loading...
شبح دانلود
AR760 بازدید : 82 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

Dr.Web Security Space & Anti-Virus – برنامه ی Security Space چندین بسته نرم افزاری را در دل خود جای داده تا بتواند امنیت سیستم شما را به حداکثر برساند. آنتی ویروس ، آنتی اسپی وار، آنتی اسپم، حفاظت پروتکل http که سایر ویژگی ها در خود این بسته جای داده شده اند و به صورت اتوماتیک فعالیت می کنند. آنتی ویروس این نرم افزار با پویش سیستم کامپیوتری کاربران در صورت وجود مشاهده فایل های آلوده با هشدار به کاربر و ارسال فایل به قرنطینه در زمانی کوتاه توانایی کنترل ویروس ها و نابود سازی آن ها را می دهد. این نرم افزار از ویژگی های متعددی برخوردار می باشد که از میان آن ها می توان به ویژگی چندزبانه بودن نرم افزار به صورت هوشمند برای ارتباط به کاربران اشاره نمود. این نرم افزار پس نصب بر روی سیستم عامل و شناسایی زبان مورد استفاده در سیستم عامل واسط کاربری خود را به آن زبان تغییر داده و کاربران می توانند از برنامه بدین صورت استفاده نمایند.

Security Space برنامه های امنیتی دکتر وب Dr.Web Security Space & Anti Virus v8.2.0.08011

AR760 بازدید : 79 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
بازی PAC-MAN And The Ghostly Adventures یک بازی کلاسیک از شرکت نامکو است که در سال ۱۹۸۰ برای کنسول آتاری منتشر شد این بازی با سبک خاص خودش یکی از بهترین بازی های این کنسول بود که توانست موفقیت هایی بسیاری بدست آورد. اگر از گیمر های قدیمی باشید حتماً این بازی را انجام داده اید و حالا شرکت با سابقه نامکو که بیش از ۵۰ سال از تاسیس آن می گذرد بازی Pac-Man and the Ghostly Adventures را به کنسول ها بازگرداند و برای pc منتشر کرده است ولی اینبار به صورت ۳ بعدی و در سبک اکشن ادونچرز، این بازی براساس سریال تلویزیونی با همین نام ساخته شده است.

PAC-MAN and the Ghostly Adventures PC-RELOADED

Pac man and the Ghostly Adventures pc cover small دانلود بازی PAC MAN and the Ghostly Adventures برای PC

AR760 بازدید : 73 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
وقتی فردی دچار بیماری می شود ، به دکتر مراجعه میکند و اگر دکتری نتوانست بیماری او را تشخیص دهد ، مسلما به دنبال دکتری دیگر می رود و بیماری خود را با او در میان میگذارد. دنیای کامپیوتر که نوعی دنیای مجازی است ، آنچنان خارج از دنیای واقعی ما نیست. در دنیای مجازی بیماری ها را همانند دنیای واقعی ، ویروس ها و باکتری ها به وجود می آورند و دکتر درمان آنها نیز آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی هستند. ولی اگر آنتی ویروس ها نتوانند بیماری کامپیوتر شما را تشخیص دهند و درمان کنند ، دست به دامان چه چیزی می شوید؟ HitmanPro نرم افزاری امنیتی است که شرکت سازنده این نرم افزار ، آن را نرم افزاری ثانویه معرفی میکند. در واقع این نرم افزار همان دکتری است که اگر دکتر اولیه نتوانست بیماری را تشخیص دهد ، باید به آن مراجعه شود. این نرم افزار زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که آنتی ویروس ها نمیتوانند ویروس ها را تشخیص دهند و سیستم را پاکسازی نمایند. تحقیقات نشان داده است که نرم افزارهای آنتی ویروس ۱۰۰% نمیتوانند مانع از آلودگی سیستم ها شوند و ۳۲% از سیستم هایی که مجهز به آنتی ویروس بوده اند نیز آلوده شده اند. این نرم افزار میتواند در راستای عملکرد دیگر انتی ویروس ها بدون ایجاد تداخل و کشمکش به اسکن کل کامپیوتر در کمتر از ۵ دقیقه بپردازد. این آنتی ویروس سرعت عملکرد سیستم را کاهش نمیدهد جز در مواقعی که در حال اسکن می باشد ، کاهش نمیدهد. این نرم افزار نیازی به نصب نخواهد داشت و برروی لوح های فشرده و حافظه های USB نیز قابل اجرا خواهد بود. این نرم افزار ضمن اینکه ویروس ها و ابزارهای مخرب را شناسایی و حذف خواهد کرد و سیستم را از آلودگی نجات خواهد داد ، ویروس های ناشناخته را از روی عملکرد آنها شناسایی خواهد کرد. قابلیتی به نام Scan Cloud نیز فراهم شده است و کاربران میتوانند فایل های مشکوک را با استفاده از این قابلیت از طریق سرورهای ابری شرکت با ۵ نوع نرم افزار مختلف بررسی کنند و سپس پاسخ safe یا Malicious و unknown را دریافت کنند. این نرم افزار میتواند در کنار آنتی ویروس های معمول نصب شود و به عنوان یک امنیت ثانویه مورد استفاده قرار گیرد.

hitman pro شناسایی و حذف بدافزارهای ناشناس HitmanPro 3.7.8 Build 208

AR760 بازدید : 59 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
FormatFactory نرم افزاری عالی و در عین حال رایگان و کارا برای تبدیل فرمت های ویدیویی و صوتی و همچنین عکس ها می باشد. در واقع این نرم افزار مبدل مالتی مدیا می باشد و میتواند انواع فرمت های مالتی مدیا را به یکدیگر تبدیل کند و در کنار آن نرم افزاری کامل برای rip انواع لوح های فشرده صوتی و تصویری audio dvd و video dvd می باشد و این نوع لوح های فشرده را به فرمت های معمول مالتی مدیا تبدیل و روی هارد دیسک کپی می نماید. عملکرد اصلی نرم افزار در حوزه تبدیل فرمت است و با پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی و تصویری و عکس آنها را به یکدیگر تبدیل می نماید. فرمت های ویدویی نظیر MP4/3GP/MPG/AVI/WMV/FLV/SWF و MP3, AVI, 3GP, MKV, MOV, MMF, AMR, M4A, MP2, ICO, TIF, PCX, TGA و صوتی MP3/WMA/AMR/OGG/AAC/WAV و عکس JPG/BMP/PNG/TIF/ICO/GIF/TGA و… توسط نرم افزار پشتیبانی می شوند. همچنین فرمت های خاص rmvb نیز در این نرم افزار مورد پشتیبانی قرار گرفته اند. در کنار این قابلیت ها نرم افزار میتواند روی فیلم ها و عکس ها واترمارک قرار دهد و همچنین حجم فایل ها را کاهش دهد و ویدیوهای خراب را تا حدودی تعمیر نماید. در نسخه جدید این نرم افزار با ویندوز ۸ نیز سازگاری یافته است.

FormatFactory تبدیل فرمت فایل ها ویدیویی و صوتی Format Factory 3.2.1.0 Final

AR760 بازدید : 85 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
Avast! Free Antivirus آنتی ویروس قدرتمند رایگان است که قابلیت های اصلی نسخه تجاری شرکت avast را یدک می کشد. این نسخه رایگان آنتی ویروس Avast! Free Antivirus نام دارد و میتواند ضمن محافظت زنده از ویندوز کاربران در برابر ویروس ها با توجه به دارا بودن Anti-spyware و Anti-rootkit از جاسوس افزارها و دزدان اینترنتی نیز در مقابل کاربر محافظت به عمل آورد. همچنین این نرم افزار با بررسی صفحات وب مرور شده توسط کاربر ، از ورود فایل های مخرب از این طریق نیز جلوگیری به عمل خواهد آورد. این نرم افزار با نصب یک فایروال که آن هم میتواند رایگان باشد ، کامل خواهد شد و امنیتی رایگان را برایتان به ارمغان خواهد آورد. باتوجه به اینکه این نرم افزار کاملا از موتور نرم افزارهای تجاری avast استفاده میکند و تنها از نظر فایروال و برخی امکانات جزئی با نسخه های تجاری تفاوت دارد ، استفاده از آن با اطمینان خاطر توصیه می شود!

Avast Free Antivirus آنتی ویروس قدرتمند رایگان Avast! Free Antivirus 9.0.2007

AR760 بازدید : 115 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
Advanced SystemCare Pro نرم افزاری بسیار قدرتمند و کامل برای بهینه سازی ، پاکسازی و افزایش سرعت سیستم در کنار محافظت از حریم خصوصی و حذف فایل های مخرب است. این نرم افزار دارای امکانات فراوانی جهت رفع مشکلات ویندوز در کنار ابزارهای بهبود دهنده مانند افزایش سرعت اینترنت و بالا بردن امنیت ویندوز می باشد. پاکسازی رجیستری ویندوز ، یکپارچه سازی هارد دیسک ، افزایش سرعت سیستم ، کنترل حریم خصوصی ، حذف فایل های هرز ، بررسی اینترنت و سایت های اینترنتی مخرب ، افزایش سرعت اینترنت تا ۳۰۰ درصد و رفع مشکلات ویندوز از قابلیت های اصلی این نرم افزار محسوب می شود. در نسخه جدید ظاهر جدید و کاربردی تر در نظر گرفته شده است و جهت افزایش سرعت اینترنت و یکپارچه سازی هارد دیسک تکنولوژی های جدیدی به کار گرفته شده است. لازم به ذکر است نرم افزار دارای ۲۰ ابزار اختصاصی برای بهینه سازی و بهبود عملکرد ویندوز است و دارای امکانی به نام ActiveBoost می باشد که به صورت زنده ویندوز را بهینه سازی میکند. Turbo Boost نیز قابلیتی است که با فعال کردن آن در زمان بازی و امور مهم میتوانید نهایت قدرت سیستم را به کار بگیرید.

Advanced SystemCare Pro بهینه سازی قدرتمند و کامل Advanced SystemCare Pro 7.0.5.360 Final

AR760 بازدید : 82 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
DVD Audio Extractor نرم افزاری فوق العاده برای ریپ دی وی دی های صوتی و همچنین استخراج صدا از دی وی دی های ویدیویی می باشد. این نرم افزار میتواند صدای فیلم های دی وی دی را استخراج کند و با فرمت صوتی نظیر MP3 و OGG ذخیره نماید. همچنین دی وی دی های صوتی که به صورت Audio رایت شده اند را ریپ کند و با فرمت mp3 روی هارد دیسک کاربر کپی نماید. این نرم افزار دارای قابلیت پیش نمایش یا پیش پخش است که این امکان را میدهد تا فقط قسمت های مورد نظر را به فرمت صوتی تبدیل کنید و ضمن صرفه جویی در وقت از نظر حجم فایل تبدیل شده نیز صرفه جویی صورت گیرد. تمامی مراحل در این نرم افزار به صورت مرحله به مرحله با کالا ویزاردی و به صورت ساده انجام خواهد شد. در نسخه جدید این نرم افزار میتواند ضمن پشتیبانی از فیلم های dvd از فیلم های blu-ray نیز صداهای مورد نظر را استخراج نماید.

dvd audio extractor استخراج صدا از فیلم های دی وی دی DVD Audio Extractor 7.1.3

AR760 بازدید : 99 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
PowerDirector نرم افزار قدرتمند با کاربردی ساده برای ساخت و ویرایش ویدیوهای خانگی می باشد. این نرم افزار با تجهیز شدن به فناوری های جدید سریعترین و بهترین روش ها را برای ویرایش و ساخت ویدیو فراهم می آورد. وجود بیش از ۱۰۰ افکت در نرم افزار و بیش از ۳۰۰ افکت رایگان در DirectorZone.com این نرم افزار را بسیار عالی جلوه خواهد داد. این نرم افزار انقلابی در ویرایش ویدیوها ایجاد کرده است. این نرم افزار با تجزیه و تحلیل صحنه های ویدیو نسبت شناسایی چهره ها ، زوم ها ، حرکت ها و عیب های تصویر اقدام میکند و در ادامه میتواند اصلاح لرزش ، نور و صدا را در دستور کار قرار دهد. این نرم افزار ویرایش فیلم های با کیفیت HD را برعهده خواهد گرفت در حالی نرم افزار از فرمت فوق HD یعنی ۴K Video پشتیبانی میکند و از این بابت نرم افزاری یکتاست. این نرم افزار در طراحی و ساخت نیز قدرتمند است و میتواند انواع طراحی ها به صورت Title Designer و PiP Designer و طراحی منو را انجام دهد. ساخت اسلایدشو و همچنین وجود افکت های بسیار برای اعمال آنها بر روی ویدیوها نیز از دیگر امکانات است. امکانات جزئی نظیر بریدن و چرخاندن و… باتوجه به قدرتمند نرم افزار بسیار ناچیز محسوب می شوند. امکان استفاده از ویدیوهایی که به صورت پشت سبز تهیه شده اند و ویرایش آنها نیز ممکن خواهد بود. بخشی به نام TrueTheater در نرم افزار تعبیه شده است که وظیفه آن رفع نویز ویدیو ، اصلاح رنگ ، رفع لرزش و افزایش کیفیت ویدیوها می باشد. پشتیبانی از صداهای دالبی دیجیتال ، فیلم های HD و FULL HD و ۴K Video و همچنین ویدیوهای ۳ بعدی کاملترین نرم افزار را از شرکت Cyberlink معرفی میکند. برای خروجی گرفتن تمامی فرمت های محبوب دنیای مالتی مدیا توسط نرم افزار پشتیبانی شده اند. از نظر سرعت در پردازنده و سازگاری با کارت های گرافیک نرم افزار بهبود یافته است و درصد کمتری را مشغول خواهد کرد. این نرم افزار بسیار قدرتمند است و برای اینکه از تمامی امکانات آن مطلع شوید بهتر است به سایت سازنده آن یعنی Cyberlink.com مراجعه کنید.

PowerDirector Ultra v11 قدرتمندترین نرم افزار تدوین فیلم CyberLink PowerDirector Ultra 11.0.0.3230

AR760 بازدید : 77 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
Video Booth Pro نرم افزاری جالب و کارامد برای کسانی است که از وب کم در تماس های تصویری استفاده میکنند و قصد دارند ضمن توانایی ضبط ویدیو رد و بدل شده تماس تصویری از افکت ها و سرگرمی های خاصی نیز استفاده نمایند. ویدیو ضبط شده توسط این نرم افزار بسیار با کیفیت و شفاف خواهد بود و دارای کیفیت مناسبی می باشد. افکت های جالب درون نرم افزار نیز برای ارتباط تصویری آماده هستند و به سادگی قابل استفاده هستند. برای مثال افکت های تغییر چهره و قراردادن پس زمینه برای تصویر شما درون ویدیو که میتواند باعث زیباتر شدن یا هر هدفی در هنگام تماس تصویری شود. محیط کاربری نرم افزار بسیار ساده و قابل استفاده است و تمامی امکانات نرم افزار با چند کلیک قابل دسترس است. نرم افزار برای اجرا تنها نیاز به وب کم و وجود نرم افزار ثانوی برای ارتباط تصویری نیازمند است و از این جهت بسیار مناسب طراحی شده و با اکثر نرم افزارهای ارتباط تصویری سازگاری داشته و پشتیبانی می نماید.

Video Booth Pro ضبط ویدیو و افکت گذاری ویدیو وبکم Video Booth Pro 2.5.5.2

AR760 بازدید : 86 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ویندوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

|نسخه نهایی ویندوز ۸٫۱ به همراه فعال ساز رسمی ویندوز، آپدیت اکتبر ۲۰۱۳|

Windows 8.1 cover دانلود نسخه نهایی ویندوز ۸٫۱ – Microsoft Windows 8.1 AIO 7in1 x86/x64 Oct 2013

تعداد صفحات : 28

درباره ما
Profile Pic
اگه بازی در خواستی دارید میتونید تو بخش نظ رات بیان کنید تا ما اون بازی رو در اسرع وقت برای شما عزیزان قرار دهیم...باتشکر...مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره این وب چیه؟راستشو بگید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 279
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 574
  • بازدید ماه : 547
  • بازدید سال : 11,976
  • بازدید کلی : 68,861
  • کدهای اختصاصی
    نایت نما-ابزار گوکل پلاس
    ml> کد پیغام خوش آمدگویی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    دیکشنری

    کد تقویم

    جدول لیگ برتر

    چت روم

    پیج رنک