loading...
شبح دانلود
AR760 بازدید : 73 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
وقتی فردی دچار بیماری می شود ، به دکتر مراجعه میکند و اگر دکتری نتوانست بیماری او را تشخیص دهد ، مسلما به دنبال دکتری دیگر می رود و بیماری خود را با او در میان میگذارد. دنیای کامپیوتر که نوعی دنیای مجازی است ، آنچنان خارج از دنیای واقعی ما نیست. در دنیای مجازی بیماری ها را همانند دنیای واقعی ، ویروس ها و باکتری ها به وجود می آورند و دکتر درمان آنها نیز آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی هستند. ولی اگر آنتی ویروس ها نتوانند بیماری کامپیوتر شما را تشخیص دهند و درمان کنند ، دست به دامان چه چیزی می شوید؟ HitmanPro نرم افزاری امنیتی است که شرکت سازنده این نرم افزار ، آن را نرم افزاری ثانویه معرفی میکند. در واقع این نرم افزار همان دکتری است که اگر دکتر اولیه نتوانست بیماری را تشخیص دهد ، باید به آن مراجعه شود. این نرم افزار زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که آنتی ویروس ها نمیتوانند ویروس ها را تشخیص دهند و سیستم را پاکسازی نمایند. تحقیقات نشان داده است که نرم افزارهای آنتی ویروس ۱۰۰% نمیتوانند مانع از آلودگی سیستم ها شوند و ۳۲% از سیستم هایی که مجهز به آنتی ویروس بوده اند نیز آلوده شده اند. این نرم افزار میتواند در راستای عملکرد دیگر انتی ویروس ها بدون ایجاد تداخل و کشمکش به اسکن کل کامپیوتر در کمتر از ۵ دقیقه بپردازد. این آنتی ویروس سرعت عملکرد سیستم را کاهش نمیدهد جز در مواقعی که در حال اسکن می باشد ، کاهش نمیدهد. این نرم افزار نیازی به نصب نخواهد داشت و برروی لوح های فشرده و حافظه های USB نیز قابل اجرا خواهد بود. این نرم افزار ضمن اینکه ویروس ها و ابزارهای مخرب را شناسایی و حذف خواهد کرد و سیستم را از آلودگی نجات خواهد داد ، ویروس های ناشناخته را از روی عملکرد آنها شناسایی خواهد کرد. قابلیتی به نام Scan Cloud نیز فراهم شده است و کاربران میتوانند فایل های مشکوک را با استفاده از این قابلیت از طریق سرورهای ابری شرکت با ۵ نوع نرم افزار مختلف بررسی کنند و سپس پاسخ safe یا Malicious و unknown را دریافت کنند. این نرم افزار میتواند در کنار آنتی ویروس های معمول نصب شود و به عنوان یک امنیت ثانویه مورد استفاده قرار گیرد.

hitman pro شناسایی و حذف بدافزارهای ناشناس HitmanPro 3.7.8 Build 208

AR760 بازدید : 85 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
Avast! Free Antivirus آنتی ویروس قدرتمند رایگان است که قابلیت های اصلی نسخه تجاری شرکت avast را یدک می کشد. این نسخه رایگان آنتی ویروس Avast! Free Antivirus نام دارد و میتواند ضمن محافظت زنده از ویندوز کاربران در برابر ویروس ها با توجه به دارا بودن Anti-spyware و Anti-rootkit از جاسوس افزارها و دزدان اینترنتی نیز در مقابل کاربر محافظت به عمل آورد. همچنین این نرم افزار با بررسی صفحات وب مرور شده توسط کاربر ، از ورود فایل های مخرب از این طریق نیز جلوگیری به عمل خواهد آورد. این نرم افزار با نصب یک فایروال که آن هم میتواند رایگان باشد ، کامل خواهد شد و امنیتی رایگان را برایتان به ارمغان خواهد آورد. باتوجه به اینکه این نرم افزار کاملا از موتور نرم افزارهای تجاری avast استفاده میکند و تنها از نظر فایروال و برخی امکانات جزئی با نسخه های تجاری تفاوت دارد ، استفاده از آن با اطمینان خاطر توصیه می شود!

Avast Free Antivirus آنتی ویروس قدرتمند رایگان Avast! Free Antivirus 9.0.2007

AR760 بازدید : 63 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

AVG Internet Security نرم افزار آنتی ویروس به همراه ابزار لازم جهت حافظت از کامپیوتر در دنیای اینترنت و فایروال می باشد. این نرم افزار کامل امنیتی ، با داشتن بخش های مختلف نظیر AntiVirus, AntiMalware, AVG Anti-Rootkit, AVG Email Scanner, AVG LinkScanner® Surf-Shield, AVG Social Networking Protection و… امنیت بسیار بالایی برای کاربر فراهم میکند. توسط این نرم افزار ضمن اینکه در دنیای آفلاین در برابر ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی و جاسوس افزارها در امان خواهید بود ، در دنیای آنلاین نیز با وجود بخش AVG Enhanced Firewall و AVG Identity Protection™ در برابر حملات دنیای آنلاین و سرقت کنندگان اطلاعات نیز محافظت خواهید شد. این نرم افزار با بررسی صفحات وب ، محتوای آنها را چک میکند تا در صورت وجود ریسک ان را به اطلاعتان برساند و مقابله نماید. باتوجه به رشد شبکه های بی سیم ، بخشی به نام AVG WiFi Guard در نرم افزار تهیه شده است تا امنیت این شبکه ها که مورد استفاده کاربر قرار دارد ، تامین گردد. با بخش AVG Anti-Rootkit نرم افزارهای جاسوسی که به طور مخفی از کامیپوتر شما استفاده میکنند ، شناسایی و حذف خواهند شد و با بخش AVG Do Not Track این امکان فراهم می شود تا رد پاهای خودتان را از دنیای اینترنت پاک کنید. Anti-Spyware نیز برای جلوگیری از فعالیت و ورود جاسوس افزارهاست تا این نرم افزار در هرگونه سرقت به شکست برخورند. بخش فایروال نیز با کنترل ورودی و خروجی سیستم تمام اتصالات را بررسی خواهد نمود تا انواع حملات اینترنتی شناسایی و بلاک شوند و هکرها نتوانند از طرق مختلف به کامپیوتر دسترسی یابند.

avg internet security امنیت قدرتمند و کامل AVG Internet Security 2014 14.0.4117

AR760 بازدید : 75 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

Microsoft Security Essentials نرم افزار جانبی محصول شرکت مایکروسافت جهت حفظ و تامین امنیت ویندوز در مقابل جاسوس افزارها می باشد. این نرم افزار رایگان امنیتی مایکروسافت با فعالیت در پشت صحنه ویندوز در کنار دیگر آنتی ویروس های موجود میتواند امنیت بیشتری را برای کاربر ایجاد کند و مایکروسافت توصیه نموده است که این نرم افزار را نصب نمایید. انواع ویروس ها و جاسوس افزارها توسط نرم افزار شناسایی می شوند و باتوجه به آپدیت های منظمی که توسط مایکروسافت برای ان ارائه می شود و همچنین آپدیت شدن خودکار نرم افزار از لحاظ بروز بودن بانک اطلاعاتی از جدیدترین خطرات و جاسوس افزارها بسیار مطمئن می باشد. همچنین نرم افزار دارای موتور اسکن قدرتمند به صورت کامل یا دستی می باشد که میتواند در پاکسازی سیستم های آلوده نیز ثمر بخش باشد. موتور این آنتی ویروس در این نسخه بهبود یافته است و سرعت آن افزایش یافته است . از قابلیت های این برنامه ی محافظتی می توان به رابط کاربری ساده ، قدرت بالا در تشخیص انواع برنامه های مخرب ، حفاظت پیشرفته به طور خودکار و … اشاره کرد که در ادامه مطلب می توانید نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی آن را از وبسایت شبح دانلود دریافت نمایید .

Microsoft Security Essentials امنیت بهتر با آنتی ویروس مایکروسافت Microsoft Security Essentials 4.3.216.0

AR760 بازدید : 75 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

COMODO Internet Security نرم افزاری امنیتی کامل شامل آنتی ویروس و فایروال می باشد که امنیت قابل توجهی را در دنیای اینترنت برای کاربر فراهم می نماید. این نرم افزار دارای ۳ لایه امنیتی قدرتمند جهت محافظت از سیستم کاربر می باشد. از بین بردن انواع ویروس و فایل های مخرب و جاسوس افزارها باعث پاکسازی ویندوز خواهد شد و از طرفی وجود فایروال قدرتمند اجازه نفوذ و دزدی اطلاعات از طریق اینترنت را از بین خواهد برد. کنترل کامل نرم افزارها اجازه اتصال غیرمجاز هیچ نرم افزار و فایلی را به اینترنت نخواهد داد و کاربر از تمامی اتصالات مطلع خواهد بود و کنترل اتصالات در اختیار کاربر است و میتواند نسبت قطع نمودن یا اتصال و یا اتصال با سطح دسترسی محدود آنها اقدام نماید. وجود anti-spyware و anti-rootkit باعث می شود نرم افزاری که به عنوان رایگان ارائه شده است قابل رقابت با نرم افزارهای تجازی قدرتمندی باشد. جلوگیری از باز شدن سایت های آلوده از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود و به این ترتیب سایت های آلوده به انواع بدافزارها یا مشکوک به حملات توسط نرم افزار بلاک شده و قابل بازگشایی نیستند. آپدیت های منظم نرم افزار به سادگی انجام می شود و با اتصال به اینترنت نرم افزار به طور خودکار آپدیت خواهد شد. نرم افزار به صورت زنده و در تمامی ثانیه های فعالیت ویندوز مشغول به کار بوده و تمامی اطلاعات را بررسی خواهد کرد و البته باتوجه به سبک بودن نرم افزار هیچ خللی در دیگر فعالیت های کاربر بوجود نخواهد آمد.

COMODO Internet Security آنتی ویروس و فایروال قدرتمند COMODO Internet Security 6.3.297835.2951

AR760 بازدید : 106 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

ESET NOD32 Antivirus نرم افزاری نام آشنا برای افرادی است که نیاز به آنتی ویروسی قدرتمند دارند و فعالیت آنچنانی که در دنیای وب و اینترنت ندارند چرا که این نسخه از نرم افزار شرکت Eset دارای فایروال نمی باشد. با این حال نسخه ESET NOD32 Antivirus برای افرادی که خواهان امنیت نسبی در دنیای اینترنت و امنیت بسیار بالا در دنیای آفلاین هستند بسیار مناسب می باشد. نرم افزار دارای قابلیت anti-spyware برای مبارزه با انواع جاسوس افزارها و anti-phishing برای مبارزه با حملات فیشینگ دنیای اینترنت می باشد. از بین بردن فایل های Exploit جهت استخراج و جاسوسی از طریق مرورگرها می باشد از قابلیت های این نرم افزار می باشد. همچنین نرم افزار در هنگام اتصال حافظه های قابل حمل از طریق درگاه USB نسبت به اسکن سریع حافظه اقدام می نماید تا از انتقال ویروس از این راه جلوگیری شود. قابلیت جدید نرم افزار اسکن حافظه رم است که این قابلیت باعث می شود که اگر ویروس و جاسوس افزاری درون حافظه رم مشغول فعالیت است حذف گردد. قابلیت دیگر حفظ امنیت کاربر در فیس بوک و توییتر است که بعنوان بخش جدید نرم افزار امنیت کاربر در شبکه های اجتماعی را در کنترل قرار میدهد. از نظر سبک بودن و کاهش ندادن سرعت سیستم نرم افزارهای شرکت eset زبانزد خاص و عام بوده و در کنار آپدیت های روزانه یکی از بهترین آنتی ویروس های جهان در اختیار شما قرار دارد.

ESET NOD32 Antivirus آنتی ویروس قدرتمند ESET NOD32 Antivirus 7.0.302.26

AR760 بازدید : 76 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

ESET Smart Security آنتی ویروس و فایروال و اینترنت سکیورتی و در نتیجه نرم افزار بسیار کامل برای حفظ امنیت کاربران در دنیای آنلاین اینترنت و آفلاین می باشد. نرم افزار علاوه بر قابلیت هایی که درون نسخه nod32 antivirus تعبیه شده است دارای فایروال و anti-theft می باشد. فایروال همانطور که از نام آن مشخص است دیوارآتشی مستحکم برای مقابل با ورود هکرها به سیستم و رد و بدل غیرقانونی اطلاعات کاربر به دیگر سیستم ها می باشد. قابلیت anti-theft نیز برای کسانی است که لپ تاپ آنها به سرقت رفته است که از طریق این قابلیت میتوانند نسبت به ردیابی لپ تاپ گمشده و به سرقت رفته خود اقدام نمایند. قابلیت Portable Device Control برای کنترل رد و بدل اطلاعات از طریق درگاه usb و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات از این طریق می باشد که از روش محدود کردن درگاه usb و محافظت از آن صورت میگیرد. نرم افزار دارای قابلیت anti-spyware برای مبارزه با انواع جاسوس افزارها و anti-phishing برای مبارزه با حملات فیشینگ دنیای اینترنت می باشد. از بین بردن فایل های Exploit جهت استخراج و جاسوسی از طریق مرورگرها می باشد از قابلیت های این نرم افزار می باشد. همچنین نرم افزار در هنگام اتصال حافظه های قابل حمل از طریق درگاه USB نسبت به اسکن سریع حافظه اقدام می نماید تا از انتقال ویروس از این راه جلوگیری شود. قابلیت جدید نرم افزار اسکن حافظه رم است که این قابلیت باعث می شود که اگر ویروس و جاسوس افزاری درون حافظه رم مشغول فعالیت است حذف گردد. قابلیت دیگر حفظ امنیت کاربر در فیس بوک و توییتر است که بعنوان بخش جدید نرم افزار امنیت کاربر در شبکه های اجتماعی را در کنترل قرار میدهد. parental control نیز دیگر بخش اضافی در این نرم افزار که مخصوص والدین و کنترل وبسایت ها می باشد که کاربر میتواند به بلاک نمودن سایت ها غیرقانونی بپردازد. از نظر سبک بودن و کاهش ندادن سرعت سیستم نرم افزارهای شرکت eset زبانزد خاص و عام بوده و در کنار آپدیت های روزانه یکی از بهترین آنتی ویروس های جهان در اختیار شما قرار دارد.

ESET Smart Security آنتی ویروس و امنیت در اینترنت ESET Smart Security 7.0.302.26

درباره ما
Profile Pic
اگه بازی در خواستی دارید میتونید تو بخش نظ رات بیان کنید تا ما اون بازی رو در اسرع وقت برای شما عزیزان قرار دهیم...باتشکر...مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره این وب چیه؟راستشو بگید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 279
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 466
  • بازدید ماه : 439
  • بازدید سال : 11,868
  • بازدید کلی : 68,753
  • کدهای اختصاصی
    نایت نما-ابزار گوکل پلاس
    ml> کد پیغام خوش آمدگویی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    دیکشنری

    کد تقویم

    جدول لیگ برتر

    چت روم

    پیج رنک