loading...
شبح دانلود
AR760 بازدید : 129 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)
Privacy Eraser Pro نرم افزاری برای حفظ حریم خصوصی کاربر به وسیله پاک نمودن تمامی ردپاهای اینترنتی و ویندوز می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از مرورگرهای محبوب اینترنتی نظیر فایرفاکس،کروم،سافاری و اینترنت اکسپلورر و… میتواند تمامی اطلاعات آنها نظیر آدرس های مشاهده شده،کوکی ها،پسوردهای ذخیره شده،عکس های مشاهده شده،فیلدهای ذخیره شده و… را پاکسازی نماید تا این اطلاعات به دست کاربران غیرمجاز نرسیده و در نتیجه موجب سوء استفاده نگردد. همچنین نرم افزار توانایی پاکسازی ردپاهای ویندوز و فعالیت های آن را دارد. حذف فایل های مبادله ای ویندوز که نشانگر رد و بدل شدن اطلاعات بین حافظه ها می باشد،حذف اطلاعات مربوط به جستجوهای انجام شده در ویندوز، حذف recent document ها،حذف فولدرهای اضافه temp،حذف اطلاعات مربوط به اجرای نرم افزارها و.. در جمله توانایی های نرم افزار محسوب می شود. این نرم افزار با پشتیبانی از فایل سیستم های FAT16/FAT32/exFAT/NTFS موجب توانایی کاربر برای حذف اطلاعات خود از روی این نوع فایل سیستم ها میگردد.

Privacy Eraser Pro پاکسازی کامل اطلاعات حریم خصوصی Privacy Eraser Pro 9.95

AR760 بازدید : 115 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
Advanced SystemCare Pro نرم افزاری بسیار قدرتمند و کامل برای بهینه سازی ، پاکسازی و افزایش سرعت سیستم در کنار محافظت از حریم خصوصی و حذف فایل های مخرب است. این نرم افزار دارای امکانات فراوانی جهت رفع مشکلات ویندوز در کنار ابزارهای بهبود دهنده مانند افزایش سرعت اینترنت و بالا بردن امنیت ویندوز می باشد. پاکسازی رجیستری ویندوز ، یکپارچه سازی هارد دیسک ، افزایش سرعت سیستم ، کنترل حریم خصوصی ، حذف فایل های هرز ، بررسی اینترنت و سایت های اینترنتی مخرب ، افزایش سرعت اینترنت تا ۳۰۰ درصد و رفع مشکلات ویندوز از قابلیت های اصلی این نرم افزار محسوب می شود. در نسخه جدید ظاهر جدید و کاربردی تر در نظر گرفته شده است و جهت افزایش سرعت اینترنت و یکپارچه سازی هارد دیسک تکنولوژی های جدیدی به کار گرفته شده است. لازم به ذکر است نرم افزار دارای ۲۰ ابزار اختصاصی برای بهینه سازی و بهبود عملکرد ویندوز است و دارای امکانی به نام ActiveBoost می باشد که به صورت زنده ویندوز را بهینه سازی میکند. Turbo Boost نیز قابلیتی است که با فعال کردن آن در زمان بازی و امور مهم میتوانید نهایت قدرت سیستم را به کار بگیرید.

Advanced SystemCare Pro بهینه سازی قدرتمند و کامل Advanced SystemCare Pro 7.0.5.360 Final

AR760 بازدید : 98 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

Wise Registry Cleaner نرم افزاری رایگان و عالی برای پاکسازی و تصحیح اطلاعات ورودی در رجیستری ویندوز می باشد. بدین وسیله کاربر میتواند به راحتی نسبت به پاکسازی رجیستری در کنار دیگر امکانات که در ادامه آنها را ذکر خواهیم کرد ابزاری کامل برای بهینه سازی رجیستری را در اختیار داشته باشد. در کنار تصحیح ورودی های رجیستری ، بازگردانی ورودی های ضروری از بین رفته رجیستری که موجب بروز مشکلات در ویندوز خواهند شد و حذف ورودی های غیرضروری و بلااستفاده پدید آمده از نصب و حذف نرم افزارهای مختلف از جمله امکانات اصلی نرم افزار محسوب می شود. نرم افزار با نشانه گذاری ورودی های رجیستری به کاربر کمک می نماید که تشخیص دهد کدام ورودی بایستی باقی مانده و کدام لازم است که حذف و پاکسازی شود. در ضمن نرم افزار قبل از هر پاکسازی از رجیستری نسخه پشتیبان تهیه می نماید تا در صورت بروز مشکل کاربر به راحتی از نسخه پشتیبان استفاده نموده و رجیستری را بازیابی نماید.

wise registry cleaner پاکسازی و تصحیح رجیستری Wise Registry Cleaner 7.88 Build 519

AR760 بازدید : 99 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

Uniblue SpeedUpMyPC نرم افزاری کوچک و سریع بدون هیچ ابزار اضافه ای که هدف آن افزایش سرعت اجرای ویندوز و در نتیجه افزایش سرعت سیستم است. آیا کامپیوتر شما کندتر شده است؟ با بسیاری از تنظیمات مختلف، فایل ها و فرآیندهای نظارتی که شناسایی مواردی که سرعت سیستم شما را کند کرده است ، سخت است چه رسد به اجرای تنظیمات فنی لازم جهت بهبود سرعت و عملکرد. SpeedUpMyPC در واقع امکاناتی است که مشکلات بالا را حل کنید ، یعنی سرعت ویندوزتان را افزایش دهید و از ابزارهای که جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز در نرم افزار وجود دارد به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی بهره ببرید. مشکل دیر خاموش و روشن شدن ویندوز و همچنین اجرای کند برنامه ها توسط این نرم افزار حل خواهد شد. امکاناتی نظیر Free Memory جهت آزاد سازی فضای حافظ رم ، CPU Usage برای بهینه سازی استفاده از پردازنده سیستم ، Internet Speed جهت تست کردن سرعت اینترنت ، Disk Speed جهت بررسی سرعت هارد دیسک در کنار قابلیت هایی نظیر مشاهده نرم افزارهای در حال اجرا ، بهینه سازی اتوماتیک حافظه رم ، بهینه سازی اتوماتیک سرعت اینترنت ، غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری فعال و همچنین نمایش فضای استفاده شده هارد دیسک در گراف ها و… که همگی در نهایت به افزایش سرعت ویندوز کاربر کمک خواهند کرد.

speedupmypc افزایش سرعت سیستم Uniblue SpeedUpMyPC 2013 5.3.11.3

AR760 بازدید : 128 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

BatteryCare نرم افزاری کارامد برای کسانی است که از لپ تاپ استفاده میکنند. این نرم افزار کاربردی با امکاناتی که در اختیار کاربر قرار میدهد کمک میکند تا مصرف باتری لپ تاپ ضمن کاهش ، با مدیریت و زیر نظر کاربر صورت گیرد. اولین خدمت نرم افزار بررسی چرخه خالی شدن باتری لپ تاپ است. این نرم افزار با بررسی شارژها و دی شارژهای صورت گرفته و طبق الگوریتم به دست آمده از این تغییرات ، زمان مناسب برای شارژ و دی شارژ کامل را به اطلاع کاربر می رساند و از این طریق در صورت عمل به این راهنمایی عمر باتری افزایش خواهد یافت. نمایش اطلاعات دقیق از وضعیت باتری نیز دیگر قابلیت نرم افزار است. البته خود ویندوز چنین امکانی را به صورت ناقص انجام میدهد که BatteryCare این قابلیت را جزئیات بیشتر از وضعیت باتری نمایش خواهد داد. همچنین این نرم افزار دمای هارد و سی پی یو را نیز اندازه گیری خواهد کرد و دارای هشدارهایی در زمان افزایش بیش از حد دما و همچنین در زمینه باتری می باشد. لازم به ذکر است BatteryCare میتواند به طور اتوماتیک پلان مصرف برق سیستم را تعویض کند تا زمان استفاده از باتری مصرف کمتری صورت گیرد.

BatteryCare مراقبت و نگهداری از باتری لپ تاپ BatteryCare 0.9.15.0

AR760 بازدید : 89 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)
Glary Utilities Pro نرم افزاری بسیار محبوب با ۴۰ میلیون کاربر در سطح دنیا جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز و رفع مشکلات و تعمیر آن می باشد. این نرم افزار حرفه ای میتواند ۸ برابر سرعت ویندوز کاربر را افزایش دهد و سازگاری آن با ویندوزهای تولید مایکروسافت از ویندوز ۸ گرفته تا ویندوز XP میتواند انتخاب بسیار خوبی جهت برنامه بهینه سازی باشد. نیاز ویندوزها به برنامه های بهینه سازی جهت رفع مشکلات ، تعمیر رجیستری و پاکسازی ویندوز باعث شده است که این نرم افزار با داشتن ۲۰ ابزار حرفه ای جهت بهینه سازی و امکانات دیگر انتخاب بسیار مناسبی باشد. نرم افزار دارای ۳ بخش اصلی است که شامل Overview جهت مشاهده وضعیت کلی سیستم است. ۱click maintensce که جهت بهینه سازی کامل با یک کلیک می باشد و بخش Advanced Tools که تمامی امکانات بهینه سازی در این بخش قرار دارد. این بخش خود به ۹ قسمت تقسیم می شود. Windows Registry شامل امکانات پاکسازی و یکپارچه سازی و تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری می باشد. Privacy تنظیمات حریم خصوصی و پاکسازی ردپاهای ویندوز و اینترنت را برعهده دارد. Hard Disk امکانات دیفرگمنت و یکپارچه سازی و رفع خطاهای هارد دیسک. Disk Space امکانات پاکسازی ، یافتن فایل های اضافی و پوشه های خالی را دارد می باشد. System Tweak که شامل آزاد سازی فضای حافظه رم و افزایش سرعت آن می باشد. بخش های دیگر که خود دارای امکانات زیرمجموعه ای زیادی هستند به این شرح هستند: System Control , Drivers , File management , System Status , Anti-malware , Program

Glary Utilities Pro بهینه سازی قدرتمند و حرفه ای Glary Utilities Pro 3.9.4.144 Final

AR760 بازدید : 68 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)
Duplicate File Remover نرم افزاری عالی برای یافتن و مشاهده فایل های تکراری و مشابه به هم درون هارد دیسک می باشد. فایل های تکراری و مشابه یکی از دلایل اشغال فضای بی مورد هارد دیسک و نامرتب بودن هارد دیسک است که به وسیله نرم افزار Duplicate File Remover به راحتی این مشکل حل خواهد شد. با جستجو بایت به بایت فضای هارد دیسک بررسی شده و انواع فایل ها نظیر موزیک،فیلم،متن و سند و عکس که مشاهده خواهند شد. این نرم افزار با بررسی محتوایی فایل ها و همچنین از نظر حجمی و نامی و بخش های متا دیتا نسبت به یافتن فایل های مشابه اقدام خواهند نمود. نرم افزار محدودیتی از نظر تعداد فایل های یافت شده و حجم آنها ندارد و دچار اختلال در جستجوهای حجیم نخواهد شد. برای جلوگیری از حجیم شدن و صرف وقت زیاد، کاربر میتواند نسبت به جستجو تنها در یک پوشه و مسیر مشخص اقدام کند تا ضمن رسیدن به نتیجه دلخواه وقت کمتری را صرف نماید. قابلیت های فیلتری جهت مشاهده نتیجه بهتر نظیر مشخص کردن حجم،زمان،نوع و… در اختیار است.

Duplicate File Remover یافتن فایل های تکراری Duplicate File Remover 3.5.1287.34

درباره ما
Profile Pic
اگه بازی در خواستی دارید میتونید تو بخش نظ رات بیان کنید تا ما اون بازی رو در اسرع وقت برای شما عزیزان قرار دهیم...باتشکر...مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره این وب چیه؟راستشو بگید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 279
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 486
  • بازدید ماه : 459
  • بازدید سال : 11,888
  • بازدید کلی : 68,773
  • کدهای اختصاصی
    نایت نما-ابزار گوکل پلاس
    ml> کد پیغام خوش آمدگویی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    دیکشنری

    کد تقویم

    جدول لیگ برتر

    چت روم

    پیج رنک