loading...
شبح دانلود
AR760 بازدید : 64 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)
 

How Its Made Dream Cars دانلود مستند How Its Made Dream Cars

نام مستند : How Its Made Dream Cars

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۲۲ دقیقه

حجم: ۵۹۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰p HDTV

زبان: انگلیسی

خلاصه داستان:عنوان مجموعه مستندی فوق العاده در مورد فرآیند جذاب تولید ابرخودروهای امروزی است . در این مجموعه با چگونگی ساخت بهترین اتومبیل ها از مراحل اولیه تولید تا محصول نهایی همراه می شویم . این مجموعه محصول شبکه Science است که با محتوایی جذاب و آموزنده در سال ۲۰۱۳ تولید شده است . اگر شما از علاقمندان اتومبیل های امروزی هستید و آشنایی با روند تولید این اتومبیل ها برایتان جذاب است ، این مجموعه فوق العاده را از دست ندهید.

AR760 بازدید : 159 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)
سری جدید متنوع از پوستر ها و والپیپر های جذاب و جدید از شبح دانلود  برای شما جمع آوری شده است، این مجموعه زیبا و دیدنی دارای ۸۶ پوستر که همه با کیفیت بالا و فرمت JPG هستند می باشد. سایز این پوستر ها در اندازه ۱۹۲۰×۱۲۰۰ است. این پوستر ها و عکس های زیبا را می توانید به عنوان پس زمینه دسکتاپتان استفاده کنید و لذت ببرید

Computer Desktop Wallpapers 02  مجموعه 86 والپیپر دیدنی برای دسکتاپ Computer Desktop Wallpapers 02

AR760 بازدید : 240 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

Assassin's Creed IV: Black Flag PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Assassins Creed IV pc cover small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

AR760 بازدید : 83 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

Need For Speed Rivals XBOX360-PROTOCOL

 

NFS Rivals xbox360 cover small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای XBOX360

 

AR760 بازدید : 192 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)
هر ساله برای بازی محبوب Pro Evolution Soccer پچ هایی توسط گروه PESEdit عرضه می شوند. امسال هم مانند روند هر سال این گروه، پچ نسخه ۱٫۳ بازی عرضه شده است. همواره پچ های گروه PESEdit با هدف بهبود روند بازی و افزودن جدیدترین آپدیت ها و افزونه ها به بازی ارائه می شوند. برای مشاهده ی تغییرات صورت گرفته در این نسخه و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

pes14 pc cover دانلود پچ بازی PES 2014 با نام PESEdit 2014 Patch v1.3

AR760 بازدید : 557 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (1)
AR760 بازدید : 102 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)
  • در یک جزیره دور افتاده و سیلی از زامبی های خطرناک رو به رو هستید ، برای این که زنده بمانید چکار خواهید کرد؟ این سوالی است که در این بازی باید به آن پاسخ دهید ، اولین کاری که باید انجام دهید اکتشافات است ، با جمع آوری سلاح های مناسب و همچنین غذا برای خوردن حالا باید سعی کنید که زنده بمانید ، در بازی شما باید راه های خروج از جزیره را هم بشناسید که در نهایت بتوانید از این جزیره تاریک و ترسناک فرار کنید ، در بازی بیش از ۱۰۰ سلاح مختلف از جمله اسلحه های اتوماتیک ، دستی ، چاقو و کوکتل مولوتف و … وجود دارد که در کمتر بازی این میزان دیده شده است.

    How to Survive PS3-PSN+CFW 4.21 Fix

    How to Survive ps3 cover دانلود بازی How to Survive برای PS3

    AR760 بازدید : 120 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (1)
    Final Exam عنوان یک بازی جدید و کم حجم است که توسط proudly presents ساخت و طراحی شده و در نوامبر ۲۰۱۳ توسط کمپانی Focus Home Interactive منتشر شد. سبک بازی اکشن و پلتفرمر بوده و داستان بازی مربوط به چهار شخصیت دبیرستانی است. شهر از هیولا پر شده و شما خواستار نابودی آن ها هستید. یک ماجراجویی جدید را آغاز میکنید و مراحل را به اتمام میرسانید تا به مراحل بالاتری دست پیدا کنید. اکتشاف محل های جدید و پی بردن به مهارت های جدید از قسمت های دیگری از بازی است. بازی را میتوانید بصورت تنها یا دو نفره و آنلاین بازی کنید که بدون شک قسمت دو نفره آن میتواند در درگیری علاوه بر کمک بسیار جذاب باشد. یافتن سلاح های جدید، بهبود مهارت های خود، باز کردن حرکت خاص جدید و قدرت های ویرانگر و رسیدن به تقویت کننده (امپلی فایر) از ویژگی های این بازی برای جذب گیمر است. گرافیک بازی حالت انیمیشنی دارد ولی استفاده از رنگ های جذاب و صحنه سازی های زیبا میتواند نظر گیمر را بخودش جلب کنید.

    Final Exam PS3-PSN+CFW 4.21 FIX

    Final Exam ps3 cover small دانلود بازی Final Exam برای PS3

    AR760 بازدید : 145 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)
    ZoneAlarm Pro Firewall فایروالی قدرتمند با امکانات امنیتی فراوان برای حفظ امنیت کاربر در مقابله با حملات اینترنتی و نفوذ می باشد. این نرم افزار با کنترل زنده تبادل اطلاعات سیستم با دنیای اینترنت به بررسی تمامی داده ها پرداخته و از هک و نفوذ از طریق اینترنت جلوگیری به عمل می آورد. فایروال یا دیوار آتش مانع از حملات اینترنت از جمله هکرها به کامپیوتر خواهد شد و هرگونه ارتباطات مشکوک و یا غیرمجاز توسط فایروال فیلتر خواهد گشت. ZoneAlarm Pro Firewall میتواند با شناسایی این حملات و ارتباطات به امنیت بیشتر کاربر کمک کند. این نرم افزار با دور نگهداشتن هکرها و بلاک نمودن رخنه های امنیتی و مخفی نگهداشتن کاربر در گشت و گذارهای اینترنتی به راحتی میتواند از نشت اطلاعات جلوگیری کند که این مسئله با دارا بودن فایروال دو لایه در این نرم افزار امکان پذیر شده است. در برخی از مواقع ، وبسایت ها و هکرها به بررسی و ذخیره اطلاعات کاربر در هنگام مشاهده وبسایت ها اقدام میکنند ، با وسیله بخش جدیدی به نام Do Not Track که به نرم افزار اضافه شده است ، امکان پیگیری داده های کاربر میسر نخواهد بود. Facebook Privacy Scan نیز باتوجه به اهمیت شبکه های اجتماعی به نرم افزار افزوده شده است تا فیس بوک گردی کاربران کنترل کرده و نقاط ضعف امنیتی آنها را گوشزد نماید.

    zonealarm firewalll فایروال قدرتمند و کامل ZoneAlarm Pro Firewall 12.0.104.000

    AR760 بازدید : 129 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)
    Privacy Eraser Pro نرم افزاری برای حفظ حریم خصوصی کاربر به وسیله پاک نمودن تمامی ردپاهای اینترنتی و ویندوز می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از مرورگرهای محبوب اینترنتی نظیر فایرفاکس،کروم،سافاری و اینترنت اکسپلورر و… میتواند تمامی اطلاعات آنها نظیر آدرس های مشاهده شده،کوکی ها،پسوردهای ذخیره شده،عکس های مشاهده شده،فیلدهای ذخیره شده و… را پاکسازی نماید تا این اطلاعات به دست کاربران غیرمجاز نرسیده و در نتیجه موجب سوء استفاده نگردد. همچنین نرم افزار توانایی پاکسازی ردپاهای ویندوز و فعالیت های آن را دارد. حذف فایل های مبادله ای ویندوز که نشانگر رد و بدل شدن اطلاعات بین حافظه ها می باشد،حذف اطلاعات مربوط به جستجوهای انجام شده در ویندوز، حذف recent document ها،حذف فولدرهای اضافه temp،حذف اطلاعات مربوط به اجرای نرم افزارها و.. در جمله توانایی های نرم افزار محسوب می شود. این نرم افزار با پشتیبانی از فایل سیستم های FAT16/FAT32/exFAT/NTFS موجب توانایی کاربر برای حذف اطلاعات خود از روی این نوع فایل سیستم ها میگردد.

    Privacy Eraser Pro پاکسازی کامل اطلاعات حریم خصوصی Privacy Eraser Pro 9.95

    تعداد صفحات : 28

    درباره ما
    Profile Pic
    اگه بازی در خواستی دارید میتونید تو بخش نظ رات بیان کنید تا ما اون بازی رو در اسرع وقت برای شما عزیزان قرار دهیم...باتشکر...مدیریت سایت
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره این وب چیه؟راستشو بگید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 279
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 564
  • بازدید ماه : 537
  • بازدید سال : 11,966
  • بازدید کلی : 68,851
  • کدهای اختصاصی
    نایت نما-ابزار گوکل پلاس
    ml> کد پیغام خوش آمدگویی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    دیکشنری

    کد تقویم

    جدول لیگ برتر

    چت روم

    پیج رنک