loading...
شبح دانلود
AR760 بازدید : 80 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

در بازی Zombie Gunship شما در یک هواپیمای مجهز AC-130 بر فراز یک منطقه‌ی مشخص در حال پرواز هستید و باید بازماندگان حمله‌ی زامبی‌ها را به کشتن زامبی‌ها تا جایی که می‌توانید زنده نگه دارید! زامبی‌ها هربار در موج‌هایی به‌سمت شهروندان حمله می‌کنند و شما باید همه‌ی آن‌ها را از پا در بیاورید… هرچه بیشتر مقاومت کنید، موج‌های سنگین‌تری از زامبی‌ها به‌سمت مردم حمله‌ور می‌شوند و این کار شما را سخت‌تر خواهد کرد! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

zombie gunship android بازی زیبای Zombie Gunship 1.10   اندروید

AR760 بازدید : 88 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

یک مرغ بدون سر چقدر می‌تواند بدود؟ در بازی Headless شما کنترل یک مرغ بدون سر را دارید که باید تا جایی که می‌توانید او را در دویدن کمک کنید. در راه باید از روی موانع بپرید یا از زیر آن‌ها رد شوید. همچنین در مسیر کیسه‌های خونی وجود دارد که با گرفتن آن‌ها می‌توانید مدت بیشتری را بدوید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۲ و بالاتر نیاز دارید.

headless android بازی جذاب Headless 0.1.2   اندروید

AR760 بازدید : 64 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

بازی Blueprint 3D یک بازی فکری و جذاب است. در این بازی شما تعدادی خطوط که در ابتدا به‌نظر می‌رسد مفهوم مشخصی ندارند روی صفحه مشاهده می‌کنید که باید با چرخش این خطوط و تغییر زاویه‌ی دید یک شکل معنی‌دار بدست آورید. در بازی دسته‌بندی‌های گوناگونی وجود دارد. همچنین می‌توانید خودتان یک شکل با استفاده از عکس‌های موجود در موبایل خود ایجاد کنید و یا مراحلی که دیگر بازیکنان ساخته‌اند را مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

blueprint 3d android بازی فکری Blueprint 3D 1.0.2   اندروید

naznazak بازدید : 110 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

iron man3 android دانلود بازی زیبای Iron Man 3 1.0.2   اندروید
 

 

مهم: ابتدا فایل APK را نصب کنید.
سپس فولدر 'com.gameloft.android.ANMP.GloftIMHM' را به مسیر sdcard/Android/obb منتقل کنید.
در مرحله بعد patch.1020.obb را به مسیر sdcard/Android/obb/com.gameloft.android.ANMP.GloftIMHM منتقل کنید و نهایتاً بازی را اجرا کنید.

 

password دانلود بازی زیبای Iron Man 3 1.0.2   اندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی زیبای Iron Man 3 1.0.2   اندروید لینک دانلود – 593 مگابایت | لینک کمکی

 

AR760 بازدید : 126 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

اگر از طرفداران بازی‌هایی باشید که در آن‌ها بتوانید آزادانه در شهر حرکت کنید و به انجام مأموریت بپردازید – که اصطلاحاً به این نوع بازی‌ها Open World گفته می‌شود – حتماً با سری بازی‌های Gangstar از کمپانی Gameloft آشنایی کامل دارید. این بازی‌ها به تعبیر بسیاری همان بازی GTA برای موبایل‌ها و دیوایس‌های iOS به شمار می‌رود. اما نسخه‌ی جدید این بازی قدرتمندتر از همیشه ظاهر شده است. با گرافیکی در سطح بسیار بالا، نقشه‌ای بسیار وسیع‌تر از نسخه‌ی قبلی و آزادی‌های بیشتر در انتخاب اسلحه و وسایل نقلیه. همه‌ی این موارد باعث شده است که این بازی تحسین بسیاری را برانگیزد و به یکی از بهترین بازی‌های Open World تا این لحظه تبدیل شود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی نیاز به فضای خالی تقریبی ۲.۵ گیگابایت بر روی دستگاه شما دارد.

 

gangstar vegas android بازی زیبای Gangstar Vegas 1.0   اندروید

AR760 بازدید : 87 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Where's My Mickey یک بازی زیبا با انیمیشن‌های جذاب است که باید در آن با از بین بردن موانع موجود بر سر آب، آب کافی را به Mickey برسانید. این بازی که توسط Disney ساخته شده است در ادامه‌ی بازی زیبای Where's My Water است. این بازی دارای بیش از ۱۰۰ مرحله است و در نسخه‌ی قرار داده شده که XL نام دارد، ۲۰ مرحله‌ با فضای بزرگ نیز وجود دارد که اختصاصاً برای موبایل‌های با صفحه نمایش بزرگ‌تر ساخته شده است! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

wheres my water xl android بازی زیبا و سرگرم کننده Wheres My Mickey? XL 1.0.2   اندروید

AR760 بازدید : 69 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

بازی خاطره انگیز و زیبای هواپیمایی نیروی هوایی ! که فکر کنم همه با این بازی آشنا باشند :)
این بازی با گرافیک بالا !!! و جلوه های ویژه و موسیقی هیجانی که دارد واقعا توانسته است جذابیت زیادی را به بازی ببخشد

 

درباره ما
Profile Pic
اگه بازی در خواستی دارید میتونید تو بخش نظ رات بیان کنید تا ما اون بازی رو در اسرع وقت برای شما عزیزان قرار دهیم...باتشکر...مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره این وب چیه؟راستشو بگید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 279
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 505
  • بازدید ماه : 478
  • بازدید سال : 11,907
  • بازدید کلی : 68,792
  • کدهای اختصاصی
    نایت نما-ابزار گوکل پلاس
    ml> کد پیغام خوش آمدگویی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    دیکشنری

    کد تقویم

    جدول لیگ برتر

    چت روم

    پیج رنک