد و از طرفی قابلیت تبدیل چندین فایل به یک فایل واحد نیز تعبیه شده است. تنظیم کیفیت dpi و ۱-۱۰۰ مربوط به عکس ها و صفحات pdf امکان پذیر بوده و همچنین در زمینه فایل های محافظت شده و پسورد نرم افزار بدون مشکل به تبدیل فرمت آنها اقدام خواهد نمود. در طرف مقابل نرم افزار میتواند برروی فایل هایی که تبدیل می شوند محدودیت در نظر بگیرد و از کپی شدن،پرینت شدن و ویرایش شدن انها جلوگیری به عمل آورد.

abex document converter تبدیل فرمت اسناد به یکدیگر Abex Document Converter Pro 3.5.0

درباره ما
Profile Pic
اگه بازی در خواستی دارید میتونید تو بخش نظ رات بیان کنید تا ما اون بازی رو در اسرع وقت برای شما عزیزان قرار دهیم...باتشکر...مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره این وب چیه؟راستشو بگید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 279
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 539
  • بازدید ماه : 512
  • بازدید سال : 11,941
  • بازدید کلی : 68,826
  • کدهای اختصاصی
    نایت نما-ابزار گوکل پلاس
    ml> کد پیغام خوش آمدگویی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    دیکشنری

    کد تقویم

    جدول لیگ برتر

    چت روم

    پیج رنک