loading...
شبح دانلود
AR760 بازدید : 86 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

اگر از جمله کسانی هستید که به تعداد دفعات زیاد تعویض ویندوز انجام میدهند و از نصب چندباره درایورهای سخت افزاری خسته شده اید ، باید مطلع باشید که میتوان از درایورهای نصب شده فایل پشتیبان (Backup) تهیه کنید و بعد از هربار نصب ویندوز به راحتی تمامی درایورها را نصب کنید. همچنین لازم است که برای حفظ کارآمدی کامل قطعات سخت افزاری همزمان با آپدیت ویندوزتان ، درایورها را نیز آپدیت نگهدارید که برای اینکار اگر بخواهید به سایت سازنده سخت افزارها مراجعه کنید ، وقت زیادی را از دست خواهید داد. در کنار این مسئله در بعضی اوقات لازم است که درایوری را از طریق اینترنت پیدا کنید و نصب نمایید. Driver Easy Pro تمامی موارد ذکر شده در سطور بالا را برایتان در یک نرم افزار ساده فراهم آورده است. نرم افزاری ساده و کاربردی که میتواند درایورهای گم شده سخت افزارها را برایتان از طریق اینترنت پیدا کرده و نصب نمایید. همچنین میتواند از درایورهای نصب شده فایل پشتیبان تهیه نمایید و در مواقع لزوم آن را بازگردانی (restore) نماید. این نرم افزار بسیار ساده اطلاعات لازم از سخت افزارها و سیستم عاملتان را نمایش میدهد و میتواند با جستجوی سریع در اینترنت ، ضمن یافتن درایورهای گمشده ، درایورهای نصب شده را نیز آپدیت نماید. در کنار این قابلیت ، شاید نمایش اطلاعات جزئی از سخت افزارها مانند کارت گرافیک،کارت صدا ، حافظه رم و مادربورد نیز جالب باشد. این نرم افزار حتی میتواند درایورهای مربوط به قطعات متصل به کامپیوترتان مانند پرینترها ، دستگاه های دیجتال و موس و کیبرد و… را شناسایی و فرایندهای لازم را برروی آنها انجام دهد. در هنگام دانلود آپدیت یا درایورهای گمشده ، میتواند ضمن مشاهده حجم فایل در حال دانلود ، محل دانلود شدن آن روی سیستم خودتان را مشاهده کنید و در صورت نیاز فایل را در محل دیگری نیز نگهداری کنید.

driver esay جستجو و دانلود درایورهای سخت افزاری DriverEasy Pro 4.5.4.14813

AR760 بازدید : 94 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

Speccy نرم افزاری کامل و حرفه ای جهت نمایش کامل و با جزئیات ریز از تمامی سخت افزارهای نصب شده برروی سیستم می باشد. این نرم افزار حرفه ای و در عین حال رایگان میتواند ریزترین اطلاعات موجود همانند هسته اصلی کارت گرافیک و شرکت سازنده رم و… را در کنار دیگر اطلاعات مرسوم به نمایش بگذارد. نمایش اطلاعات کامل از پردازنده CPU، مادربورد،کارت گرافیک،کارت صدا،حافظه رم،هارد درایو،کارت شبکه و لوازم جانبی متصل به سیستم از قابلیت های اصلی نرم افزار به شمار می رود. بدیهی است، خلاصه نیز در دسترس است، نشان دادن اطلاعات مهم در مورد هر قطعه از سخت افزار که در بالا ذکر شد همچنین نمایش سطح دمای فعلی CPU و گرافیک و همچنین قواعد فایروال و اتصالات TCP و اینترنت از جمله دیگر قابلیت های نرم افزار محسوب می شود. نمایش شرکت سازنده قطعات سخت افزاری،نمایش مک آدرس کارت شبکه،نمایش اطلاعات کامل از وضعیت هارد دیسک و… از دیگر امکانات نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت خروجی گرفتن از اطلاعات به نمایش در آمده در قالب فایل متنی txt و xml نیز به کاربر کمک میکند تا در صورت نیاز اطلاعات سیستم خود را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارد.

Speccy نمایش اطلاعات کامل و جزئی سخت افزارها Speccy 1.22.537

AR760 بازدید : 65 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

Macrorit Disk Scanner نرم افزاری کاربردی است برای تشخیص اینکه آیا هارد دیسک یا حافظه قابل حملی دارای بدسکتور (bad sector) است یا خیر. وجود بد سکتور برای هارد دیسک و انواع حافظه ها شایع ترین مشکلات در زمینه ذخیره سازی اطلاعات محسوب می شود. اگر حافظه یا هارد دیسکی دارای بد سکتور باشد آنچنان امن برای ذخیره سازی و مطمئن بودن به آن نیست چرا که هرلحظه ممکن است اطلاعات از دست برود یا غیرقابل خواندن شود. همچنین بد سکتور باعث کند شدن اجرای سیستم یا فایل ها و برنامه ها خواهد شد و در برخی از موارد مشاهده صفحه آبی مرگ نیز مسبب آن است. این نرم افزار میتواند با شناسایی بد سکتورها به کاربر در نگهداری بهتر اطلاعاتش کمک کند. به سادگی نسبت به اسکن هارد دیسک می پردازد و تعداد خطاها و بدسکتورها را نمایش خواهد داد. این نرم افزار جهت یافتن بدسکتور از هارد دیسک و دستگاه های زیر پشتیبانی می نماید : E HDD, SATA HDD, SCSI HDD, FireWire HDD, SSD, USB HDD, External HDD, Hardware RAID, Floppy drive, USB flash drive, Compact flash card, Secure Digital card, Memory card/Memory stick, Micro card, Zip drive, IPod و…

Macrorit disk scanner پیدا نمودن بد سکتورها توسط Macrorit Disk Scanner 2.7 Final

AR760 بازدید : 88 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)
بندی: سخت افزار, نرم افزار, نرم افزار کاربردی

Win7 MAC Address Changer نرم افزاری کوچک و ویژه است که توانایی تغییر دادن mac address را به کاربران نسخه های مختلف ویندوز را میدهد. این نرم افزار میتواند به سادگی چند کلیک و بدون نیاز به استفاده از ترفندهای ویژه mac address دستگاه های مختلف کامپیوتری و وایرلس ها را تغییر دهد. همانطور که میدانید تمامی وسیله هایی که به اینترنت متصل می شوند دارای mac address یا Media Access Control Address می باشند که در هنگام اتصال به شبکه قابل رویت می باشند. کاربران میتوانند به هر دلیلی چه برای سرگرمی و چه برای مسائل امنیت نسبت به تغییر آن اقدام نمایند. این نرم افزار برای تغییر mac address از حالت تصادفی استفاده می کند و هر بار که کاربر بخواهد مک آدرس جدیدی را برای او ایجاد می نماید. قابلیت برگرداندن به mac address اصلی سخت افزار نیز وجود دارد تا در هر زمان که لازم بود تغییرات ایجاد شده از بین رفته و به حالت اولیه برگردد. محیط گرافیکی نرم افزار بسیار ساده است و بنابراین در کاربرد آن مشکلی متوجه کاربران نخواهد بود. همچنین نرم افزار با ویندوز ۸ و دیگر ویندوزها سازگار بوده و از هر دو نسخه ۳۲ بیت و ۶۴ بیت نیز پشتیبانی می نماید.

win7MACscr تغییر mac address سخت افزار با Win7 MAC Address Changer 2.0

AR760 بازدید : 84 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)
erformanceTest نرم افزار ساده جهت تست و بررسی و بنچمارک سیستم ها و کامپیوتر می باشد.بنچمارک در واقع ارزیابی قدرت و سرعت سخت افزارها در شرایط مختلف به صورت مجازی می باشد ، برای مثال تست سخت افزارها در حالت بازی و یا پرفشار. PerformanceTest چنین عملی را انجام میدهد و میتواند با انجام تست برروی سخت افزارها و سیستم و ضبط و ذخیره داده های ایجاد شده نسبت به مقایسه و بررسی سخت افزارها اقدام کند. بررسی CPU در حالت داده های ریاضی ، سیستم عامل و… و بررسی سه بعدی و دو بعدی کارت های گرافیکی ، بررسی دیسک خوان ها و بررسی و تست حافظه RAM و بررسی سرعت و توانایی هارد دیسک از قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. بعد از انجام تست نرم افزار میتواند به ارائه داده ها به صورت نمودارهای گرافیکی و متن اقدام کند و امکان پرینت آنها نیز فراهم است. قابلیت کپی نمود داده های ایجاد شده در نرم افزار ثانویه نظیر نرم افزار WORD و یا تبدیل آنها به صفحات HTML و فایل GIF و BMP نیز امکان پذیر می باشد.

PerformanceTest تست و بنچمارک سخت افزارها PerformanceTest 8.0 Build 1026

درباره ما
Profile Pic
اگه بازی در خواستی دارید میتونید تو بخش نظ رات بیان کنید تا ما اون بازی رو در اسرع وقت برای شما عزیزان قرار دهیم...باتشکر...مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره این وب چیه؟راستشو بگید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 279
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 529
  • بازدید ماه : 502
  • بازدید سال : 11,931
  • بازدید کلی : 68,816
  • کدهای اختصاصی
    نایت نما-ابزار گوکل پلاس
    ml> کد پیغام خوش آمدگویی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    دیکشنری

    کد تقویم

    جدول لیگ برتر

    چت روم

    پیج رنک