loading...
شبح دانلود
AR760 بازدید : 89 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

همانطور که میدانید در سیستم عامل جدید مایکروسافت یعنی ویندوز ۸ تغییراتی در ظاهر و اینترفیس ایجاد شده است و یکی از این تغییرات حذف شدن منوی محبوب استارت می باشد. این منوی عالی که کاربر میتواند از طریق آن به تمامی قسمت های ویندوز دست یابد و کنترل تمامی قسمت ها را برعهده داشته باشد ، در ویندوز ۸ وجود ندارد و به طریق دیگر نیازهای کاربر برآورده شده است. اما برخی از کاربران هنوز دوست دارند این منو را در ویندوز ۸ نیز داشته باشند. بنابراین بایستی از نرم افزارهای معتبر و مطمئن در این زمینه استفاده نمایند. Start8 نرم افزار معتبر و مطمئن برای برگرداندن منوی استارت به ویندوز ۸ می باشد. با نصب این نرم افزار کاربر میتواند به سادگی به منوی استارت دسترسی داشته باشد. فرایند بازگشتن منوی استارت به ویندوز ۸ توسط این نرم افزار بسیار حرفه ای انجام شده است و هیچ ظاهر منفی و زشتی بعد از گنجانده شدن منوی استارت به نوار وظیفه ویندوز ۸ رخ نخواهد داد. منوی استارت اضافه شده به صورت اتوماتیک به تم و پوسته ویندوز هماهنگ و همرنگ می شود و اندازه آن توسط کاربر قابل تغییر است. گزینه ای اضافی نیز در منو تعبیه شده است تا به استارت طراحی شده ویندوز ۸ نیز دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز از آن نیز استفاده کنید. نرم افزار کاملاً حرفه ای بوده و بعد از پاک شدن از روی ویندوز هیچ اثر منفی برجای نخواهد گذاشت.

Stardock Start8 ایجاد منوی استارت در ویندوز 8 با نرم افزار Start8 1.20 Final

AR760 بازدید : 71 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (1)

EarthView نرم افزاری جالب و کاربردی به عنوان اسکرین سیور و والپیپر متحرک دسکتاپ و در کنار آن نمایش ساعت نقاط مختلف کره زمین می باشد. که در ۲۴ ساعت شبانه روز نسبت به نمایش کره زمین در نماهای مختلف و متناسب با ساعت منطقه محلی کاربر زمین در حالت روز و شب اقدام می نماید. این نرم افزار با کیفیت بالای نمایش و پشتیبانی از رزولوشن های بالا حتی 2560×1600 به راحتی و با کیفیت بالا صفحه دسکتاپ و اسکرین سیور کاربر را زیبا خواهد ساخت. نمایش نقشه جهان ، مناطق شهری،چراغ های روشن شهرها،اثرات جوی،ابرها و نمایش زمان محلی و امکانات بیشتر در زمره توانایی های این نرم افزار محسوب میگردد. EarthView تغییرات فصلی و پوشش گیاهی،پوشش برف و یخ اقیانوس ها نیز در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار بسیار انعطاف پذیر بوده و قابلیت سفارشی سازی را به طول کامل دارا می باشد. بیش از ۱۰۰ هزار شهر کشورهای مختلف جهان در این نرم افزار پشتیبانی شده است و باتوجه به امکانات موجود و پشتیبانی از طیف وسیعی از امکانات ظاهری میتواند همیشه اسکرین سیور و والپیپر زیبایی را برای کاربران به ارمغان آورد.

EarthView نمایش زیبای کره زمین در ویندوز Desksoft EarthView 4.3.1

AR760 بازدید : 69 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

SoftwareNetz Calendar نرم افزاری کاربردی برای یادآوری امور و کارهای شخصی و شغلی می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند با برنامه ریزی روی تقویم در زمان فرارسیدن موعد آنها با هشدار مطلع شود و بدین ترتیب هیچ کاری را از دست ندهد. برنامه ریزی ویژه برای مطلع شدن از تولد عزیزان نیز از دیگر امکانات نرم افزار محسوب میگردد. این نرم افزار با نمایش تقویم های مختلف روی صفحه دسکتاپ امور را یادآوری می نماید. کاربر میتواند برای هر روز یک متن یا کار مشخص نماید تا قبل و در روز فرارسیدن آن روز نرم افزار متن و کار رو به یادآوری نماید. قابلیت چسباندن برگه های کاغذی مانند به روی صفحه دسکتاپ همانند برگه هایی که افراد برروی میزهای کارشان می چسباندن ولی اینبار به صورت مجازی و در روی صفحه دسکتاپ قابلیت جالب دیگر نرم افزار محسوب می شود.

SoftwareNetz Calendar انجام امور روزانه SoftwareNetz Calendar 3.11

AR760 بازدید : 105 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)
VMware Player نرم افزاری عالی برای اجرای چندین سیستم عامل برروی یک سیستم می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند به راحتی سیستم عاملی مجزا از سیستم عامل اصلی نصب نماید. با این قابلیت کاربر توانایی های زیادی از جمله دارا بودن چندین سیستم عامل و همچنین استفاده آموزشی برای آموزش نصب انواع سیستم عامل و… را خواهد داشت. محیط کاربری نرم افزار بسیار ساده و استاندارد طراحی شده است به طوری که اکثر کاربران توانایی استفاده از آن را دارند. مرحله اول کار با نرم افزار انتخاب منبع نصب سیستم عامل که میتواند فایل ایمیج یا لوح فشرده درون درایور باشد. قابلیت نصب انواع سیستم ها نظیر لینوکس،مایکروسافت،Novell NetWare و Sun Solaris را خواهد داشت. قابلیت تقسیم منابع برای هر سیستم عامل به کاربر کمک میکند تا از نرم افزار برای مصارف شبکه نیز استفاده نمایید. قابلیت انتقال اطلاعات بین سیستم عامل نیز میسر شده است.

VMware Player استفاده از چندین سیستم عامل VMware Player 6.0.1.1379776

AR760 بازدید : 63 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)
Fences نرم افزاری بسیار جالب و کاربردی محصول شرکت Stardock می باشد که کاربر با استفاده از آن میتواند آیکون ها و فایل های درون دسکتاپ را به زیبایی هرچه تمام تر طبقه بندی و دسته بندی نماید. اگر از جمله کاربرانی هستید که به صورت دستی نسبت به مرتب ساختن و تنظیم فایل ها،فولدرها و آیکون های درون دسکتاپ اقدام می کنید ، دیگر نیازی به صرف وقت و دقت نیستید. این نرم افزار هوشمند میتواند با تنظیمات بسیار ساده برنامه ها را درون فضایی خاص قرار دهد یا برای مثال فایل های نرم افزار doc درون فضایی مشخص قرار گیرند یا به روش دیگر فایل های درون شاخه ای مشخص از ویندوز برای مثال d:/my file/2013 درون یک فضایی مشخص و مجزا قرار گیرند.این فضاها میتوانند در اندازه و حالت های مختلف تنظیم شوند. برای مثال میتوانند به شکل مستطیل و مربع با سایزهای مختلف در قسمت های مختلف دسکتاپ قرار گیرند. قابلیت جالب دیگر نرم افزار ساخت صفحات مجازی از دسکتاپ است. بدین ترتیب کاربر گویی چندین صفحه دسکتاپ دارد که میتواند فایل هایش را با استفاده از نرم افزار در صفحات مختلف قرار دهد و در مواقع استفاده کافی است با استفاده از drag صفحات را تغییر دهد و به اطلاعات دست یابد.

Fences طبقه بندی آیکون های دسکتاپ Stardock Fences 2.11.610

درباره ما
Profile Pic
اگه بازی در خواستی دارید میتونید تو بخش نظ رات بیان کنید تا ما اون بازی رو در اسرع وقت برای شما عزیزان قرار دهیم...باتشکر...مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره این وب چیه؟راستشو بگید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 279
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 508
  • بازدید ماه : 481
  • بازدید سال : 11,910
  • بازدید کلی : 68,795
  • کدهای اختصاصی
    نایت نما-ابزار گوکل پلاس
    ml> کد پیغام خوش آمدگویی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    دیکشنری

    کد تقویم

    جدول لیگ برتر

    چت روم

    پیج رنک