loading...
شبح دانلود
AR760 بازدید : 129 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)
Privacy Eraser Pro نرم افزاری برای حفظ حریم خصوصی کاربر به وسیله پاک نمودن تمامی ردپاهای اینترنتی و ویندوز می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از مرورگرهای محبوب اینترنتی نظیر فایرفاکس،کروم،سافاری و اینترنت اکسپلورر و… میتواند تمامی اطلاعات آنها نظیر آدرس های مشاهده شده،کوکی ها،پسوردهای ذخیره شده،عکس های مشاهده شده،فیلدهای ذخیره شده و… را پاکسازی نماید تا این اطلاعات به دست کاربران غیرمجاز نرسیده و در نتیجه موجب سوء استفاده نگردد. همچنین نرم افزار توانایی پاکسازی ردپاهای ویندوز و فعالیت های آن را دارد. حذف فایل های مبادله ای ویندوز که نشانگر رد و بدل شدن اطلاعات بین حافظه ها می باشد،حذف اطلاعات مربوط به جستجوهای انجام شده در ویندوز، حذف recent document ها،حذف فولدرهای اضافه temp،حذف اطلاعات مربوط به اجرای نرم افزارها و.. در جمله توانایی های نرم افزار محسوب می شود. این نرم افزار با پشتیبانی از فایل سیستم های FAT16/FAT32/exFAT/NTFS موجب توانایی کاربر برای حذف اطلاعات خود از روی این نوع فایل سیستم ها میگردد.

Privacy Eraser Pro پاکسازی کامل اطلاعات حریم خصوصی Privacy Eraser Pro 9.95

AR760 بازدید : 115 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
Advanced SystemCare Pro نرم افزاری بسیار قدرتمند و کامل برای بهینه سازی ، پاکسازی و افزایش سرعت سیستم در کنار محافظت از حریم خصوصی و حذف فایل های مخرب است. این نرم افزار دارای امکانات فراوانی جهت رفع مشکلات ویندوز در کنار ابزارهای بهبود دهنده مانند افزایش سرعت اینترنت و بالا بردن امنیت ویندوز می باشد. پاکسازی رجیستری ویندوز ، یکپارچه سازی هارد دیسک ، افزایش سرعت سیستم ، کنترل حریم خصوصی ، حذف فایل های هرز ، بررسی اینترنت و سایت های اینترنتی مخرب ، افزایش سرعت اینترنت تا ۳۰۰ درصد و رفع مشکلات ویندوز از قابلیت های اصلی این نرم افزار محسوب می شود. در نسخه جدید ظاهر جدید و کاربردی تر در نظر گرفته شده است و جهت افزایش سرعت اینترنت و یکپارچه سازی هارد دیسک تکنولوژی های جدیدی به کار گرفته شده است. لازم به ذکر است نرم افزار دارای ۲۰ ابزار اختصاصی برای بهینه سازی و بهبود عملکرد ویندوز است و دارای امکانی به نام ActiveBoost می باشد که به صورت زنده ویندوز را بهینه سازی میکند. Turbo Boost نیز قابلیتی است که با فعال کردن آن در زمان بازی و امور مهم میتوانید نهایت قدرت سیستم را به کار بگیرید.

Advanced SystemCare Pro بهینه سازی قدرتمند و کامل Advanced SystemCare Pro 7.0.5.360 Final

AR760 بازدید : 114 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

دانش آموزانی که انگلیسی را به عنوان زبان دوم خود فرا می گیرند که به اصطلاح به آن ها ESL Students گفته می شود ، وقتی که به سطح بالایی از زبان انگلیسی می رسند ، دیگر نیازی به گرامرهای سنگین ، لیست درازی از کلمات و .. ندارند. آن ها فقط نیاز به راه و روشی دارند تا بتوانند انگلیسی خود را به طور طبیعی به کار ببرند. مجموعه آموزشی Fluent English یک دوره آموزشی ایده آل برای اثر بخشی به کاربرد زبان انگلیسی برای شما می باشد. این مجموعه بر روی موارد ضروری همچون اصطلاحات کاربردی روزانه ، افعال چند بخشی ، کلمات کاربردی و گرامرهای مورد استفاده در گفتگوی روزانه تمرکز دارد. همچنین توسط سی دی صوتی آموزشی که در این مجموعه وجود دارد شما می توانید مهارت های شنوایی خود را نیز افزایش دهید. این مجموعه ۵ سی دی صوتی و یک کتاب ۲۲۴ صفحه ای دارد که همه ی این نیازهای شما را برطرف می نماید. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را به صورت رایگان از وبسایت شبح دانلود دریافت نمایید.

Fluent English Cover کاربرد صحیح زبان انگلیسی با Fluent English: Perfect Natural Speech

AR760 بازدید : 112 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

Wondershare QuizCreator نام ابزاری قدرتمند برای ساخت و طراحی آزمون های تحت وب و آنلاین می باشد که به کمک آن کاربران می توانند اقدام به طراحی امتحانات به صورت آنلاین نمایند. در این نرم افزار کاربران نیاز به یادگیری و پیاده سازی هیچگونه برنامه نویسی نداشته و تمامی امور را با ابزارهای موجود در نرم افزار طراحی می کنند. قابلیت استفاده از انواع مدل های مختلف سوالات و تست ها در آزمون های طراحی شده از ویژگی های این نرم افزار می باشد. طراحی سوالات با پاسخ های چند گزینه ای به صورت ChekBox از دیگر مزیت های این نرم افزار می باشد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت هایی همچون ویرایش سوالات ، قابلیت استفاده از تصاویر در طراحی سوالات ، قابلیت ایجاد نمایش تصادفی سوالات و خارج نمودن از حالت ترتیبی به منظور جلوگیری از تقلب و … اشاره نمود.

Wondershare QuizCreator طراحی آزمون های آنلاین توسط Wondershare QuizCreator 4.2.1.1

دانلود + ادامه مطلب
AR760 بازدید : 124 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

BB FlashBack Pro نرم افزاری قدرتمند جهت ساخت فیلم های آموزش و ارائه های تصویری جهت نمایش در کنفراس ها و… می باشد. امروزه آموزش ها و ارائه ها در کنفراس ها تماما به صورت تصویری و بصری می باشد. در زمینه آموزش ، مسلما ارائه تصویر و صوت میتواند درصد بسیار بالایی در گیرا بودن مطلب داشته باشد. ساختن فیلم های آموزشی مربوط به ویندوز نیازمند نرم افزاری جهت ضبط تصویر محیط ویندوز و نرم افزارها و یا بازی ها می باشد. همچنین بعد از ضبط تصویر نیاز به ایجاد صوت یا اضافه کردن نوشته یا برجسته کردن و به اصطلاح highlight کردن می باشد که تمامی این نیازها با نرم افزار BB FlashBack Pro قابل حل است. این نرم افزار قدرتمند میتواند با ضبط تصویر از محیط ویندوز به همراه صدا و با امکانات لازم جهت ویرایش و اضافه کردن نکات به فیلم گرفته شده ، نرم افزار کامل برای ساخت فیلم ها و ارائه های تصویری باشد. نکات کلیدی این نرم افزار را در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید.

BB FlashBack Pro ساخت آسان فیلم های آموزشی BB FlashBack Pro 4.0.0.2375

AR760 بازدید : 108 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

Wondershare QuizCreator نرم افزاری عالی برای ساخت کوییز و تست های به صورت نرم افزار می باشد. این نرم افزار عالی میتواند به کاربر با استفاده از ابزار مالتی مدیا مانند عکس و ویدیو و فلش کوییزهای زیبا بسازید. برای ساخت کوییز انواع مختلف سوال قابل تنظیم است، مانند سوال های ۴ گزینه ای،سوالات تشریحی،سوالات صحیح غلط و ۱۸ نوع دیگر از سوالات که در نرم افزار تعبیه شده است. با وجود امکان قرار دادن عکس،ویدیو،صدا و متن میتوانید ضمن زیباسازی فضای کوییز از سوالات ویدیو و تصویری نیز استفاده نمایید. همچنین این نرم افزار با داشتن قابلیت نوشتن سمبل های ریاضی و فیزیک و شیمی برای ساخت کوییزهای مربوط به این دروس نیز مناسب می باشد. یکی از امکانات فوق العاده نرم افزار وجود نوعی سیستم هوشمند است به این صورت که میتواند تعیین کرد که اگر تست شونده ای جواب سوال را درست یا غلط داد ، یا گزینه ای خاص را انتخاب کرد ، سوال یا سوالات بعدی برای متفاوت باشد. قابلیت محدود کردن زمان و تعداد پاسخ های غلط نیز وجود دارد. با توجه به مهم بودن ظاهر کوییز ، نرم افزار دارای قالب های از پیش طراحی شده است که کاربران میتوانند ضمن انتخاب آنها به شخصی سازی آنها نیز بپردازند. در انتها نیز برای مشخص شدن نتیجه کوییز انجام شده میتواند مشخص کرد که پاسخ در قالب فایل متنی منتشر شود و یا اینکه پاسخ امتحان به ایمیلی خاص ارسال شود. برای استفاده از کوییز ساخته شده نیز میتوانید آن را در قالب فایل فلش ذخیره نمایید یا به صورت فایل exe استفاده نمایید.

Wondershare QuizCreator طراحی کوییزهای نرم افزاری Wondershare QuizCreator 4.5.1.0

AR760 بازدید : 107 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

Lectora Inspire Authoring Software نام برترین نرم افزار در زمینه ی ساخت ویدیوهای e-learning می باشد. این مجموعه نرم افزار شامل ابزارهایی از شرکت های معروف Snagit، Flypaper، Camtasia و ReviewLink می باشد. ظاهری تازه، احساسی جدید، آسان تر از همیشه! با استفاده از منوی Easy-to-Use نرم افزار، شروع به ایجاد ویدیو و اسناد آموزشی خود کنید و محتوای خود را به بی نظیرترین شکل ممکن ارائه دهید. یکی از تمپ های آماده در نرم افزار را استفاده کنید و یا خود یکی خلق نمایید – امکانات این نرم افزار بی نهایت است!

Lectora Learning برترین نرم افزار ایجاد ویدیوهای آموزشی Lectora Inspire Authoring Software 11.8835

AR760 بازدید : 98 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

Wise Registry Cleaner نرم افزاری رایگان و عالی برای پاکسازی و تصحیح اطلاعات ورودی در رجیستری ویندوز می باشد. بدین وسیله کاربر میتواند به راحتی نسبت به پاکسازی رجیستری در کنار دیگر امکانات که در ادامه آنها را ذکر خواهیم کرد ابزاری کامل برای بهینه سازی رجیستری را در اختیار داشته باشد. در کنار تصحیح ورودی های رجیستری ، بازگردانی ورودی های ضروری از بین رفته رجیستری که موجب بروز مشکلات در ویندوز خواهند شد و حذف ورودی های غیرضروری و بلااستفاده پدید آمده از نصب و حذف نرم افزارهای مختلف از جمله امکانات اصلی نرم افزار محسوب می شود. نرم افزار با نشانه گذاری ورودی های رجیستری به کاربر کمک می نماید که تشخیص دهد کدام ورودی بایستی باقی مانده و کدام لازم است که حذف و پاکسازی شود. در ضمن نرم افزار قبل از هر پاکسازی از رجیستری نسخه پشتیبان تهیه می نماید تا در صورت بروز مشکل کاربر به راحتی از نسخه پشتیبان استفاده نموده و رجیستری را بازیابی نماید.

wise registry cleaner پاکسازی و تصحیح رجیستری Wise Registry Cleaner 7.88 Build 519

AR760 بازدید : 99 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

Uniblue SpeedUpMyPC نرم افزاری کوچک و سریع بدون هیچ ابزار اضافه ای که هدف آن افزایش سرعت اجرای ویندوز و در نتیجه افزایش سرعت سیستم است. آیا کامپیوتر شما کندتر شده است؟ با بسیاری از تنظیمات مختلف، فایل ها و فرآیندهای نظارتی که شناسایی مواردی که سرعت سیستم شما را کند کرده است ، سخت است چه رسد به اجرای تنظیمات فنی لازم جهت بهبود سرعت و عملکرد. SpeedUpMyPC در واقع امکاناتی است که مشکلات بالا را حل کنید ، یعنی سرعت ویندوزتان را افزایش دهید و از ابزارهای که جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز در نرم افزار وجود دارد به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی بهره ببرید. مشکل دیر خاموش و روشن شدن ویندوز و همچنین اجرای کند برنامه ها توسط این نرم افزار حل خواهد شد. امکاناتی نظیر Free Memory جهت آزاد سازی فضای حافظ رم ، CPU Usage برای بهینه سازی استفاده از پردازنده سیستم ، Internet Speed جهت تست کردن سرعت اینترنت ، Disk Speed جهت بررسی سرعت هارد دیسک در کنار قابلیت هایی نظیر مشاهده نرم افزارهای در حال اجرا ، بهینه سازی اتوماتیک حافظه رم ، بهینه سازی اتوماتیک سرعت اینترنت ، غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری فعال و همچنین نمایش فضای استفاده شده هارد دیسک در گراف ها و… که همگی در نهایت به افزایش سرعت ویندوز کاربر کمک خواهند کرد.

speedupmypc افزایش سرعت سیستم Uniblue SpeedUpMyPC 2013 5.3.11.3

AR760 بازدید : 128 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

BatteryCare نرم افزاری کارامد برای کسانی است که از لپ تاپ استفاده میکنند. این نرم افزار کاربردی با امکاناتی که در اختیار کاربر قرار میدهد کمک میکند تا مصرف باتری لپ تاپ ضمن کاهش ، با مدیریت و زیر نظر کاربر صورت گیرد. اولین خدمت نرم افزار بررسی چرخه خالی شدن باتری لپ تاپ است. این نرم افزار با بررسی شارژها و دی شارژهای صورت گرفته و طبق الگوریتم به دست آمده از این تغییرات ، زمان مناسب برای شارژ و دی شارژ کامل را به اطلاع کاربر می رساند و از این طریق در صورت عمل به این راهنمایی عمر باتری افزایش خواهد یافت. نمایش اطلاعات دقیق از وضعیت باتری نیز دیگر قابلیت نرم افزار است. البته خود ویندوز چنین امکانی را به صورت ناقص انجام میدهد که BatteryCare این قابلیت را جزئیات بیشتر از وضعیت باتری نمایش خواهد داد. همچنین این نرم افزار دمای هارد و سی پی یو را نیز اندازه گیری خواهد کرد و دارای هشدارهایی در زمان افزایش بیش از حد دما و همچنین در زمینه باتری می باشد. لازم به ذکر است BatteryCare میتواند به طور اتوماتیک پلان مصرف برق سیستم را تعویض کند تا زمان استفاده از باتری مصرف کمتری صورت گیرد.

BatteryCare مراقبت و نگهداری از باتری لپ تاپ BatteryCare 0.9.15.0

AR760 بازدید : 89 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)
Glary Utilities Pro نرم افزاری بسیار محبوب با ۴۰ میلیون کاربر در سطح دنیا جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز و رفع مشکلات و تعمیر آن می باشد. این نرم افزار حرفه ای میتواند ۸ برابر سرعت ویندوز کاربر را افزایش دهد و سازگاری آن با ویندوزهای تولید مایکروسافت از ویندوز ۸ گرفته تا ویندوز XP میتواند انتخاب بسیار خوبی جهت برنامه بهینه سازی باشد. نیاز ویندوزها به برنامه های بهینه سازی جهت رفع مشکلات ، تعمیر رجیستری و پاکسازی ویندوز باعث شده است که این نرم افزار با داشتن ۲۰ ابزار حرفه ای جهت بهینه سازی و امکانات دیگر انتخاب بسیار مناسبی باشد. نرم افزار دارای ۳ بخش اصلی است که شامل Overview جهت مشاهده وضعیت کلی سیستم است. ۱click maintensce که جهت بهینه سازی کامل با یک کلیک می باشد و بخش Advanced Tools که تمامی امکانات بهینه سازی در این بخش قرار دارد. این بخش خود به ۹ قسمت تقسیم می شود. Windows Registry شامل امکانات پاکسازی و یکپارچه سازی و تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری می باشد. Privacy تنظیمات حریم خصوصی و پاکسازی ردپاهای ویندوز و اینترنت را برعهده دارد. Hard Disk امکانات دیفرگمنت و یکپارچه سازی و رفع خطاهای هارد دیسک. Disk Space امکانات پاکسازی ، یافتن فایل های اضافی و پوشه های خالی را دارد می باشد. System Tweak که شامل آزاد سازی فضای حافظه رم و افزایش سرعت آن می باشد. بخش های دیگر که خود دارای امکانات زیرمجموعه ای زیادی هستند به این شرح هستند: System Control , Drivers , File management , System Status , Anti-malware , Program

Glary Utilities Pro بهینه سازی قدرتمند و حرفه ای Glary Utilities Pro 3.9.4.144 Final

AR760 بازدید : 68 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)
Duplicate File Remover نرم افزاری عالی برای یافتن و مشاهده فایل های تکراری و مشابه به هم درون هارد دیسک می باشد. فایل های تکراری و مشابه یکی از دلایل اشغال فضای بی مورد هارد دیسک و نامرتب بودن هارد دیسک است که به وسیله نرم افزار Duplicate File Remover به راحتی این مشکل حل خواهد شد. با جستجو بایت به بایت فضای هارد دیسک بررسی شده و انواع فایل ها نظیر موزیک،فیلم،متن و سند و عکس که مشاهده خواهند شد. این نرم افزار با بررسی محتوایی فایل ها و همچنین از نظر حجمی و نامی و بخش های متا دیتا نسبت به یافتن فایل های مشابه اقدام خواهند نمود. نرم افزار محدودیتی از نظر تعداد فایل های یافت شده و حجم آنها ندارد و دچار اختلال در جستجوهای حجیم نخواهد شد. برای جلوگیری از حجیم شدن و صرف وقت زیاد، کاربر میتواند نسبت به جستجو تنها در یک پوشه و مسیر مشخص اقدام کند تا ضمن رسیدن به نتیجه دلخواه وقت کمتری را صرف نماید. قابلیت های فیلتری جهت مشاهده نتیجه بهتر نظیر مشخص کردن حجم،زمان،نوع و… در اختیار است.

Duplicate File Remover یافتن فایل های تکراری Duplicate File Remover 3.5.1287.34

AR760 بازدید : 87 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

Nero BackItUp نرم افزاری کامل جهت ایجاد نسخه های پشتیبان از تمامی آنچه در کامپیوتر شما وجود دارد ، می باشد. این نرم افزار قابلیت های فراوانی در تهیه نسخه های پشتیبان دارا می باشد که باعث می شود تمامی نیازهای کاربر در این زمینه برطرف گردد. در کنار قابلیت تهیه نسخه پشتیبان امکان بازگردانی تمامی فایل های Backup تهیه شده نیز فراهم می باشد که در نهایت باعث می شود این نرم افزار بسیار کامل در زمینه Backup and Recovery باشد. تهیه نسخه های پشتیبان به صورت اتوماتیک و دستی و حتی در بازه های زمانی متفاوت و شرایط مختلف از تمامی فایل های موجود در هارد دیسک و یا به صورت جزئی از بخش مشخص هارد و حتی سیستم عامل و درایورها از قابلیت های مهم نرم افزار محسوب می شود. بعد از تهیه نسخه پشتیبان میتوانید آنها را برروی لوح های فشرده رایت نمایید یا با استفاده از قابلیت Nero Online Backup آنها را در سرورهای ابری ذخیره سازی نمایید تا در تمامی دنیا در اختیارتان باشد. قابلیت مهم دیگر نرم افزار امکان بازیابی فایل های حذف شده از روی هارد دیسک و دیگر دستگاه های ذخیره ساز اطلاعات می باشد که این نرم افزار میتواند بعد از حذف شدن آنها به بازیابی اطلاعات کاربر کمک نماید. پس این نرم افزار عالی برای ایجاد نسخه های پشتیبانی و سپس ذخیره سازی آنها می باشد و در مواقع لزوم میتوان این فایل های پشتیبان را بازگردانی نمود.

nero backitup بک آپ گرفتن حرفه ای با Nero BackItUp 12.0.00900

AR760 بازدید : 66 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

Nokia PC Suite نرم افزاری طراحی شده برای صاحبان گوشی های نوکیا جهت انتقال اطلاعات مهم از گوشی موبایل به کامپیوتر و برعکس می باشد. با این حال این نرم افزار قابلیت کنترل برخی از امکانات موبایل از طریق موبایل را نیز داراست که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. به وسیله این نرم افزار امکانات جدیدی جهت ویرایش و انتقال اطلاعات و تهیه نسخه های پشتیبان از داده های درون موبایل برای کاربر فراهم می شود. محیط کاربری نرم افزار بسیار کاربرد پذیر و ساده می باشد و با چند دقیقه صرف وقت تمامی امکانات در دستان شما خواهد بود. چهار نوع روش اتصال به این نرم افزار میسر است که به ترتیب اتصال با بلوتوث ، اتصال با مادون قرمز ، اتصال با serial cable (CA-42) و اتصال از طریق پورت USB این روش ها می باشند. شاید یکی از قابلیت مهم که بایستی به آن اشاره کرد ، نوشتن پیام کوتاه در نرم افزار Nokia PC Suite و ارسال آن توسط گوشی موبایل می باشد. به این ترتیب ضمن افزایش سرعت نوشتن برخی از محدودیت ها نیز از بین رفته است. قابلیت بعدی امکان تهیه نسخه پشتیبان از مخاطبین و پیام های کوتاه می باشد و در این صورت میتوانید فایل های پشتیبان را در مواقع لزوم بازگردانی نیز نمایید. به وسیله ابزار تهیه نسخه پشتیبان از مخاطبین ، یادداشت ها و تقویم نیز میتوانید نسخه پشتیبان تهیه کنید و سپس بازگردانی نمایید. برخی از کاربران برای اتصال به اینترنت از گوشی موبایل استفاده میکنند ، به وسیله Nokia PC Suite این امر به سادگی میسر خواهد بود. انتقال اطلاعاتی نظیر عکس ، موزیک ، ویدیو و… و ویرایش مخاطبین و عکس ها نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد. نصب برنامه های جاوا بر روی گوشی و همچنین تبدیل و ساخت رینگتون امکاناتی است که شاید مورد استفاده قرار گیرند.

nokia pc suite مدیریت و کنترل گوشی های نوکیا Nokia PC Suite 7.1.180.94

AR760 بازدید : 68 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

DriveClone نام نرم افزاری از شرکت Farstone می باشد که به عنوان برترین نرم افزار کپی گرفتن عینی (Clone) از داده های موجود در هارد دیسک شما برای انتقال به هارد دیسک دیگر می باشد. توسط این نرم افزار شما می توانید حافظه های HDD و SSD خود را به همراه تمامی فایل های آن از قبیل فایل های ویندوز، نرم افزارهای نصب شده، تنظیمات شخصی خود، اطلاعات پارتیشن مربوطه و … را از هارد خود به طور کاملا مشابه به یک هارد دیسک دیگر و یا یک حافظه SSD دیگر انتقال دهید.

FarStone DriveClone 9.05 Build 20130304 بک آپ با نگرشی دیگر توسط FarStone DriveClone 9.05 Build 20130304

AR760 بازدید : 76 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

نرم افزار Outlook یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای مدیریت انواع ایمیل های pop3 و imap که معمولاً توسط سازمان ها و شرکت ها و وبمستران مورد استفاده بسیار قرار میگیرد. معمولاً اطلاعات داخل این نرم افزار اعم از مخاطبین و ایمیل ها و تنظیمات خاص و… مهم بوده و لازم است که حفظ شود. BackupOutlook نرم افزاری ویژه عالی است برای پشتیبان گیری کامل از نرم افزار outlook که نسخه های مختلف این نرم افزار از ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۳ به طور کامل پشتیبانی شده است. این نرم افزار میتواند از مخاطبین،گروه های دریافت و ارسال،تنظیمات پر شدن اتوماتیک فیلدها،تنظیم مربوط به تولبارها،واژه نامه ها،امضاءها،قالب ها،تنظیمان نرم افزار،دسته بندی ها،تنظیمات ایمیل ها،پروژه های vba و… پشتیبان گیری انجام دهد. همچنین میتوانید تنظیم کنید که هرچند وقت یکبار نرم افزار به طور خودکار پشتیبان گیری را انجام دهد. قابلیت restore و بازگردانی پشتیبان گیری های انجام شده نیز به سادگی میسر است. میتوانید تنظیم کنید که فایل پشتیبان به وسیله پسورد مدیریت شود تا از سرقت اطلاعات نیز جلوگیری به عمل آید.

BackupOutlook پشتیبان گیری از اطلاعات Outlook با BackupOutlook 4.0.1

AR760 بازدید : 89 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

همانطور که میدانید در سیستم عامل جدید مایکروسافت یعنی ویندوز ۸ تغییراتی در ظاهر و اینترفیس ایجاد شده است و یکی از این تغییرات حذف شدن منوی محبوب استارت می باشد. این منوی عالی که کاربر میتواند از طریق آن به تمامی قسمت های ویندوز دست یابد و کنترل تمامی قسمت ها را برعهده داشته باشد ، در ویندوز ۸ وجود ندارد و به طریق دیگر نیازهای کاربر برآورده شده است. اما برخی از کاربران هنوز دوست دارند این منو را در ویندوز ۸ نیز داشته باشند. بنابراین بایستی از نرم افزارهای معتبر و مطمئن در این زمینه استفاده نمایند. Start8 نرم افزار معتبر و مطمئن برای برگرداندن منوی استارت به ویندوز ۸ می باشد. با نصب این نرم افزار کاربر میتواند به سادگی به منوی استارت دسترسی داشته باشد. فرایند بازگشتن منوی استارت به ویندوز ۸ توسط این نرم افزار بسیار حرفه ای انجام شده است و هیچ ظاهر منفی و زشتی بعد از گنجانده شدن منوی استارت به نوار وظیفه ویندوز ۸ رخ نخواهد داد. منوی استارت اضافه شده به صورت اتوماتیک به تم و پوسته ویندوز هماهنگ و همرنگ می شود و اندازه آن توسط کاربر قابل تغییر است. گزینه ای اضافی نیز در منو تعبیه شده است تا به استارت طراحی شده ویندوز ۸ نیز دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز از آن نیز استفاده کنید. نرم افزار کاملاً حرفه ای بوده و بعد از پاک شدن از روی ویندوز هیچ اثر منفی برجای نخواهد گذاشت.

Stardock Start8 ایجاد منوی استارت در ویندوز 8 با نرم افزار Start8 1.20 Final

AR760 بازدید : 71 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (1)

EarthView نرم افزاری جالب و کاربردی به عنوان اسکرین سیور و والپیپر متحرک دسکتاپ و در کنار آن نمایش ساعت نقاط مختلف کره زمین می باشد. که در ۲۴ ساعت شبانه روز نسبت به نمایش کره زمین در نماهای مختلف و متناسب با ساعت منطقه محلی کاربر زمین در حالت روز و شب اقدام می نماید. این نرم افزار با کیفیت بالای نمایش و پشتیبانی از رزولوشن های بالا حتی 2560×1600 به راحتی و با کیفیت بالا صفحه دسکتاپ و اسکرین سیور کاربر را زیبا خواهد ساخت. نمایش نقشه جهان ، مناطق شهری،چراغ های روشن شهرها،اثرات جوی،ابرها و نمایش زمان محلی و امکانات بیشتر در زمره توانایی های این نرم افزار محسوب میگردد. EarthView تغییرات فصلی و پوشش گیاهی،پوشش برف و یخ اقیانوس ها نیز در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار بسیار انعطاف پذیر بوده و قابلیت سفارشی سازی را به طول کامل دارا می باشد. بیش از ۱۰۰ هزار شهر کشورهای مختلف جهان در این نرم افزار پشتیبانی شده است و باتوجه به امکانات موجود و پشتیبانی از طیف وسیعی از امکانات ظاهری میتواند همیشه اسکرین سیور و والپیپر زیبایی را برای کاربران به ارمغان آورد.

EarthView نمایش زیبای کره زمین در ویندوز Desksoft EarthView 4.3.1

AR760 بازدید : 69 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

SoftwareNetz Calendar نرم افزاری کاربردی برای یادآوری امور و کارهای شخصی و شغلی می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند با برنامه ریزی روی تقویم در زمان فرارسیدن موعد آنها با هشدار مطلع شود و بدین ترتیب هیچ کاری را از دست ندهد. برنامه ریزی ویژه برای مطلع شدن از تولد عزیزان نیز از دیگر امکانات نرم افزار محسوب میگردد. این نرم افزار با نمایش تقویم های مختلف روی صفحه دسکتاپ امور را یادآوری می نماید. کاربر میتواند برای هر روز یک متن یا کار مشخص نماید تا قبل و در روز فرارسیدن آن روز نرم افزار متن و کار رو به یادآوری نماید. قابلیت چسباندن برگه های کاغذی مانند به روی صفحه دسکتاپ همانند برگه هایی که افراد برروی میزهای کارشان می چسباندن ولی اینبار به صورت مجازی و در روی صفحه دسکتاپ قابلیت جالب دیگر نرم افزار محسوب می شود.

SoftwareNetz Calendar انجام امور روزانه SoftwareNetz Calendar 3.11

AR760 بازدید : 57 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

Majorware PDF to PowerPoint Converter نرم افزاری حرفه ای و کاربردی برای ویندوز می باشد که توسط آن می توانید به سادگی فایل های پی دی اف خود را به اسلاید های پاورپوینت تبدیل نمایید. نرم افزار Majorware PDF to PowerPoint Converter را در ادامه از وب سایت شبح دانلود دریافت کنید.

Majorware PDF to PowerPoint Converter تبدیل PDF به پاورپوینت Majorware PDF to PowerPoint Converter 4.0

AR760 بازدید : 122 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

Okdo Pdf to All Converter Pro به راحتی می تواند فایل های PDF شما را به سایر فرمت های رایج تبدیل کند . فرمت های doc, docx, docm, xls, xlsx, xlsm, rtf, ppt, pptx, pptm, txt, htm, pdf, jpeg, jpg, bmp, gif, tif, png, emf, wmf, ico, jp2, j2k, pcx, rle, tga, swf برای بخش خروجی در دسترس می باشند . کار با این نرم افزار بسیار آسان است به طوری که تنها کافیست فایل های مورد نظر خود را اضافه کنید و با زدن دکمه تبدیل ، در عرض چند ثانیه فایل تبدیل شده‌ی شما آماده است . این برنامه مستقل می باشد و برای تبدیل ، نیازی به نرم افزار ادوبی آکروبات نخواهید داشت . شما می توانید کل پوشه برای تبدیل اضافه کنید و به صورت دسته ای فایل های پی دی اف خود را تبدیل کنید .

Okdo PDF2All تبديل فايل هاي PDF توسط Okdo Pdf to All Converter Pro v4.6

AR760 بازدید : 93 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

Able2Extract نرم افزاریست که برای خواندن اطلاعات فایل های PDF طراحی شده است تا در این مورد به شما کمک کند این نرم افزار فایل های پی دی اف شما را به Microsoft Word یا Excel تبدیل می کند و تمام فرمت بندی و جداول را در نظر می گیرد رابط کاربری نرم افزار بسیار شیک طراحی شده است و به راحتی فایل ها را تبدیل می کند تنها کافیست قسمت مورد نظر را انتخاب کنید و دکمه convert را کلیک کنید تنها مشکل این نرم افزار در نمودار ها و گراف هاست و اشیای دیگر را به راحتی و با سرعت تبدیل می کند.

Able2Extract Professional تبدیل حرفه ای اسناد به یکدیگر با Able2Extract Professional 7.0.8.22

AR760 بازدید : 70 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

CDBurnerXP نرم افزاری عالی برای رایت انواع لوح های فشرده cd و dvd و blu-ray و همچنین hd-dvd می باشد. این نرم افزار در عین حال رایگان نیز می باشد. این نرم افزار انواع لوح های فشرده به صورت data و با سرعت های مختلف رایت را انجام خواهد داد. قابلیت رایت روی لوح های فشرده دو طرفه و bootable را نیز دارا می باشد. در زمینه رایت لوح های فشرده صوتی ، قابلیت رایت لوح های فشرده mp3 و همچنین رایت audio cd را با قابلیت ویرایش تگ و با پشتیبانی از فرمت های mp3, wav, ogg, flac و wma و دارا بودن پلیر داخلی برای پخش فایل های صوتی انتخاب شده نرم افزار CDBurnerXP را در بخش صوتی نیز توانمند می سازد. ساخت و ایجاد فایل های iso از لوح های فشرده شما و همچنین رایت فایل های iso روی رایت لوح های فشرده از دیگر امکانات نرم افزار محسوب میگردد. رایت لوح های فشرده video نیز در زمره توانایی های این نرم افزار قرار گرفته است. رایت لوح های فشرده به صورت copy همزمان نیز مقدرو می باشد.

cdburnerxp رایت انواع لوح های فشرده CDBurnerXP 4.5.2.4291

AR760 بازدید : 72 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

Nero Burning ROM اتاق رایت شرکت NERO است که بخشی از نرم افزار کامل آن محسوب می شود که معمولا به صورت جدا یعنی به صورت Nero Burning ROM نیز منتشر میگرد. این اتاق رایت دارای تمامی قابلیت های رایت نرم افزار کامل نرو می باشد که کاربر با استفاده از آن تمامی نیازهای مربوط به رایت خود را برطرف شده خواهد دید. رایت انواع لوح های فشرده به صورت CD/DVD و Blu-ray از قابلیت های اصلی نرم افزار می باشد. به صورت جزئی رایت به صورت لوح های فشرده video و audio قابل پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا و پشتیبانی از بعد وسیعی از فرمت ها از قابلیت های مهم Nero Burning ROM محسوب می گردد. همچنین رایت فایل های ایمیج و تهیه اینگونه فایل ها از لوح های فشرده در کنار رایت لوح های فشرده به صورت data از امکانات جانبی نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت های دیگری نظیر رایت های لوح های فشرده قفل دار و همچنین رایت فایل های حجیم برروی چندین لوح فشرده به صورت تنظیم اتوماتیک باعث می شود نیازی های فرعی کاربر نیز برطرف گردد.

nero burning room رایت انواع لوح های فشرده Nero Burning ROM 2014.15.01400

AR760 بازدید : 72 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

CDBurnerXP نرم افزاری عالی برای رایت انواع لوح های فشرده cd و dvd و blu-ray و همچنین hd-dvd می باشد. این نرم افزار در عین حال رایگان نیز می باشد. این نرم افزار انواع لوح های فشرده به صورت data و با سرعت های مختلف رایت را انجام خواهد داد. قابلیت رایت روی لوح های فشرده دو طرفه و bootable را نیز دارا می باشد. در زمینه رایت لوح های فشرده صوتی ، قابلیت رایت لوح های فشرده mp3 و همچنین رایت audio cd را با قابلیت ویرایش تگ و با پشتیبانی از فرمت های mp3, wav, ogg, flac و wma و دارا بودن پلیر داخلی برای پخش فایل های صوتی انتخاب شده نرم افزار CDBurnerXP را در بخش صوتی نیز توانمند می سازد. ساخت و ایجاد فایل های iso از لوح های فشرده شما و همچنین رایت فایل های iso روی رایت لوح های فشرده از دیگر امکانات نرم افزار محسوب میگردد. رایت لوح های فشرده video نیز در زمره توانایی های این نرم افزار قرار گرفته است. رایت لوح های فشرده به صورت copy همزمان نیز مقدرو می باشد.

AVS Disc Creator رایت انواع لوح های فشرده AVS Disc Creator 5.1.2.525

AR760 بازدید : 67 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

Nero هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد. برای مشاهده‌ی آموزش نصب این نسخه از نرم‌افزار و دانلود آن از وبسایت شبح دانلود می‌توانید به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.

Nero 2014 platinum cover جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت با نام Nero 2014 Platinum v15.0.02200

دانلود + ادامه مطلب
AR760 بازدید : 85 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

Abex Document Converter Pro نرم افزار تمام عیار در زمینه تبدیل فرمت انواع فایل های اسنادی مانند pdf , word , excel , powerpoint , access , html , text و فرمت های عکس به یکدیگر می باشد. این نرم افزار بدون نیاز به نصب بودن نرم افزارهای هر فرمت به راحتی تمام فرمت هایی که ذکر خواهیم کرد را به یکدیگر تبدیل خواهد نمود. فرمت هایی نظیر PDF, DOC, DOCX, DOCM, XLS, XLSX, XLSM, PPT, PPTX, PPTM, PPS, PPSX, PPSM, HTML, HTM, Text و فرمت های عکس نظیر JPG, JPEG, BMP, PNG, PSD, TIFF, GIF, EMF, WMF, JP2, J2K, PCX و… تماماً به یکدیگر تبدیل خواهند شد. در زمینه فایل های مربوط به نرم افزار Mircosoft office نرم افزار از ورژن های ۹۷ تا ۲۰۱۳ این نرم افزار به راحتی پشتیبانی می نماید و مشکلی در زمینه ناسازگاری این نرم افزار با نسخه های قدیمی آفیس وجود ندارد. تبدیل فایل های متنی و سند به فرمت عکس با حفظ کیفیت و بدون از بین رفتن لایه های گرافیکی از قابلیت های مهم نرم افزار به شمار می رود. در تبدیل فرمت توانایی انتخاب صفحات اسناد وجود دارد و از طرفی قابلیت تبدیل چندین فایل به یک فایل واحد نیز تعبیه شده است. تنظیم کیفیت dpi و ۱-۱۰۰ مربوط به عکس ها و صفحات pdf امکان پذیر بوده و همچنین در زمینه فایل های محافظت شده و پسورد نرم افزار بدون مشکل به تبدیل فرمت آنها اقدام خواهد نمود. در طرف مقابل نرم افزار میتواند برروی فایل هایی که تبدیل می شوند محدودیت در نظر بگیرد و از کپی شدن،پرینت شدن و ویرایش شدن انها جلوگیری به عمل آورد.

abex document converter تبدیل فرمت اسناد به یکدیگر Abex Document Converter Pro 3.5.0

AR760 بازدید : 65 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

O&O DiskImage Pro نرم افزاری عالی و مطمئن برای ایجاد نسخه پشتیبان کامل و شبیه ساز از فایل ها و ویندوز و اطلاعات داخل هارد دیسک می باشد. خصوصیت اصلی نرم افزار در تهیه نسخه کاملاً مشابه می باشد و در زمان لازم جهت ریکاوری و بازگردانی اطلاعات ، عیناً بازگردانی خواهند شد. این نرم افزار باتوجه به امکانات و نحوه طراحی برای هر دو دسته کاربران معمولی و حرفه ای قابل استفاده می باشد. این نرم افزار میتواند به صورت کامل از درایورهای سخت افزاری نصب شده نیز نسخه پشتیبان تهیه نماید و در صورت لزوم بازگردانی نماید. قابلیت تهیه نسخه پشتیبان از سیستم عامل نیز به کاربر کمک می نماید در مواقع ضروری نسبت به بازگردانی کامل سیستم عامل خود اقدام کند. چنین قابلیتی در کنار امکان پشتیبان گیری از درایورها باعث می شود کاربر در مواقع ضروری به طور کامل سیستم خود را بازیابی نماید. قابلیت اثر گذاری دیگر نرم افزار ، تهیه نسخه پشتیبان کامل از سیستم عامل با قابلیت بوت و راه انداز می باشد. این نسخه پشتیبان را میتوان روی لوح فشرده رایت کرد یا در حافظه usb نگهداری کرد تا در مواقع لازم از آن استفاده نمود. برای رایت نسخه های پشتیبان ،نرم افزار خود دارای رایت کننده داخلی است و میتواند لوح های فشرده ای را به صورت CD/DVD/Blu-ray/HD-DVD ایجاد نمود. برای بازیابی نیز مسیر بسیار ساده است و با چند کلیک قابلیت ریستور و بازیابی اطلاعات وجود دارد. همچنین نرم افزار بعد از تهیه نسخه پشتیبان با بررسی فایل ایجاد شده آن را از نظر سالم و کامل بودن تست می نماید.

O&O DiskImage Pro تهیه نسخه پشتیبان کامل O&O DiskImage Pro 7.2.10

AR760 بازدید : 98 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

PowerISO نرم افزاری بسیار پرکاربرد و قدرتمند است که امکانات فراوان و کاملی را در زمینه فایل های ایمیج می باشد. این نرم افزار به کاربر اجازه میدهد تا نسبت به پردازش انواع فایل های ایمیج CD/DVD/Blu-Ray اقدام کند. بازگشایی،استخراج،رایت،ویرایش،ساخت و ایجاد،فشرده سازی،قفل کردن، جدا کردن و تبدیل و mount نمودن تمامی فرمت های رایج و انواع مختلف فایل های ایمیج با هر حجم و مدلی توسط نرم افزار PowerISO امکان پذیر می باشد. پشتیبانی از فرمت های مختلف ایمیج فایل نظیر : ISO,BIN/CUE,IMA/IMG,CIF,NRG,CCD,MDF/MDS,VCD,VDI,C2D,BWI,CDI,TAO,PDI,DMG و در نتیجه توانایی کامل در زمینه ویرایش این فایل و همچنین استخراج و رایت و تمامی امکاناتی که در ابتدای توضیحات نامبرده شده توسط نرم افزار برای فرمت های ذکر شده امکان پذیر است. این نرم افزار علاوه بر توانایی رایت انواع فایل های ایمیج روی لوح های فشرده میتواند انواع Audio CD, Data CD, Data DVD, Video DVD و VCD را نیز رایت نماید. رایت فایل های ایمیج به صورت bootable و همچنین ریپ نمودن لوح های فشرده صوتی از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود. در زمینه mount نمودن فایل های ایمیج نرم افزار به سادگی نسبت به شبیه سازی فایل ایمیج به صورت یک درایور دیسک خوان عمل میکند و همچنین میتواند فایل ایمیج شما را روی یک حافظه قابل حمل mount نماید.

poweriso نرم افزار کامل در زمینه فایل های ایمیج PowerISO 5.8 Final

AR760 بازدید : 63 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)
Fences نرم افزاری بسیار جالب و کاربردی محصول شرکت Stardock می باشد که کاربر با استفاده از آن میتواند آیکون ها و فایل های درون دسکتاپ را به زیبایی هرچه تمام تر طبقه بندی و دسته بندی نماید. اگر از جمله کاربرانی هستید که به صورت دستی نسبت به مرتب ساختن و تنظیم فایل ها،فولدرها و آیکون های درون دسکتاپ اقدام می کنید ، دیگر نیازی به صرف وقت و دقت نیستید. این نرم افزار هوشمند میتواند با تنظیمات بسیار ساده برنامه ها را درون فضایی خاص قرار دهد یا برای مثال فایل های نرم افزار doc درون فضایی مشخص قرار گیرند یا به روش دیگر فایل های درون شاخه ای مشخص از ویندوز برای مثال d:/my file/2013 درون یک فضایی مشخص و مجزا قرار گیرند.این فضاها میتوانند در اندازه و حالت های مختلف تنظیم شوند. برای مثال میتوانند به شکل مستطیل و مربع با سایزهای مختلف در قسمت های مختلف دسکتاپ قرار گیرند. قابلیت جالب دیگر نرم افزار ساخت صفحات مجازی از دسکتاپ است. بدین ترتیب کاربر گویی چندین صفحه دسکتاپ دارد که میتواند فایل هایش را با استفاده از نرم افزار در صفحات مختلف قرار دهد و در مواقع استفاده کافی است با استفاده از drag صفحات را تغییر دهد و به اطلاعات دست یابد.

Fences طبقه بندی آیکون های دسکتاپ Stardock Fences 2.11.610

AR760 بازدید : 117 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

Client for Google Translate Pro نرم افزاری قدرتمند و بسیار کم حجم جهت ترجمه لغت ، متون و صفحات وب به زبان فارسی می باشد. اکثر کسانی که در ایران زندگی می کنند و فقط به زبان مادری خود یعنی زبان فارسی مسلط هستند و با سایر زبان ها مانند انگلیسی آشنایی کمی دارند در هنگام برخورد با کلمه یا متنی به غیر زبان اصلی کشور دچار مشکل می شوند و سعی می کنند از نرم افزار های دیکشنری و سایر برنامه هایی که در این زمینه کاربرد دارند مانند بابیلون استفاده کنند. این دیکشنری با داشتن حجم بسیار کم و محیط ساده از هر لحاظ مناسب کسانی می باشد که اطلاع چندانی از زبان های مختلف ندارند و روزانه مدت زمان بسیار زیادی را صرف مشاهده وب سایت های خارجی می کنند که با کمک این نرم افزار تمامی آن ها را می توانند به زبان فارسی مشاهده کنند.

Client for Google Translate ترجمه حرفه ای متن ها با Client for Google Translate Pro 5.2.604 (قابل حمل)

AR760 بازدید : 62 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

Ace Translator یک نرم افزار دیکشنری متن فوق العاده کاربردی می باشد که با داشتن یک موتور ترجمه اینترنتی بسیار قدرتمند به شما این امکان را میدهد تا به راحتی به ترجمه مطالب موجود در اینترنت، نامه ها، گفتگوها، ایمیل ها و … بپردازید. از نکات مهم این نرم افزار می توان به پشتیبانی این نرم افزار از ۶۴ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین پارسی نیز اشاره کرد. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت تبدیل متن به صوت را نیز دارا می باشد که از این لحاظ آنرا یک نرم افزار آموزش زبان نیز می توان شناخت.

Ace Translator مترجم قدرتمند متن به نام Ace Translator 9.0.1.602

AR760 بازدید : 65 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

WordWeb نام نرم افزار دیکشنری بسیار سریع، جالب و مفیدی برای سیستم عامل ویندوز است که به خوبی قادر به نمایش تمامی معناهای یک لغت از میان دیتابیس بسیار قدرتمند خود با یک کلیک ساده بر روی کلمه مورد نظر در هر محیط و صفحه ایست و تلفظ آن با صدایی رساست! نرم افزار به گونه ای منحصر به فرد پس از یافتن و نمایش معانی کلمه مذکور و همچنین تمامی هم معنی ها ( Synonyms ) و کلمات مربوطه، آنها را به صورت لینک مانند قرار داده تا با کلیک بر روی هر یک و یا کلیک بر روی انواع انشعابات آنها با دریای بی کردان معانی جدید و مشابه و کاربردهای گوناگون لغات و اصطلاحات بیشتر آشنا شویم .این نرم افزار قدرتمند از سوی شرکت سازنده در قالب دو نسخه رایگان و حرفه ای ارائه شده است که نسخه حرفه ای قابلیت های متعدد جانبی بیشتری علاوه بر ترجمه لغات و کلمات در قیاس با نسخه رایگان دارد .

WordWeb Pro دیکشنری قدرتمند و سریع WordWeb 6.7

AR760 بازدید : 92 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

Coderstars I Translate نام نرم افزاری است که به راحتی توانایی ترجمه ی متن های طولانی و لغات را از هر زبانی که هستند ، به ۵۳ زبان خارجی دیگر را دارد. با داشتن این نرم افزار فرهنگ لغت دیگر نیازی ندارید که به سایت های ترجمه ی آنلاین مراجعه نمایید زیرا به طور مستقیم از کامپیوتر خود می توانید متون مورد نظر خود را ترجمه کنید.

Coderstars I Translate ترجمه سریع و آسان متن توسط Coderstars I Translate 1.0

AR760 بازدید : 74 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

نرم افزار فوق العاده معروف Babylon که در زمینه ترجمه کلمات و متون ید طولایی دارد را همه می شناسیم. پشتیبانی بیش از ۷۵ زبان زنده دنیا و تبدیل و ترجمه آن به زبان های دیگر باعث می شود همه نیازهای کاربران در مورد ترجمه زبان ها بر طرف شود . برای ترجمه متن های کامل و بازگشایی سایت ها ۳۱ زبان مورد پشتیبانی هستند . این نسخه که همانند نسل های قبلی بیش از ۱۷ زبان زنده دنیا را به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند قادر است تا علاوه بر تلفظ کلمات به زبان های مختلف متون را هم ترجمه کند. ترجمه متن یکی از مواردی است که کاربران به آن توجه بسیار ویژه ای دارند، هرچند ترجمه متن با Babylon تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی فراهم می شود اما بازهم عملکرد نرم افزار تحسین برانگیز است.قابلیت بسیار مهم و کلیدی که در این نسخه اضافه شده است، امکان ترجمه وب سایت ها به صورت آنلاین است، بدین صورت که کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت آدرس وب سایت مورد نظر را داده و منتظر بمانند تا با توجه به زبانی که انتخاب کرده اند ، صفحه وب سایت مورد نظر را ترجمه شده تحویل بگیرند. قابلیت جالب دیگر هم امکان تبدیل واحد های مختلف به یکدیگر هستند که می تواند استفاده زیادی برای کاربران داشته باشد.

Babylon نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوب Babylon v10.0.1 r18

AR760 بازدید : 86 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

اگر از جمله کسانی هستید که به تعداد دفعات زیاد تعویض ویندوز انجام میدهند و از نصب چندباره درایورهای سخت افزاری خسته شده اید ، باید مطلع باشید که میتوان از درایورهای نصب شده فایل پشتیبان (Backup) تهیه کنید و بعد از هربار نصب ویندوز به راحتی تمامی درایورها را نصب کنید. همچنین لازم است که برای حفظ کارآمدی کامل قطعات سخت افزاری همزمان با آپدیت ویندوزتان ، درایورها را نیز آپدیت نگهدارید که برای اینکار اگر بخواهید به سایت سازنده سخت افزارها مراجعه کنید ، وقت زیادی را از دست خواهید داد. در کنار این مسئله در بعضی اوقات لازم است که درایوری را از طریق اینترنت پیدا کنید و نصب نمایید. Driver Easy Pro تمامی موارد ذکر شده در سطور بالا را برایتان در یک نرم افزار ساده فراهم آورده است. نرم افزاری ساده و کاربردی که میتواند درایورهای گم شده سخت افزارها را برایتان از طریق اینترنت پیدا کرده و نصب نمایید. همچنین میتواند از درایورهای نصب شده فایل پشتیبان تهیه نمایید و در مواقع لزوم آن را بازگردانی (restore) نماید. این نرم افزار بسیار ساده اطلاعات لازم از سخت افزارها و سیستم عاملتان را نمایش میدهد و میتواند با جستجوی سریع در اینترنت ، ضمن یافتن درایورهای گمشده ، درایورهای نصب شده را نیز آپدیت نماید. در کنار این قابلیت ، شاید نمایش اطلاعات جزئی از سخت افزارها مانند کارت گرافیک،کارت صدا ، حافظه رم و مادربورد نیز جالب باشد. این نرم افزار حتی میتواند درایورهای مربوط به قطعات متصل به کامپیوترتان مانند پرینترها ، دستگاه های دیجتال و موس و کیبرد و… را شناسایی و فرایندهای لازم را برروی آنها انجام دهد. در هنگام دانلود آپدیت یا درایورهای گمشده ، میتواند ضمن مشاهده حجم فایل در حال دانلود ، محل دانلود شدن آن روی سیستم خودتان را مشاهده کنید و در صورت نیاز فایل را در محل دیگری نیز نگهداری کنید.

driver esay جستجو و دانلود درایورهای سخت افزاری DriverEasy Pro 4.5.4.14813

AR760 بازدید : 94 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

Speccy نرم افزاری کامل و حرفه ای جهت نمایش کامل و با جزئیات ریز از تمامی سخت افزارهای نصب شده برروی سیستم می باشد. این نرم افزار حرفه ای و در عین حال رایگان میتواند ریزترین اطلاعات موجود همانند هسته اصلی کارت گرافیک و شرکت سازنده رم و… را در کنار دیگر اطلاعات مرسوم به نمایش بگذارد. نمایش اطلاعات کامل از پردازنده CPU، مادربورد،کارت گرافیک،کارت صدا،حافظه رم،هارد درایو،کارت شبکه و لوازم جانبی متصل به سیستم از قابلیت های اصلی نرم افزار به شمار می رود. بدیهی است، خلاصه نیز در دسترس است، نشان دادن اطلاعات مهم در مورد هر قطعه از سخت افزار که در بالا ذکر شد همچنین نمایش سطح دمای فعلی CPU و گرافیک و همچنین قواعد فایروال و اتصالات TCP و اینترنت از جمله دیگر قابلیت های نرم افزار محسوب می شود. نمایش شرکت سازنده قطعات سخت افزاری،نمایش مک آدرس کارت شبکه،نمایش اطلاعات کامل از وضعیت هارد دیسک و… از دیگر امکانات نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت خروجی گرفتن از اطلاعات به نمایش در آمده در قالب فایل متنی txt و xml نیز به کاربر کمک میکند تا در صورت نیاز اطلاعات سیستم خود را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارد.

Speccy نمایش اطلاعات کامل و جزئی سخت افزارها Speccy 1.22.537

AR760 بازدید : 64 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

Macrorit Disk Scanner نرم افزاری کاربردی است برای تشخیص اینکه آیا هارد دیسک یا حافظه قابل حملی دارای بدسکتور (bad sector) است یا خیر. وجود بد سکتور برای هارد دیسک و انواع حافظه ها شایع ترین مشکلات در زمینه ذخیره سازی اطلاعات محسوب می شود. اگر حافظه یا هارد دیسکی دارای بد سکتور باشد آنچنان امن برای ذخیره سازی و مطمئن بودن به آن نیست چرا که هرلحظه ممکن است اطلاعات از دست برود یا غیرقابل خواندن شود. همچنین بد سکتور باعث کند شدن اجرای سیستم یا فایل ها و برنامه ها خواهد شد و در برخی از موارد مشاهده صفحه آبی مرگ نیز مسبب آن است. این نرم افزار میتواند با شناسایی بد سکتورها به کاربر در نگهداری بهتر اطلاعاتش کمک کند. به سادگی نسبت به اسکن هارد دیسک می پردازد و تعداد خطاها و بدسکتورها را نمایش خواهد داد. این نرم افزار جهت یافتن بدسکتور از هارد دیسک و دستگاه های زیر پشتیبانی می نماید : E HDD, SATA HDD, SCSI HDD, FireWire HDD, SSD, USB HDD, External HDD, Hardware RAID, Floppy drive, USB flash drive, Compact flash card, Secure Digital card, Memory card/Memory stick, Micro card, Zip drive, IPod و…

Macrorit disk scanner پیدا نمودن بد سکتورها توسط Macrorit Disk Scanner 2.7 Final

AR760 بازدید : 88 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)
بندی: سخت افزار, نرم افزار, نرم افزار کاربردی

Win7 MAC Address Changer نرم افزاری کوچک و ویژه است که توانایی تغییر دادن mac address را به کاربران نسخه های مختلف ویندوز را میدهد. این نرم افزار میتواند به سادگی چند کلیک و بدون نیاز به استفاده از ترفندهای ویژه mac address دستگاه های مختلف کامپیوتری و وایرلس ها را تغییر دهد. همانطور که میدانید تمامی وسیله هایی که به اینترنت متصل می شوند دارای mac address یا Media Access Control Address می باشند که در هنگام اتصال به شبکه قابل رویت می باشند. کاربران میتوانند به هر دلیلی چه برای سرگرمی و چه برای مسائل امنیت نسبت به تغییر آن اقدام نمایند. این نرم افزار برای تغییر mac address از حالت تصادفی استفاده می کند و هر بار که کاربر بخواهد مک آدرس جدیدی را برای او ایجاد می نماید. قابلیت برگرداندن به mac address اصلی سخت افزار نیز وجود دارد تا در هر زمان که لازم بود تغییرات ایجاد شده از بین رفته و به حالت اولیه برگردد. محیط گرافیکی نرم افزار بسیار ساده است و بنابراین در کاربرد آن مشکلی متوجه کاربران نخواهد بود. همچنین نرم افزار با ویندوز ۸ و دیگر ویندوزها سازگار بوده و از هر دو نسخه ۳۲ بیت و ۶۴ بیت نیز پشتیبانی می نماید.

win7MACscr تغییر mac address سخت افزار با Win7 MAC Address Changer 2.0

AR760 بازدید : 84 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)
erformanceTest نرم افزار ساده جهت تست و بررسی و بنچمارک سیستم ها و کامپیوتر می باشد.بنچمارک در واقع ارزیابی قدرت و سرعت سخت افزارها در شرایط مختلف به صورت مجازی می باشد ، برای مثال تست سخت افزارها در حالت بازی و یا پرفشار. PerformanceTest چنین عملی را انجام میدهد و میتواند با انجام تست برروی سخت افزارها و سیستم و ضبط و ذخیره داده های ایجاد شده نسبت به مقایسه و بررسی سخت افزارها اقدام کند. بررسی CPU در حالت داده های ریاضی ، سیستم عامل و… و بررسی سه بعدی و دو بعدی کارت های گرافیکی ، بررسی دیسک خوان ها و بررسی و تست حافظه RAM و بررسی سرعت و توانایی هارد دیسک از قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. بعد از انجام تست نرم افزار میتواند به ارائه داده ها به صورت نمودارهای گرافیکی و متن اقدام کند و امکان پرینت آنها نیز فراهم است. قابلیت کپی نمود داده های ایجاد شده در نرم افزار ثانویه نظیر نرم افزار WORD و یا تبدیل آنها به صفحات HTML و فایل GIF و BMP نیز امکان پذیر می باشد.

PerformanceTest تست و بنچمارک سخت افزارها PerformanceTest 8.0 Build 1026

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
اگه بازی در خواستی دارید میتونید تو بخش نظ رات بیان کنید تا ما اون بازی رو در اسرع وقت برای شما عزیزان قرار دهیم...باتشکر...مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره این وب چیه؟راستشو بگید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 279
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 494
  • بازدید ماه : 467
  • بازدید سال : 11,896
  • بازدید کلی : 68,781
  • کدهای اختصاصی
    نایت نما-ابزار گوکل پلاس
    ml> کد پیغام خوش آمدگویی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    دیکشنری

    کد تقویم

    جدول لیگ برتر

    چت روم

    پیج رنک