loading...
شبح دانلود
erfan-3x بازدید : 71 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

سلام خوبید

میخوام یه خبر بهتون بدم که خوشحال بشید

.

.

البته شاید بعضیاتون شنیده باشید شایدم نشنیدید.

.

.

.

پلی استیشن4 رو هم اکنون شما میتونید از این آدرس خریداری کنید:www.suntech.ir

.

این هم قیمت به همراه عکس:

.

.

.

 

PlayStation 4

PlayStation 4

| پردازنده 8 هسته ایی | رم 8 گیگابایتی GDDR5...

31,500,000ریال

erfan-3x بازدید : 68 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)
جمعه سیاه شبکه Xbox Live |تخفیف عناوینی همچون: WWE 2K14, Diablo 3 و بیشتر

جمعه سیاه شبکه Xbox Live |تخفیف عناوینی همچون: WWE 2K14, Diablo 3 و بیشتر

در جمعه ای که گذشت صاحبان کنسول xbox 360 از تخفیف زیادی برای عناوین این کنسول در شبکه Xbox Live بهره مند شدند که شامل عناوینی همچون :WWE 2K14, Diablo 3 و …. می شود و این جمعه به جمعه سیاه که عناوین با تخفیفی روبه رو می شوند معروف است.

 

همچنین لیستی از این عناوین توسط سایت OXM منتشر شد که در ادامه می توانید شاهد باشید:

 

  • Diablo 3 (US, Canada and Mexico only) – $40.19
  • WWE 2K14 – $40.19/£26.79
  • WWE 2K14 Accelerator DLC – £0.79/$0.99
  • Halo 4 Champions Bundle – £3.37/$4.99
  • Rayman Legends – £17.49/$29.99
  • Magic The Gathering: Duels of the Planewalkers 2014 – £3.37/$4.99
  • Spider-Man: Edge of Time – £4.94/$9.89
  • Spider-Man: Friend or Foe (US only) – $9.89
  • Spider-Man: Shattered Dimensions – £4.94/$9.89
  • Spider-Man: Web of Shadows – £4.94/$9.89
  • X-Men: Destiny – £7.49/$19.99
  • X-Men: Origins Wolverine -£4.94/$9.89
  • X-Men: The Official Game (US only) – $9.89
  • Dragon’s Dogma: Dark Arisen – £6.79/$13.59
  • Onechanbara – £2.39/$2.99
AR760 بازدید : 176 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (1)
سبک بازی ماجارجویی بوده و Esteban, Zia و Tao شخصیت های اصلی این بازی هستند. در این بازی شما یا یک بازی پازل زرق و برق دار هم روبه رو هستید , در واقع این بازی بر اساس انیمه کارتون Mysterious Cities of Gold درست شده است و شما باید به شهرهای مرموزی که طلا در آنها مخفی شده است باشید. هرگوشه کنار شهر ها از جمله دیوار چین و بناهای زیرزمینی رفته و با در دست داشتن نقشه ها طلاها را پیدا کنید. همچنین مردان خصمانه Zarès در بازی وجود دارند که باید از دست آن ها فرار کنید همچنین با تله ها و پازل های مختلفی در مسیر بازی برخورد میکنید که میتوانید از دوستان خود کمک بگیرید. گرافیک بازی بصورت کارتونی بوده و بازی آکنده از رمز و راز است.

The Mysterious Cities of Gold Secret Paths PC-SKIDROW

The Mysterious Cities of Gold pc cover small دانلود بازی The Mysterious Cities of Gold Secret Paths برای PC

AR760 بازدید : 171 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)
Dead Sky عنوان یک بازی جدید و کم حجم در سبک اکشن, شوتر است که در ۲۲ نوامبر ۲۰۱۳ ریلیز شده است. این بازی توسط Shorebound Studios ساخت و طراحی شده و سازنده سعی کرده با گیم پلی چالش برانگیز نظر گیمر را بخودش جلب کند. در Dead Sky شما با انواع شیوع بیماری مرموز, موجودات ارواح و … روبرو خواهید شد که برای زنده ماندن و دوری از بیماری باید با آن ها مبارزه کنید. بازی بصورت تیراندازی (شوتر) بوده ولی بازی چندین عنصر برج دفاعی استراتژیک را در خود جای داده است. گیم پلی متشکل از یک ترکیب رضایت بخش بین دفاع از اهداف و زنده ماندن در قلمرو آلوده با استفاده از انواع سلاح های قدرتمند ، سازه، ارتقاء و قدرت یو پی اس را در اختیار شما است. در بازی همکاری آنلاین، شما و ۳ تن از دوستان تیم به مبارزه از طریق چندین محیط و چالش های منحصر به فرد, با بهره گیری از کار گروهی استراتژی و رفلکس های سریع از ویژگی های این بازی است. اوباش و باس ها بصورت تصادفی تولید میشوند و همچنین شما باید آیتم های موجود را جمع آوری کنید و به راه خود ادامه دهید. بازی Dead Sky یک بازی کم حجم است که در نوبه خود با مقایسه با حجم کمش بسیار عالی طراحی شده است.

Dead Sky PC-HI2U

Dead Sky pc cover دانلود بازی Dead Sky برای PC

AR760 بازدید : 180 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)
رقابت بازگشته است . بازی کامپیوتر Ashes Cricket 2013 کرکیکت ۲۰۱۳ یکی از سری بازی های شبیه ساز ورزشی است که توسط Trickstar Games طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی مشهور ۵۰۵ Games آن را برای پلتفرم های Pc , Xbox360 و PS3 به بازار عرضه کرده است . بار دیگر رقابت های بین المللی و سختی آغاز خواهد شد و هیجان رقابت را تجربه خواهیم کرد . کریکت در بیش از صد کشور بازی می‌شود . این رشته ورزشی پرطرفدارترین ورزش کشورهای هند ، پاکستان ، بنگلادش و سریلانکا است و در انگلیس ، ولز ، استرالی ا، کنیا ، زیمباوه ، نپال ،نیوزیلند ، آفریقای جنوبی و جزایر انگلیسی زبان دریای کارائیب که با عنوان هند غربی در مسابقات بین‌المللی حاضر می‌شوند , به شمار می آید . برای ساخت بازی از موتور جدیدی استفاده شده است که گیم پلی کاملا واقعی را برای بازیکن تداعی می کند و تغییر شرایط زمین و کنترل عناصر بازی نیز باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی گردیده است . ۲۰ لیگ معتبر , مسابقات قهرمانی جهان , جام های بین المللی , مسابقات حذفی و سایر مسابقات که فقط بخشی از ویژگی های این نسخه از بازی به شمار می آیند .

Ashes Cricket 2013 PC-RELOADED

Ashes Cricket 2013 pc cover small دانلود بازی Ashes Cricket 2013 برای PC

AR760 بازدید : 163 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)
سبک این بازی اکشن, نقش آفرینی و استراتژی بوده و بازی از گیم پلی کاملا متفاوت و جالبی پیروی میکند. این بازی به صورت ۱-۴ نفره گروهی Co-Op قابل اجرا میباشد. شما به عنوان بردگانی هستید که در مدرسه گلادیاتورها آموزش های رزمی را فرا میگیرد, در نهایت شما برای آزادی خود باید موجودات بزرگ و عجیب و غریبی را نابود کنید و به پیروزی برسید. چهار کلاس شخصیت منحصر به فرد با پلی استایل بالا و بسیار متمایز در بازی وجود دارند که باید از آن ها در برابر هیولاها استفاده کنید. حالت بقا آرنا "Survival Arena Mode" یکی از حالت های جذاب این بازی است که شما در آرنا قرار میگیرد و باید دشمنان را نابود کنید, این حالت از بخش داستانی بازی کاملا متمایز است, البته سازنده بازی قول حالت های بیشتر را در آینده به گیمر داده است.

FORCED PC-iNLAWS

Forced pc cover small دانلود بازی FORCED برای PC

AR760 بازدید : 90 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)
Picture Collage Maker Pro نرم افزاری فوق العاده کامل برای ساخت تصاویر کلاژ می باشد. ایجاد کلاژ می تواند سرگرم کننده باشد به خصوص اگر شما با استفاده از ابزار مناسب آن را انجام دهید. Picture Collage Maker Pro برنامه ای است که می تواند به شما کمک کند تا نسبت به ساخت آلبوم های منحصر به فرد، تصاویر کلاژ ، دعوت نامه ، پوستر ، تقویم و کارت پستال اقدام کنید. نرم افزار همراه با یک رابط بصری بسیار آسان در کشف امکانات طراحی شده و تمام سطوح کاربران با تجارت مختلف میتوانند از ان استفاده کنند. توسط این نرم افزار کاربر میتواند از صفر نسبت به ساخت تصویر مورد نظر خود اقدام کند یا اینکه از قاب و قالب های از پیش طراحی شده درون نرم افزار استفاده نماید. بیش از ۱۵۰ قالب از پیش طراحی شده با موضوعات مختلف درون نرم افزار در نظر گرفته شده است تا کاربران به راحتی بتوانند نسبت به طراحی کلاژ خود اقدام نماید. نرم افزار از فرمت های عکس BMP, JPG, JPEG, GIF, PNG, TGA, TIF and TIFF پشتیبانی میکند. کاربر ضمن اینکه میتواند قاب و قالب ها و فریم های مورد نظرش را انتخاب کند ، توانایی اضافه نمودن متن و امکانات نظیر تغییر اندازه عکس و چرخاندن را نیز در اختیار خواهد داشت. موضوعات قالب های آماده نرم افزار بسیار وسیع است و دارای موضوعاتی همچنین عروسی،جشن تولد،جشن تولد کودک،مخصوص کودک،تقویم و تعطیلات و… را در بر میگیرد.

Picture Collage Maker Pro طراحی انواع تصاویر کلاژ Picture Collage Maker Pro 4.0.1.3790

AR760 بازدید : 81 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)
EximiousSoft GIF Creator نرم افزاری بسیار عالی برای ساخت تصاویر متحرک Gif و ویرایش فایل های Gif با پشتیبانی از لایه بندی (Layers) می باشد. این نرم افزار با دارا بودن بیش از ۶۰ افکت بصری و انتقالی میتواند به کاربر در تهیه فایل های Gif متحرک زیبا و با کیفیت یاری نماید. همچنین این نرم افزار با استفاده از روش پیشرفته ذخیره سازی فشرده فایل های Gif با کیفیت بالا ولی با کمترین حجم ممکن را فراهم می آورد. محیط کاربری نرم افزار به صورت تایم لاین بوده و کاربر میتواند فریم های مختلف تصویر متحرک خود را مشاهده و زمان های آنها را تنظیم نماید. نرم افزار با دارا بودن افکت های گرافیکی و اشیاء مختلف در زمینه طراحی مستقیم نیز توانمند است و کاربر میتواند با اتکاء به نرم افزار و بدون استفاده از دیگر برنامه ها فایل Gif متحرک طراحی نماید. البته از زبان فارسی پشتیبانی نمی نماید. نرم افزار برای ویرایش فایل های Gif نیز توانمندهای مناسبی دارد و بدین ترتیب میتواند فایل های gif که دارای لایه بندی هستند را به صورت لایه به لایه ویرایش نموده و فریم یا اشیاء مورد نظر را از روی آنها پاک نماید یا موردی را به آنها اضافه بگرداند. نرم افزار از فرمت های عکس بسیاری نظیر GIF, AVI, BMP, PCX, JPG, TIFF, PNG, TGA, PSD, ICO, CUR, ANI پشتیبانی می نماید.

EximiousSoft GIF Creator ساخت و ویرایش فایل Gif متحرک EximiousSoft GIF Creator 7.21

AR760 بازدید : 154 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (1)

یکی از قدرتمند ترین و معروف ترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی روسی Kaspersky است که قطعآ اکثر شما Anti-Virus و Internet Security این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت کسپراسکای در حدود ۹۰ تا ۱۰۰ مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت شبح دانلود به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت Kaspersky این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اینترنت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.

kaspersky update آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ 7 تير ۹۱

AR760 بازدید : 113 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند.

استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

Adobe Falsh Player پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز Adobe Flash Player 11.9.900.152 Final

تعداد صفحات : 28

درباره ما
Profile Pic
اگه بازی در خواستی دارید میتونید تو بخش نظ رات بیان کنید تا ما اون بازی رو در اسرع وقت برای شما عزیزان قرار دهیم...باتشکر...مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره این وب چیه؟راستشو بگید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 279
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 495
  • بازدید ماه : 468
  • بازدید سال : 11,897
  • بازدید کلی : 68,782
  • کدهای اختصاصی
    نایت نما-ابزار گوکل پلاس
    ml> کد پیغام خوش آمدگویی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    دیکشنری

    کد تقویم

    جدول لیگ برتر

    چت روم

    پیج رنک